Ingen god følelse å sitte med neiHar du mulighet for henvisning til tul i nærmeste fremtid da? Håper dette ikke er noe å bekymre seg for og at alt går bra <3
Jeg skal heldigvis på tul neste tirsdag. Håper både ubehag og det rosa gir seg før den tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen god følelse å sitte med neiHar du mulighet for henvisning til tul i nærmeste fremtid da? Håper dette ikke er noe å bekymre seg for og at alt går bra <3

Jeg er så bekymret i dagJeg har vært veldig rolig siste uka etter å ha sett hjerteaktivitet forrige tirsdag, og hatt mengder med symptomer.
I dag har jeg lett ubehag i magen og i sted hadde jeg bittelitt rosa Crinone (progesteron) som kom ut. Vet det er vanlig, men de to siste gangene jeg har fått det så har det senere blitt oppdaget missed abortion. Jeg er 8+0 nå, og har tidligere mistet i løpet av denne uka. Uff, første trimester er en enorm påkjenning![]()
Stor klem! Håper du blir beroliget etter neste ul!
Her ble det plutselig våkenatt. Var oppe på do, som vanlig for litt siden, og der var det blod igjen. Veldig friskt denne gang + en koagl da jeg var på do igjen rett etterpå. Sist skyldtes blødningene en polypp som ble fjernet forrige fredag og samme dag fikk vi se hjerteslag hos lille. Jeg har vondt i magen og er kvalm av engstelse, og vet ikke om jeg får sove med det første. Kan det være cysten jeg har som lager krøll tro? Ble oppdaget ei på 4 cm på ul nemlig. Håper dette går bra, og nå er det dritkjipt å være 90 mil unna samboeren.
Etter den flotte dagen igår med lite kvalme og faktisk endel overskudd, må jeg klage litt idag. Våknet til blødning idag :-(
Takk for det. Får håpe det ikke er så ille som man tenker. Har bare aldri blødd i de to andre svangerskapene, så blir litt bekymret.Åååneeikrysser fingrene for deg og sender en varm klem <3
Uff, håper det er uskyldig!Etter den flotte dagen igår med lite kvalme og faktisk endel overskudd, må jeg klage litt idag. Våknet til blødning idag :-(
Takk for det. Får håpe det ikke er så ille som man tenker. Har bare aldri blødd i de to andre svangerskapene, så blir litt bekymret.
Håper at blødningen er uskyldigEtter den flotte dagen igår med lite kvalme og faktisk endel overskudd, må jeg klage litt idag. Våknet til blødning idag :-(