Etter den flotte dagen igår med lite kvalme og faktisk endel overskudd, må jeg klage litt idag. Våknet til blødning idag :-(
Uff, føler med deg. Har du kontaktet lege/gynekolog for tul? Håper det bare er en uskyldig blødning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter den flotte dagen igår med lite kvalme og faktisk endel overskudd, må jeg klage litt idag. Våknet til blødning idag :-(
Nei. Venter til over helgen for å se om det gir seg eller om det tar seg opp. Hvis det ikke går over i en opplagt sa så tenker jeg at jeg bestiller meg en tul på mandag for å få sjekket. Legen kan vel ikke gjøre så mye fra eller til uansett.Uff, føler med deg. Har du kontaktet lege/gynekolog for tul? Håper det bare er en uskyldig blødning!
Uff, håper det er uskyldig!
Håper jeg også. Skal gjøre minst mulig hele helgen og slappe av i hvertfall.Håper at blødningen er uskyldig![]()
OffKlager igjen... Etter at blødningen avtok og bare har vært mikroskopisk siden igår, kom det mer nå i kveld igjen :-(
Rosa Crinone-rester igjen, og jeg blir superbekymret. Godt jeg skal til gyn i morgen, så jeg får luftet bekymringene![]()
Håper gyn. kan berolige deg.![]()
Åh, jeg håper virkelig at overskuddet mitt kommer tilbake snart! Var 5 timer på jobb i dag (renhold) og var helt skutt etterpå. Sov type 11 timer i natt i tillegg, og kunne lett ha sovnet på sofaen etter jobb. Det kommer ikke til å være sånn hele svangerskapet gjennom nei?Jaja, i morgen skal jeg ikke på jobb så da skal jeg bruke lille energien jeg har på å trimme hunder og å være ute i det fine høstværet.
![]()
ÅååneiKlager for at babyen min ikke lever lengre :-(
Blødningen betydde nok det jeg trodde likevel :-(
Huff, sender deg gode tanker <3 Så triste nyheterKlager for at babyen min ikke lever lengre :-(
Klager for at babyen min ikke lever lengre :-(
Klager for at babyen min ikke lever lengre :-(
Så trist å høre. Tenker på degKlager for at babyen min ikke lever lengre :-(