Ikke rart gravide er trøtte med så mange bekymringer vi har[emoji85]Jeg er heller ikke kvalm.. var det sist, men husker ikke når.. Tross alt 14 år siden jeg gikk gravid i 9 måneder.. Får bare krysse fingrene for torsdag. Er så nervøs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke rart gravide er trøtte med så mange bekymringer vi har[emoji85]Jeg er heller ikke kvalm.. var det sist, men husker ikke når.. Tross alt 14 år siden jeg gikk gravid i 9 måneder.. Får bare krysse fingrene for torsdag. Er så nervøs.
Nei fy flate pannekake HåpløstIkke rart gravide er trøtte med så mange bekymringer vi har[emoji85]
Har sikkert vært på do 40 ganger i dag for å se om det er blod[emoji85]Nei fy flate pannekake Håpløst
Huff.. sjekker selvfølgelig selv hver gang jeg må på do. Men flyr ikke og sjekker ellers. Blir gal av å gå å vente. 5 dager og noen timer igjen. Håper bare det er en begynnelse på en baby som vokser inni meg. Det hadde vært fantastiskHar sikkert vært på do 40 ganger i dag for å se om det er blod[emoji85]
Huff, stakkars deg. Bihulebetennelse og hals og ører samtidig er mye verre enn å være kvalm synes jeg. Masse god bedring, håper det går over snart! <3
Har hatt en travel dag i dag, så har heldigvis blitt litt distrahert. Kjenner det har vært godtHuff.. sjekker selvfølgelig selv hver gang jeg må på do. Men flyr ikke og sjekker ellers. Blir gal av å gå å vente. 5 dager og noen timer igjen. Håper bare det er en begynnelse på en baby som vokser inni meg. Det hadde vært fantastisk
Og jeg har vært så sykt trøtt i dag.. nesten bare sovet.. Deilig var det.. bra hvis dagene flyrHar hatt en travel dag i dag, så har heldigvis blitt litt distrahert. Kjenner det har vært godt
Luksus! Vi har hatt besøk av svigers..Og jeg har vært så sykt trøtt i dag.. nesten bare sovet.. Deilig var det.. bra hvis dagene flyr
Luksus! Vi har hatt besøk av svigers..
Skriver under på denne
Huff så kjedelig Aner ikke, er bare småkvalm innimellom jeg.. Ikke spydd enda iallfall. Jeg er bare fryktelig trøtt og tappet for energiÅåhhh den j****a kvalmen vært sengeliggende i 4 dager!! Når er det vanlig at kvalme gir seg?
Håper det gir seg fortVerker sånn i ryggen[emoji17] føler meg helt ødelagt når jeg våkner om morgenen. Håper å slippe plager hele dette svangerskapet og
Rundt uke seks for min del.Når er det mest normalt at kvalmen melder seg (hos de som får det)? Lurer på om det øker på her for hver dag som går [emoji18]
Å der kom kvalmen her og. Akkurat 6+0. I dag 6+1 er det enda værre. Brekker meg hele tiden og null matlyst. Men må spise litt kjeks eller så blir jeg enda mer kvalm. Ikke kastet opp enda men det kommer nok snart