Gruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!! <3Gruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei![]()
Masse lykke til!Gruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei![]()
Lykke tilGruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei![]()
Lykke til, jeg krysser fingre og tær for degGruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei![]()
Lykke tilGruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei![]()
Jeg vil og bli dullet med, og få litt kos! Fikk akkurat beskjed av mannen om at han syntes jeg var "litt mye preggers", så han syns tydeligvis jeg krevde for myeVil bli dullet med !! Men nei da .. her må man gjør alt selv.Pusse opp, lage mat heile dagen (føles slik ut), om man er dårlig og trenger trøst , mat osv osv så må man bare ta seg sammens å fikse alt selv .. syte ^^
og så får man beskjed om å slappe av å ta det helt med ro.. ehm hbordan er det mulig?![]()
Heheh, kan vell ikke kreve for mye vell?Jeg vil og bli dullet med, og få litt kos! Fikk akkurat beskjed av mannen om at han syntes jeg var "litt mye preggers", så han syns tydeligvis jeg krevde for mye![]()