Benyttet sjansen av nesten ingen kvalme til å hive i meg no godteri.. Jeg aaaaangrer!! Blæææh, kvalmen kom for fullt!!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mage mage mage....Vil klage bittelitt over den store magen min. Så vanskelig å skjule på jobben, hvordan skal man kle seg liksom? Et evig problem hver morgen![]()
Magen min er ikke så stor, men nå med nr 2 eser den ut allerede, og lille er 5 uker liksom... Hah... Blir sikkert lett å skjule detta Hva betyr SA?Klager over blødninger
Så strevsomt ikke å vite om det er SA eller ikke.
Hva betyr SA?
Klager over blødninger![]()
Så strevsomt ikke å vite om det er SA eller ikke.
Jeg tenkte det var en eller annen sykdom eller noe annet "flott" man kan få når man er gravid, men skjønte det i det jeg så posten min komme opp (klask i panna).Sa= Spontanabort.
Jeg tenkte det var en eller annen sykdom eller noe annet "flott" man kan få når man er gravid, men skjønte det i det jeg så posten min komme opp (klask i panna).
Forstår bekymringen din, og uvissheten er forferdelig! Selv har jeg hatt rosa utflod og småblødninger i 2,5 uke. Det ga seg brått i forrige uke, og i dag fikk jeg se foster/embryo med hjerteslag. Krysser fingre for at du også bare opplever uskyldige blødninger![]()
Kan det ha vært pga blodsukker? Jeg kan føle meg fin i formen også kjenne at jeg får en sånn hodepine kastet over meg og at det svimler litt. Oft når det er en stund siden mat, tror det er kroppens måte å si; heeey, jeg lager en baby her, feed meUgh. Helt fin i formen. Står på toget, med jakke og litt for tung sekk. Plutselig begynner alt å svartne. Fyttikatta så ekkelt! Fikk satt meg og tatt av meg jakka akkurat i tide, men endte jo med tårer etterpå. Flaut..
Andre som har opplevd å plutselig nesten svime av når man er fin i form ellers?
Takk, håper det jeg ogsåhar dog hatt noen ganske kraftige blødninger. Så jo embryoet på fredagen, og antydning til hjerteslag. Drar på ul om en ukes tid, så da får jeg se hvordan det ligger an. Har ikke hatt mye smerter, så det gir et lite håp.
Så flott at du fikk se et lite hjerte i dag![]()
[/
Krysser fingre for deg!![]()
![]()
Kan det ha vært pga blodsukker? Jeg kan føle meg fin i formen også kjenne at jeg får en sånn hodepine kastet over meg og at det svimler litt. Oft når det er en stund siden mat, tror det er kroppens måte å si; heeey, jeg lager en baby her, feed me![]()