Klagetråd

Jepp, gjorde det. Fikk først beskjed om det var ikke farlig og at det spilte ingen rolle om jeg var gravid eller ei. Kjøpte ikke den helt, så tenkte at jeg skulle møte opp på timen og diskutere dette. Men så kom kontra beskjeden: de kan ikke ta den prøven så lenge jeg er gravid. Tydeligvis en gynekolog som ikke har lest papirene mine ordentlig her! Så det blir vanlig oppfølging med celleprøve hver 3dje mnd ca, og ett par mnder etter at jeg har fått, så kan de ta den prøven de ville ta nå. Så puh! :-)
Så bra at det ordnet seg. Satser på at det holder seg stabilt gjennom svangeskapet :)

Er så sliten av kvalme og oppkast hver eneste morning. Gir seg lang ut på dagen, og kommer igjen på kvelden :(

Klager over at jeg nettopp spøy!
Er det normalt å "begynne" å spy så seint. Spøy første gang 10+4, så nå, 11+3. Trodde liksom man spøy tidligere i svangerskapet å skulle vært sånn tålig ferdig med det til nå :P

Er det normalt å "begynne" å spy så seint. Spøy første gang 10+4, så nå, 11+3. Trodde liksom man spøy tidligere i svangerskapet å skulle vært sånn tålig ferdig med det til nå :P
Jeg har også blitt dårligere nå, 12+4 :p Mer kvalm og mer sliten :o

Klager på at der er så mye uvitenhet, mener at mai kan komme nåååå.. ^^ blir gal, 24/7 med tanken : skal jeg bli mamma eller ikke ...

Klager på at jeg er såå trøtt for tiden :p på fredagskveld gråt jeg til sambo fordi jeg var så trøtt og ikke ville legge meg kl 20 på en fredag :p *hormoner*

Er det normalt å "begynne" å spy så seint. Spøy første gang 10+4, så nå, 11+3. Trodde liksom man spøy tidligere i svangerskapet å skulle vært sånn tålig ferdig med det til nå :p
Jeg har kastet opp to ganger dette svangerskapet, i uke 11+0 og i uke 12+noe. Kvalmen startet i uke 4+0 ca. Virker som kvalmen har begynt å gå over nå, uke 13+4.

Jeg har kastet opp to ganger dette svangerskapet, i uke 11+0 og i uke 12+noe. Kvalmen startet i uke 4+0 ca. Virker som kvalmen har begynt å gå over nå, uke 13+4.
Åkei, da er jeg veldig lik deg :P også vært kvalm fra uke 4-5, spør rett før uke 11, spydd 2 ganger.. Takk for svar! Spent på ul i morgen:) godt å høre at kvalmen begynner å gå over! :)

Nå begynner nipplene å klø og bli såre :( Tror jeg må på apotek og handle noe salve i morra :)

Kluss med sykepenger, selvfølgelig arbeidsgiver som har tullet det til....:(

Jeg blir så lett syk. Syk igjen.... klarer ikke svelge og nesa er tett... 8 gang i år.

Kluss med sykepenger, selvfølgelig arbeidsgiver som har tullet det til....:(

Samme her!

Måtte innom legen å hente kopi av sykemeldingene og sende dem til en kontaktperson i nav (fikk kranglet meg til å sende på mail, for å få litt fortgang). Men de mangler fortsatt inntektsopplysninger, og regnskapskontoret får ikke ordnet det før de mottar sykemelding fra arbeidsgiver..

Og på toppen av det hele mente arbeidsgiver at det var min feil som ikke hadde sendt dem på mail, men heller levert dem direkte til ham..

Håper regnskapsføreren får ordnet dette i morgen, og sendt det inn.. Så får jeg forhåpentligvis penger ila uken..

Back
Topp