Klager over at sønnen har blitt smittet med øyekatarr for 3. gang i høst. Det florerer på avdelingen, og behandling er tydeligvis ikke vanlig for barna på avdelingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shiiit, så ekkelt! Fikk du snakket med noen på mandag?Vet ikke om jeg skal le eller gråte : tok celleprøve da jeg var på sjekk hos gyn for fem uker siden, siden jeg har vært til årlig kontroll med det i tre år så var det like greit. Svarene kom igår : prøvesvar visste celleforandringer av usikker betydning, og jeg ville bli innkalt for en kompletterende prøvetaking av livmortappen! Ikke F om de skal få tukle med tappen min når jeg er gravid nei, det skal de bare glemme. Det verste er at det står i papirene mine at jeg er gravid, og jeg kan ikke tenke meg at de har lest det i det hele tatt. Bah, telefonsamtale på mandag ja.
Klager på at alle mammabuksene må legges oppKlager over at ingen mammabukser på h&m var lange nok i bena..
Haha! Skal ikke være lettKlager på at alle mammabuksene må legges opp![]()
Jepp, gjorde det. Fikk først beskjed om det var ikke farlig og at det spilte ingen rolle om jeg var gravid eller ei. Kjøpte ikke den helt, så tenkte at jeg skulle møte opp på timen og diskutere dette. Men så kom kontra beskjeden: de kan ikke ta den prøven så lenge jeg er gravid. Tydeligvis en gynekolog som ikke har lest papirene mine ordentlig her! Så det blir vanlig oppfølging med celleprøve hver 3dje mnd ca, og ett par mnder etter at jeg har fått, så kan de ta den prøven de ville ta nå. Så puh!Shiiit, så ekkelt! Fikk du snakket med noen på mandag?![]()
Klarer ikke å glede meg over å være gravid, er så redd for en ny MA.. Men vi så jo en sprell levende liten tass 8+2 på tul. Er 9+5 i dag, og sist ble MA funnet 9+3, så er nok derfor. Men er så skummelt når alt er så usikkert..
Skjønner deg godt, forhåpentligvis går det seg til i løpet av de neste ukene.Jeg syns det er skummelt nok som ikke har mistet før, kan ikke tenke meg hvordan det er når man har gått igjennom det tidligere.
Har litt samme følelse som deg, og skal inn til en tredje ul i morgen. Håper jeg klarer å senke skuldrene dersom alt skulle være greit der, og faktisk tørre å planlegge litt og glede meg over det hele. Jaggu ikke lett å endre tankegangen heller, tror hormonene skygger for fornuften.
Vis vedlegget 204580
Etter en heftig natt med diaré og oppkast får jeg nå væske intravenøst! Ååååå så gøy å være på ferie![]()
God bedring![]()
Go og SNARLIG bedring <3 håper ferien din ikke blir helt ødelagt!!Vis vedlegget 204580
Etter en heftig natt med diaré og oppkast får jeg nå væske intravenøst! Ååååå så gøy å være på ferie![]()
Vi skal ha en ny ul vi og rundt 12 uker, men er en stund til enda føler jeg.
Er ikke noe gøy i det hele tatt!
Håper det går over etterhvert, eller hvis jeg hører hjertelyd med doppler etterhvert at det hjelper. Men det avhenger jo av at jeg finner hjertelyden.
Nå skal jeg bestille vogn i morgen, og det føles helt uvirkelig. Tenk om vi plutselig står med en splitter ny vogn og ingen voksende mage liksom?
Men vognen er limited edition i min yndlingsfarge så må bare slå til!
Vis vedlegget 204580
Håper at det ikke er noe galt, og at blødningene jeg har hatt ikke betyr det jeg frykter.Er fortsatt sykmeldt med ekstremt kvalme og mye oppkast. vært sykmeldt i 7 uker nå og holder for det meste senga. har bikket 12 uker, men foreløpig ingen tegn til at det skal gi seg snart. har forferdelig dårlig samvittighet over min datter på 15 mnd som jeg ikke er i stand til å herje og leke med for tiden![]()