Klagetråd

Gruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei:)

Gruer meg så vanvittig til tidlig ul senere i dag og sliter med å tenke på annet. De to siste svangerskapene har jeg fått dårlig beskjed på ul. Denne gangen MÅ det gå riktig vei:)
Masse lykke til!

Lykke til :) Krysser fingre for deg

Lykke til, jeg krysser fingre og tær for deg :)

Åååååh... Skriver oppgave til mandag, men har totalt skrivesperre! 164 av 3000 ord:( Gråter snart!

Kvalmen kommer og går her. Men er ikke så ille. Tar den med ett grovt havrekjeks eller annen mat. Men om jeg er litt sen, så kommer den litt sterkere. Satser på det holder seg slik. Ellers kjennes magen ut som en luftballong på kveldene. Helt forferdelig med luftsmerter. Ellers har jeg det igrunn fint, blir fortere sliten :/

Jeg er så uggen at jeg drar hjem fra jobb nå :( Får en times pause før jeg må hente lilletulla i barnehagen <3 Jeg hadde så lite kvalme forrige gang, så hadde håpa det ble likt denne gangen, men nei :p

Har ikke fått så mye mage, men buksa strammer så innmari når jeg sitter! Skikkelig ubehagelig. Har lyst til å finne fram gravidbuksene. :P

Kvalmen har kommet for fullt og den nekter å forsvinne. Det er vanskelig å konsentrere seg om å skrive oppgaver på skolen :(

Går med konstante "mens-smerter".. Er liksom så jeg venter på at uka kommer! Ellers er brystene kjempevonde, men sliter heldigvis ikke så mye med kvalme. Men jeg kan sove døgnet rundt hadde jeg bare hatt mulighet :p

Det er så fryktelig kjedelig å gå hjemme "arbeidsløs". Jeg jobber i Adecco, men de har jo ikke alltid jobb til meg. Stresser så fryktelig med penger hele tiden. Bruker et par timer til dagen for å lete etter jobb, men er jo begrenset hva en kan få når en ikke er ferdig med vgs en gang..

Vil bli dullet med !! Men nei da .. her må man gjør alt selv. :p Pusse opp, lage mat heile dagen (føles slik ut), om man er dårlig og trenger trøst , mat osv osv så må man bare ta seg sammens å fikse alt selv .. syte ^^
og så får man beskjed om å slappe av å ta det helt med ro.. ehm hbordan er det mulig? :p

Fikk stellematten fra ellos idag. Ble irritert for det var feil farge:( men gidder virkelig ikke å sende den tilbake igjen.

Vil bli dullet med !! Men nei da .. her må man gjør alt selv. :p Pusse opp, lage mat heile dagen (føles slik ut), om man er dårlig og trenger trøst , mat osv osv så må man bare ta seg sammens å fikse alt selv .. syte ^^
og så får man beskjed om å slappe av å ta det helt med ro.. ehm hbordan er det mulig? :p
Jeg vil og bli dullet med, og få litt kos! Fikk akkurat beskjed av mannen om at han syntes jeg var "litt mye preggers", så han syns tydeligvis jeg krevde for mye ;)

Klager over at jeg er sulten men det jeg prøvde å spise for en halvtime siden kom rett opp igjen så det er ikke vits å prøve nå

Jeg vil og bli dullet med, og få litt kos! Fikk akkurat beskjed av mannen om at han syntes jeg var "litt mye preggers", så han syns tydeligvis jeg krevde for mye ;)
Heheh, kan vell ikke kreve for mye vell? :p jeg er nysingel.. og gravid.. så er ingen som står i kø for å få dulle med meg heheh

Back
Topp