Klagetråd

Strak ut på sofaen etter full dag på jobb med vamvittig mye pes og stress... Magen strammer og kvalmen ligger langt oppi halsen. Føler meg ubrukelig hjemme og lat på jobb....

Er sliten og har vondt. Er så lei :(

At det skulle bli så mye vondter og så ensomt hadde jeg ikke trodd :(

Sliten hele tiden, kommet en ny trøtthetsbølge..blæh.. Også gikk det knapt nok en uke fra forrige kirobehandling før bekkenet sa takk for seg igjen etter en hektisk dag på jobb :(

Klarer ikke å motivere meg til å trene, og formen blir dårligere for hver dag som går. Jeg som trente tre dager i uka før svangerskapet og var på vei mot ganske god form. Hvordan skal det gå med fødselen hvis alt av muskler og kondisjon er borte? Jeg VET jeg gjør det vanskeligere enn nødvendig for meg selv ved å synke ned i sofaen i stedet for å komme meg ut og bevege meg :(

Glemte å gå på gravideyogaen! Pokker! Det som er så gøy! Var siste gang også :( Er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, så hadde vel aldri klart å komme meg dit uansett :(

Venter på glukosebelastning resultater og føler meg kvalm, ekkel ettersmak. Fortsatt over 1 time igjen, Blææææh

Klager over kveldsvakt og sykepleiere som ikke gidder å gjøre en dritt :( full liste fra før men det bryr ikke de seg om så lenge de kan bli kvitt pasientene sine

Klager litt fordi kvalmen fra første trimester er kommet tilbake igjen :-(

Klager fordi jeg i utgangspunktet følte meg kjempeflink som ble med på gravidtrening for første gang i dag, men nå er bekkenet et helvete igjen... :( Og ikke vet jeg hvilken øvelse som gjorde utslaget.. :( Får håpe det gir seg etter en god natts søvn, for har lyst til å fortsette med treninga.

Holder på å bli sprø av å være tett, ha halsvondt og ørevondt... Gått og småhanglet i sikkert en mnd... Hoster til jeg nesten spyr, får aldri puste ordentlig og ørene suser og suser og suser :O Går seg til utover dagen, men morgenene er grusomme...

Jeg er sliten! Trenger å bli ferdig med dette semesteret sånn at jeg kan hvile og gjøre meg klar til fødsel !!!!!!

Back
Topp