Klagetråd

Klager på meg selv, at jeg ikke klarer å slappe av fordi jeg er redd for å miste [emoji33]

Uff! Føler så inderlig med deg! De er jo familiemedlemmer de også [emoji173]️ stor klem herifra.

Tusen takk [emoji4] ja er familiemedlem så var tøft og vondt og skikkelig vondt å se sønnen min gråte over det også i bilen på vei hjem fra barnehagen. Håper han kommer "over" det kjapt for nå har jeg snart ikke mer tårer igjen[emoji23]

Klager på en helt jævlig dag idag generelt[emoji17] tar på krefter å avlive en 4beint på 12 år[emoji22]
Så utrolig trist, og høre :(
Min dypeste medfølelse i denne tøffe tiden. Ta godt vare på de gode minnene gjennom 12 år. Forstår godt at det gjør vondt. Har våre der selv. :(

Klager over tilbakevendende tannverk, og en natt uten søvn takk til 1 åringen :o
Jeg har bare lyst til og sove nå. For ikke å glemme gjøre siste rest med den vonde tanna hos tannlegen. Men må ha barnevakt først. Orker ikke å ha dem med sittende i vogna. Da slapper ikke jeg av i tannlegestolen. Har prøvd :(

Huff, da er jeg lagt inn, og ligger med intravenøst. Har ligget her siden i går. Håper jeg får reise hjem i morgen[emoji4]

Føler så med dere damer! Her er jeg også kvalm... Så uffattelig kvalm også.. Hadde en god dag i går, så i dag sier det selvfølgelig stopp igjen [emoji30][emoji30]

Å, her var det mye leit å lese. Firbeint som må tas livet av er helt hjerteskjærende og uendelig trist:( Og mange plager og ikke bra ting. Sender over en varm klem til alle dere som har skrevet i tråden!

Klager litt i dag, over en blødning som kom i dag, som gjør at jeg er helt uttafor. Har litt vondt i hodet, og feberfølelse i kroppen- og den følelsen når du ikke kan vente til alle ungene er lagt for kvelden og så er klokka bare 18..... :grumpy:

Herregud! Visste dere at ligamentsmerter blir VERRE for hvert svangerskap? Jeg. Holder. På. Å. Dø! Så vondt gjør det faktisk!

Er sååååå trøtt!! Kunne sovet døgnet rundt, men vanskelig når jeg har en aktiv liten jente!

Herregud! Visste dere at ligamentsmerter blir VERRE for hvert svangerskap? Jeg. Holder. På. Å. Dø! Så vondt gjør det faktisk!

Titter inn fra Juligruppa, håper det er greit? Dette er min 4.graviditet og har også så vondt at jeg tror jeg døøøør her! Godt å høre hvorfor i ditt innlegg[emoji120]Takk!! Hadde nesten trodd det var omvendt, at ting var litt slerkete fra de andre graviditetene[emoji23]

Har visst havnet i "bløder-gjengen" jeg også, frisk blødning etter jobb i dag. Jeg håper det bare er fra slimhinnene, men syns det var litt mye til det. :( TUL på torsdag kan ikke komme fort nok!

Har visst havnet i "bløder-gjengen" jeg også, frisk blødning etter jobb i dag. Jeg håper det bare er fra slimhinnene, men syns det var litt mye til det. :( TUL på torsdag kan ikke komme fort nok!

Uffda, er så grusomt når det skjer... Virker som det er mange som blør her! Satser på at det er slimhinnene :-) <3

Titter inn fra Juligruppa, håper det er greit? Dette er min 4.graviditet og har også så vondt at jeg tror jeg døøøør her! Godt å høre hvorfor i ditt innlegg[emoji120]Takk!! Hadde nesten trodd det var omvendt, at ting var litt slerkete fra de andre graviditetene[emoji23]
Jeg trodde helt seriøst jeg opplevde et svangerskap utenfor livmoren, frem til jeg snakket med legen min, og han lurte på om det virkelig var sånn at jeg kun hadde vondt på en side. Og det har jeg ikke, sjelden vondt på begge sider samtidig, men smerten veksler på hvilken side den opptrer på.

I hvert fall, så sa han at det da måtte være ligamentamerter, og at grunnen til at det er så vondt, er at ligamentene blir sterkere for hver gang de strekkes, og at det dermed blir verre for hvert svangerskap.

Back
Topp