To store flere små
Glad i forumet
Klager på meg selv, at jeg ikke klarer å slappe av fordi jeg er redd for å miste [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff! Føler så inderlig med deg! De er jo familiemedlemmer de også [emoji173]️ stor klem herifra.
Så utrolig trist, og høreKlager på en helt jævlig dag idag generelt[emoji17] tar på krefter å avlive en 4beint på 12 år[emoji22]

Ditto [emoji43]Så kvalm at jeg ikke får sove....
Huff, da er jeg lagt inn, og ligger med intravenøst. Har ligget her siden i går. Håper jeg får reise hjem i morgen[emoji4]
Ja, hypermesis gravidium. Er alvorlig dehydrert. Holder på med min 3 L væske nå.Huff så kjedelig! Men godt å få hjelp? Er det pga oppkast eller? Må være forferdelig!

Herregud! Visste dere at ligamentsmerter blir VERRE for hvert svangerskap? Jeg. Holder. På. Å. Dø! Så vondt gjør det faktisk!
Har visst havnet i "bløder-gjengen" jeg også, frisk blødning etter jobb i dag. Jeg håper det bare er fra slimhinnene, men syns det var litt mye til det.TUL på torsdag kan ikke komme fort nok!
Jeg trodde helt seriøst jeg opplevde et svangerskap utenfor livmoren, frem til jeg snakket med legen min, og han lurte på om det virkelig var sånn at jeg kun hadde vondt på en side. Og det har jeg ikke, sjelden vondt på begge sider samtidig, men smerten veksler på hvilken side den opptrer på.Titter inn fra Juligruppa, håper det er greit? Dette er min 4.graviditet og har også så vondt at jeg tror jeg døøøør her! Godt å høre hvorfor i ditt innlegg[emoji120]Takk!! Hadde nesten trodd det var omvendt, at ting var litt slerkete fra de andre graviditetene[emoji23]