Klagetråd

Samme her!

Måtte innom legen å hente kopi av sykemeldingene og sende dem til en kontaktperson i nav (fikk kranglet meg til å sende på mail, for å få litt fortgang). Men de mangler fortsatt inntektsopplysninger, og regnskapskontoret får ikke ordnet det før de mottar sykemelding fra arbeidsgiver..

Og på toppen av det hele mente arbeidsgiver at det var min feil som ikke hadde sendt dem på mail, men heller levert dem direkte til ham..

Håper regnskapsføreren får ordnet dette i morgen, og sendt det inn.. Så får jeg forhåpentligvis penger ila uken..
Her fikk jeg beskjed av arbeidsgiver at de skulle utbetale utover arbeidsgiverperioden, men på lønningsdagen så fikk jeg bare utbetalt for 16 dager:( så da ble det noen timer i telefon for å finne ut hva som hadde skjedd. Viser seg at de ikke skal utbetale utover arbeidsgiverperioden. Så da måtte de videresende del d til nav før jeg fikk utbetalt noe, men del d fra 22/10- dd. Har ikke dukket opp i posten:( så nå må jeg vel på legekontoret å få en ny....

Ok, nå må jeg klage litt før jeg sovner! 9,5 timer igjen til ul, og jeg er fortsatt ett nervevrak!! Hjalp litt med det merkelige lille dultet i magen jeg nettopp følte, men kjenner jeg ikke kan sovne fort nok ikveld, slik at det kan bli morgen og jeg får bekreftet om alt er bra eller ei!

Ok, nå må jeg klage litt før jeg sovner! 9,5 timer igjen til ul, og jeg er fortsatt ett nervevrak!! Hjalp litt med det merkelige lille dultet i magen jeg nettopp følte, men kjenner jeg ikke kan sovne fort nok ikveld, slik at det kan bli morgen og jeg får bekreftet om alt er bra eller ei!
Lykke til! ❤

Lykke til❤️

Uff, i dag blir det legetime :( Er utslitt og har ikke vært på jobb denne uka... Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Klager på at jeg er såå trøtt for tiden :p på fredagskveld gråt jeg til sambo fordi jeg var så trøtt og ikke ville legge meg kl 20 på en fredag :p *hormoner*
Haha, skjønner deg sååå godt :D Jeg legger med ca 20.30 hver dag nå, og det er ganske kjipt når man egentlig kunne tenke seg å nyte fredag- eller lørdagskvelden litt :p

Uff, føler med deg:( Lykke til hos legen!
Takk for det <3 ble 100% sykemeldt ut uka og 70% tom. den 15.nov, så håper det hjelper på :) Heldigvis nærmer det seg 2. trimester nå, så regner med ting stabiliseres litt da :)

I dag føler jeg meg skikkelig tjukkas, og det hjelper ikke at nesten ingen av klærne mine passer lengre. Gruer meg til å veie meg ... Men, for å se litt positivt på ting (selv om det er en klagetråd) så har jeg fått tilbake mer energi og får trimmet litt mer fremover. Om det varer mer enn et par dager da, før jeg er zombie igjen. Håper det er mest luft som gjør at jeg er så ekstra tjukkas nå, men det ble nok dessverre trøstespist litt vel mye i den tunge perioden og jeg legger veldig lett på meg så blir nok mest med håpet.

Folk på jobben har alltid med godteri når de har vært på tur. I det siste har det vært veldig mye, og jeg klarer ikke å holde meg unna!

Jeg sover så utrolig dårlig om natten. Jeg våkner 8-9 ganger om natten, og blir helt ødelagt av den uavbrutte søvnen.

Klager over at eldstemann ikke klarer å snu døgnrytmen til vintertid. Er lei av å stå opp 05:30...

Klager over at eldstemann ikke klarer å snu døgnrytmen til vintertid. Er lei av å stå opp 05:30...
Høres kjent ut.. men vi fikk sove helt til 5.45 i morges :p

Back
Topp