Klagetråd

Har visst havnet i "bløder-gjengen" jeg også, frisk blødning etter jobb i dag. Jeg håper det bare er fra slimhinnene, men syns det var litt mye til det. :( TUL på torsdag kan ikke komme fort nok!
Å, nei, sender over masse varme klemmer til deg :Heartred

Klager på at sist kom kvalmen skikkelig fra 5+5 og det er i morgen. Og i dag har jeg kjempet med å komme meg fra kontoret og ut i butikk. " Nå må du ut! Nå må du ut!" Så mye værre idag enn dem andre dagene.

Må klage litt over at jeg i dag har vært tre fulle uker med full betennelse i hals, bihuler og ører... Holder på å gå på veggen av å være så tett i pappen! :BangHead

Likevel ser jeg at jeg egentlig ikke skal klage over å bare ha disse plagene. Har kun vært kvalm én kveld, for noen uker siden, og bortsett fra et "menssmerte-stikk" et par ganger om dagen så kjenner jeg ingenting....

Tok en cb ddigital på mandag som viste 1-2. Tok ny idag som ogaå viste 1-2.. blør ikke eller noe, men begynner å miste håpet på at dette går bra

Nei uff :( Ikke ta flere digitale, man blir bare bekymret :(
Syns denne usikkerheten var fæl! Mannen er positiv og sier dette går bra, men har bare en veldig dårlig magefølelse.. går på do hele tiden for å se om jeg blør.. er vel for tidlig og med tul

CBD er litt skumle, for det er så ørsmå marginer som skal til for at den ikke slår ut på neste nivå. Jeg opplevde det samme, og tok ut stripsene inni - der så jeg tydelig at fargen på streken var langt kraftigere, men altså da ikke heeeeelt kraftig nok.

CBD er litt skumle, for det er så ørsmå marginer som skal til for at den ikke slår ut på neste nivå. Jeg opplevde det samme, og tok ut stripsene inni - der så jeg tydelig at fargen på streken var langt kraftigere, men altså da ikke heeeeelt kraftig nok.

Forstår ikke hvorfor jeg tar flere tester når jeg vet at det bare gjør det verre for meg selv. Klassisk testetøs

Måtte åpne de to siste digitale, og den idag var ikke blitt svakere enn den jeg tok på torsdag hvert fall. Men ikke sterkere heller

Syns denne usikkerheten var fæl! Mannen er positiv og sier dette går bra, men har bare en veldig dårlig magefølelse.. går på do hele tiden for å se om jeg blør.. er vel for tidlig og med tul
Uvissheten er forferdelig. Her er også mannen meget positiv. Vi får høre på mannfolka (for en gangs skyld) :hilarious: Ikke test mer nå. Spennende eller nervepirrende å se på torsdag hva de ser hos meg på ultralyden :nailbiting:

Klager fordi klokka 03.00 i natt starta jeg og minsten med omgangssyken. Halleluja. Kommet ut begge veier i ett sett siden. Har kramper i magen og det gjør så vondt :dead::yuck::puke_r

Uvissheten er forferdelig. Her er også mannen meget positiv. Vi får høre på mannfolka (for en gangs skyld) :hilarious: Ikke test mer nå. Spennende eller nervepirrende å se på torsdag hva de ser hos meg på ultralyden :nailbiting:
Blir jo nervøs av absolutt alt nå ja det blir spennende! Legen skulle henvise meg til tul, men foreløpig er det ikke sendt noe som jeg får opp...

Blir jo nervøs av absolutt alt nå ja det blir spennende! Legen skulle henvise meg til tul, men foreløpig er det ikke sendt noe som jeg får opp...
Da får du det vel snart.. jeg er så nervøs og stresset pga det her. Kan liksom ikke tro at vi skal få en baby til sommeren. At vi er så heldige! Klarer ikke å se det for meg. Derfor nekter jeg å tro noe som helst før jeg evt ser at det er mer enn en tom fostersekk der.

Jeg er bare 4+3 men har kasta opp flere ganger de siste to(!) ukene. Hele frokosten kom opp i dag. Hvordan skal jeg klare å holde dette skjult på jobben til jeg er 12 uker mon tro [emoji28]
Men i dag kasta jeg opp nesten med et smil, fordi testen var positiv. Da testen var negativ for tre dager siden enda jeg hadde vært kvalm i halvannen uke allerede tenkte jeg kroppen bare spilte meg et puss.. [emoji12]

Da får du det vel snart.. jeg er så nervøs og stresset pga det her. Kan liksom ikke tro at vi skal få en baby til sommeren. At vi er så heldige! Klarer ikke å se det for meg. Derfor nekter jeg å tro noe som helst før jeg evt ser at det er mer enn en tom fostersekk der.
Går nok kjempe fint på torsdag[emoji2] jeg håper nesten på at jeg blir kvalm snart siden jeg var det forrige gang[emoji23] men magefølelsen er ikke god altså..

Må klage litt over at jeg i dag har vært tre fulle uker med full betennelse i hals, bihuler og ører... Holder på å gå på veggen av å være så tett i pappen! :BangHead

Likevel ser jeg at jeg egentlig ikke skal klage over å bare ha disse plagene. Har kun vært kvalm én kveld, for noen uker siden, og bortsett fra et "menssmerte-stikk" et par ganger om dagen så kjenner jeg ingenting....

Huff, stakkars deg. Bihulebetennelse og hals og ører samtidig er mye verre enn å være kvalm synes jeg. Masse god bedring, håper det går over snart! <3

Går nok kjempe fint på torsdag[emoji2] jeg håper nesten på at jeg blir kvalm snart siden jeg var det forrige gang[emoji23] men magefølelsen er ikke god altså..
Jeg er heller ikke kvalm.. var det sist, men husker ikke når.. :wideyed: Tross alt 14 år siden jeg gikk gravid i 9 måneder.. Får bare krysse fingrene for torsdag. Er så nervøs.

Back
Topp