Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd lactulose? Smaker forferdelig, men hjelper veldig på hardheten...Klager over at jeg er helt umenneskelig hard i magen! Får nesten ikke gått på do de siste ukene og jeg har fått hemo![]()
![]()
wtf jeg blør i stumpen
![]()
DITTO!!!! Forferdelig vondt! Er det farlig å bruke hemoridesalve over lenger tid?Klager over at jeg er helt umenneskelig hard i magen! Får nesten ikke gått på do de siste ukene og jeg har fått hemo![]()
![]()
wtf jeg blør i stumpen
![]()
Om de ikke går vekk ved bruk av salve ville jeg kontaktet lege for å få stikkpille i kombinasjon. Og så er det viktig med mye veske og bevegelse og fiberDITTO!!!! Forferdelig vondt! Er det farlig å bruke hemoridesalve over lenger tid?
Har du prøvd lactulose? Smaker forferdelig, men hjelper veldig på hardheten...
DITTO!!!! Forferdelig vondt! Er det farlig å bruke hemoridesalve over lenger tid?
Om de ikke går vekk ved bruk av salve ville jeg kontaktet lege for å få stikkpille i kombinasjon. Og så er det viktig med mye veske og bevegelse og fiber![]()
Hvis det er en salve med steroider i, f eks Scheriproct, så skal den kun brukes i maks en uke av gangen. Ac3 kan brukes både lenger og oftere, da den ikke inneholder "farlige" stoffer, men er litt mindre effektiv.DITTO!!!! Forferdelig vondt! Er det farlig å bruke hemoridesalve over lenger tid?
Hvis det er en salve med steroider i, f eks Scheriproct, så skal den kun brukes i maks en uke av gangen. Ac3 kan brukes både lenger og oftere, da den ikke inneholder "farlige" stoffer, men er litt mindre effektiv.
Jeg er så lei av at ting bestandig er så humpete og ikke bare kan gå min vei uten masse trøbbel. Nå er det en liten sjanse for at jeg ikke kan starte i jobb nå (vil ikke legge mer ut om det på offentlig forum). Finner ut av det i morgen. Virker det for godt til å være sant, så er det visst ofte det.![]()
Leit å høreHåper det løser seg for deg!
Håper og det.
Og i dag våknet jeg med ny blødning, ganske mye også syns jeg.Og sykehuset er det jo umulig å komme igjennom til, de har sånn tilbakering-funksjon, og ringer tilbake mellom 13 og 15. Får ringe legen min stedet, hadde litt vondt i magen inatt, og blødningen er annerledes enn sist så nå er jeg superbekymret.
![]()
Uff, føler med degFor en håpløs ordning med sykehuset
Håper legen din kan ta en telefon slik at du får kommet inn på ul! Det er så vondt å gå rundt å bekymre seg! Heldigvis er det mange som har uskyldige blødninger gjennom svangerskapet. Krysser fingre for at det også er uskyldig i ditt tilfelle.
Uansett så er det godt å få tatt en ul etter mye blødninger synes jeg. Skuldrene mine sank flere cm da jeg fikk bekreftet at den rosa utfloden jeg har hatt ikke kom fra livmor.
Ja ikke sant!
Fikk komme ned med en gang så nå venter jeg på å få komme inn til legen som har vakt. Begynte selvsagt å grine så jeg fikk vente en annen plass enn venterommet. Hormonell og redd er ingen god kombinasjon.![]()