Jeg viiiill inn på skjult forum!
Har skrevet mine 50 innlegg og vel så det, men venter på å få tilgang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg godt igjen. Her har vi snart ikke rene klær igjen, jeg orker bare ikke å vaske!Klager over å føle meg trøtt og sliten gjennom hele dagen. Orker så vidt å sette på å henge opp klær..
Klager over at barnefar ikke akkurat er overlykkelig for dette svangerskapet...
❤ vet hvordan du har d :/Klager over at barnefar ikke akkurat er overlykkelig for dette svangerskapet...
Ja, men får beholde så regner med det snur etter hvert.❤ vet hvordan du har d :/
Samme herJeg viiiill inn på skjult forum!Har skrevet mine 50 innlegg og vel så det, men venter på å få tilgang
![]()
Mulig det er hormoner altså, men "graviditet er ingen sykdom". Og det er det selvfølgelig heller ikke, men jeg har aldri følt meg så mye dårlig som da jeg er gravid.. Og jeg kjenner jeg blir litt provosert. Jeg er ikke sykemeldt. Men når man jobber med mennesker, er kvalm og har plutselig utviklet en nese som en blodhund, da er det faktisk en anelse tøft innimellom altså.. I tillegg så svimler det fort for meg og det er ikke det beste utgangspunkt å jobbe med mennesker fra knestående. Heller ikke når man er trøtt døgnet rundt, ikke får i seg så mye mat så man har ekstra dårlig med energi hele dagen. Det er greit å at graviditet ikke er en sykdom, men jeg har da sjeldent følt meg så dårlig som da jeg er gravid..
Men når det er sagt, så er jeg veldig glad for at jeg er gravid og tar i mot alle symptomer som måtte komme for å gå graviditeten ut. Men når jeg hører folk sier sånne ting (ingen som vet at jeg er gravid) så merker jeg det koker bra oppi topplokket.
Veldig enig! I dag ble det en ufrivillig hjemmedag etter jeg besvimte nede i frokostsalen på leilighetshotellet jeg bor på mens jeg er i Finland. Klarte heldigvis å karre meg bort til et bord før det svartna helt. Bedre å se ekstreeemt trøtt ut der man ligger over bordet enn å dundre i bakken med full tyngdeOg resten av dagen har kvalme og trøtthet bidratt med sitt. Men nå er det ikke sååå lenge til 2. trimester, så da kanksje ting ordner seg litt? Håper jeg...
Usjda :/ Jeg holdt også på å besvime i butikken her en dag. Måtte sette meg ned. Veldig pinlig egentlig. Så jeg håper absolutt det går seg til i 2. Trimester. Det er bare at for meg så er det "bare" 5 uker til :O Får håpe tiden går fort!
Ingen god følelse å sitte med neiJeg er så bekymret i dagJeg har vært veldig rolig siste uka etter å ha sett hjerteaktivitet forrige tirsdag, og hatt mengder med symptomer.
I dag har jeg lett ubehag i magen og i sted hadde jeg bittelitt rosa Crinone (progesteron) som kom ut. Vet det er vanlig, men de to siste gangene jeg har fått det så har det senere blitt oppdaget missed abortion. Jeg er 8+0 nå, og har tidligere mistet i løpet av denne uka. Uff, første trimester er en enorm påkjenning![]()