Klagetråd

Jeg er heller ikke kvalm.. var det sist, men husker ikke når.. :wideyed: Tross alt 14 år siden jeg gikk gravid i 9 måneder.. Får bare krysse fingrene for torsdag. Er så nervøs.
Ikke rart gravide er trøtte med så mange bekymringer vi har[emoji85]

Har sikkert vært på do 40 ganger i dag for å se om det er blod[emoji85]
Huff.. sjekker selvfølgelig selv hver gang jeg må på do. Men flyr ikke og sjekker ellers. Blir gal av å gå å vente. 5 dager og noen timer igjen. :eek: Håper bare det er en begynnelse på en baby som vokser inni meg. Det hadde vært fantastisk :)

Huff, stakkars deg. Bihulebetennelse og hals og ører samtidig er mye verre enn å være kvalm synes jeg. Masse god bedring, håper det går over snart! <3

Jeg hater å kaste opp, og gjør det nesten aldri, så for meg er det verre å tenke på oppkast enn å være så tett i pappen :woot:
Takk for god bedring-ønske! Håper kvalmen din slipper taket snart også ;)

Huff.. sjekker selvfølgelig selv hver gang jeg må på do. Men flyr ikke og sjekker ellers. Blir gal av å gå å vente. 5 dager og noen timer igjen. :eek: Håper bare det er en begynnelse på en baby som vokser inni meg. Det hadde vært fantastisk :)
Har hatt en travel dag i dag, så har heldigvis blitt litt distrahert. Kjenner det har vært godt

Denne helgen var de tre store hos faren. Jeg gledet meg til stille å rolige kvelder med mannen når de to små var lagte :p MEN eneste jeg hørte da hele helgen var min manns snorking ved siden av meg på sofaen:(
Så mye for tid med mannen :sick009
Biler nok akurat likt i dag, og resten av uka...

Ååhhh den j****a kvalmen :hungover::hungover: vært sengeliggende i 4 dager!! Når er det vanlig at kvalme gir seg?

Ååhhh den j****a kvalmen :hungover::hungover: vært sengeliggende i 4 dager!! Når er det vanlig at kvalme gir seg?
Huff så kjedelig :( Aner ikke, er bare småkvalm innimellom jeg.. Ikke spydd enda iallfall. Jeg er bare fryktelig trøtt og tappet for energi :sorry:

Å dær "kasta jeg opp" er jo bare syre heldigvis. Men er så trøtt våkna kl5 av to smell eller dunk ute. Våkner jeg for tidlig blir jeg kvalm.

Verker sånn i ryggen[emoji17] føler meg helt ødelagt når jeg våkner om morgenen. Håper å slippe plager hele dette svangerskapet og

Når er det mest normalt at kvalmen melder seg (hos de som får det)? Lurer på om det øker på her for hver dag som går [emoji18]

Å der kom kvalmen her og. Akkurat 6+0. I dag 6+1 er det enda værre. Brekker meg hele tiden og null matlyst. Men må spise litt kjeks eller så blir jeg enda mer kvalm. Ikke kastet opp enda men det kommer nok snart :mad:

Å der kom kvalmen her og. Akkurat 6+0. I dag 6+1 er det enda værre. Brekker meg hele tiden og null matlyst. Men må spise litt kjeks eller så blir jeg enda mer kvalm. Ikke kastet opp enda men det kommer nok snart :mad:

Uff... er akkurat like langt som deg, og trodde jeg hadde sluppet det meste av plager... men kvalmen kan altså fortsatt dukke opp :( bare sånn over natten liksom?

Back
Topp