Klagetråd

Klager over at jeg plutselig har fått problemer med tannkjøttet :(

Jeg er så bekymret i dag:( Jeg har vært veldig rolig siste uka etter å ha sett hjerteaktivitet forrige tirsdag, og hatt mengder med symptomer.

I dag har jeg lett ubehag i magen og i sted hadde jeg bittelitt rosa Crinone (progesteron) som kom ut. Vet det er vanlig, men de to siste gangene jeg har fått det så har det senere blitt oppdaget missed abortion. Jeg er 8+0 nå, og har tidligere mistet i løpet av denne uka. Uff, første trimester er en enorm påkjenning:(

Stor klem! Håper du blir beroliget etter neste ul!

Her ble det plutselig våkenatt. Var oppe på do, som vanlig for litt siden, og der var det blod igjen. Veldig friskt denne gang + en koagl da jeg var på do igjen rett etterpå. Sist skyldtes blødningene en polypp som ble fjernet forrige fredag og samme dag fikk vi se hjerteslag hos lille. Jeg har vondt i magen og er kvalm av engstelse, og vet ikke om jeg får sove med det første. Kan det være cysten jeg har som lager krøll tro? Ble oppdaget ei på 4 cm på ul nemlig. Håper dette går bra, og nå er det dritkjipt å være 90 mil unna samboeren.

Stor klem! Håper du blir beroliget etter neste ul!

Her ble det plutselig våkenatt. Var oppe på do, som vanlig for litt siden, og der var det blod igjen. Veldig friskt denne gang + en koagl da jeg var på do igjen rett etterpå. Sist skyldtes blødningene en polypp som ble fjernet forrige fredag og samme dag fikk vi se hjerteslag hos lille. Jeg har vondt i magen og er kvalm av engstelse, og vet ikke om jeg får sove med det første. Kan det være cysten jeg har som lager krøll tro? Ble oppdaget ei på 4 cm på ul nemlig. Håper dette går bra, og nå er det dritkjipt å være 90 mil unna samboeren.

Uff, så kjedelig å høre. Det skal ikke være enkelt. Her ble det minimalt med søvn også. Kvalmen er borte, og det hjelper jo ikke akkurat på å minske bekymringene.

Jeg vet ikke om det kan være cysten, men jeg vet at kollegaen min har to cyster og har hatt av og på-perioder med blødning gjennom hele svangerskapet (uke 30 nå). Krysser fingre for deg! :)

Takk. Skal ringe gyn. nå og høre om jeg må inn på ny sjekk før timen min 27. Det har stoppet opp her da og fortsatt ikke vondt, så jeg håper det går bra.

Hadde aldri sett for meg så mange bekymringer ved å være gravid!

og der gikk piffen ut av meg.... Endelig fått meg en 40% sykmelding, etter eget ønske, men skal egentlig være på jobb i hele dag... ut å lufte hodet en tur kanskje.

Jeg klager litt også...
Har så ekstremt dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb.. Samtidig som jeg aldri i verden hadde klart å gjort jobben min, så det hadde jo ikke vært noe hjelp.. Ligger å vrir meg på sofaen, sliten, tett i nesa, KVALM, voldt i magen, vondt i venstre side, vondt i ryggen...

Og der kom den hersens forkjølelsen.. Og med den forsvant den lille energien jeg har hatt de siste dagene og kvalmen har våknet til liv og storkoser seg igjen.. Bah! :(

Syyykt forkjølet :-(

Etter den flotte dagen igår med lite kvalme og faktisk endel overskudd, må jeg klage litt idag. Våknet til blødning idag :-(

Klager over magen!

Kjennes ut som noen har vispet rundt øverst og helt ekstrem romling som ikke gir seg nederst...

Åååneei :( krysser fingrene for deg og sender en varm klem <3
Takk for det. Får håpe det ikke er så ille som man tenker. Har bare aldri blødd i de to andre svangerskapene, så blir litt bekymret.

Etter den flotte dagen igår med lite kvalme og faktisk endel overskudd, må jeg klage litt idag. Våknet til blødning idag :-(
Uff, håper det er uskyldig!

Takk for det. Får håpe det ikke er så ille som man tenker. Har bare aldri blødd i de to andre svangerskapene, så blir litt bekymret.

Skjønner godt at du bekymrer deg :( bekymrer meg utrolig jeg og, selv uten blod! men vi må håpe på det beste<3

Back
Topp