Klagetråd

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Her er motparten til jubeltråden. Her kan man få utløp for frustrasjon over stort og smått:)
 
Jeg er så fryktelig svimmel :( Har vært det siden egget ble befruktet. Kommer som bølger hvor jeg bare må sette med ned.
Ellers er jeg veldig sliten.
Klarer foreløbig ikke helt innse at jeg er gravid selv etter fem positive tester.
 
Ligger rett ut full i feber og sår hals. Å verke så i kroppen! Så god start på dette svagerskapet! Proppe i seg paracet å håpe på bedre tider!
 
Kjenner jeg er passe nervøs. På vei til legen for å ta hcg prøve 2 av 2. Håper blødningen tidligere i uka var en festeblødning eller noe og at hcg'en har steget og ligger der den skal...
 
I følge appene jeg har og utregningen av når jeg hadde sist mens osv så skal jeg være 6+0 i dag.. Tok en CB digital i dag tidlig, den viser fortsatt 2-3.. Blir sprø! :( trenger å se en stigning
 
Jeg vil herved klage over været! Det er helt dritt.
Jeg vil klage på søvnen min, eller mangelen på sådan.
Jeg vil også klage over energinivået mitt, som er helt bånn i bøtta. I tillegg vil jeg lufte frustrasjonen rundt å være på min 2. dag som snusfri, og konkludere med at innen 3 uker er gått vil jeg veie 10 kg mer og se ut som en bolle.

PS: Det KAN være at denne posten er preget av ekstremt ustabilt humør.
PS2: Denne posten ER preget av ekstremt ustabilt humør. Begynte nettopp å gråte fordi jeg ikke fant sugerøret til drikkeflasken min. I love hormoner.
 
Jeg skulle gjerne hatt LITT symptomer:) Vet jeg er ekstremt heldig som ikke sliter med ekstrem kvalme, men blir så bekymret av å ikke kjenne noe som helst. Tidligere svangerskap har jeg stort sett hatt ømme pupper og stikking allerede før positiv test.
 
Jeg skulle gjerne hatt LITT symptomer:) Vet jeg er ekstremt heldig som ikke sliter med ekstrem kvalme, men blir så bekymret av å ikke kjenne noe som helst. Tidligere svangerskap har jeg stort sett hatt ømme pupper og stikking allerede før positiv test.

Samme her! Klarer nesten ikke tenke på anna for jeg ikke merker en dritt til hele graviditeten! Sist merker jeg ting før jeg fant ut jeg var gravid. Denne gangen merker jeg ingenting. Ikke om jeg virkelig legger god viljen til en gang.
 
Merker omtrent ingenting jeg heller!! Er ikke kvalm, ikke spesielt trøtt, ikke sliten, ikke oppblåst.. Og hvis jeg tror jeg merker noen tegn så er der bare at jeg lurer meg selv litt til å tro at jeg kjenner noe.. :S
 
Merker omtrent ingenting jeg heller!! Er ikke kvalm, ikke spesielt trøtt, ikke sliten, ikke oppblåst.. Og hvis jeg tror jeg merker noen tegn så er der bare at jeg lurer meg selv litt til å tro at jeg kjenner noe.. :S

Godt vi er flere da :) tyder jo bare på at det er normalt. Har ei venninne som er 8 uker nå. Å hun begynte med kvalme i dag ;) å hun sa hun heller ikke merka noe så tidlig som vi er. Men de siste to ukene har hun merka litt mer. type vonde pupper, oppblåst, stikking nedentil ol.
 
Godt vi er flere da :) tyder jo bare på at det er normalt. Har ei venninne som er 8 uker nå. Å hun begynte med kvalme i dag ;) å hun sa hun heller ikke merka noe så tidlig som vi er. Men de siste to ukene har hun merka litt mer. type vonde pupper, oppblåst, stikking nedentil ol.

Veldig godt å lese at vi er flere som har det slikt:)
 
Godt vi er flere da :) tyder jo bare på at det er normalt. Har ei venninne som er 8 uker nå. Å hun begynte med kvalme i dag ;) å hun sa hun heller ikke merka noe så tidlig som vi er. Men de siste to ukene har hun merka litt mer. type vonde pupper, oppblåst, stikking nedentil ol.

Ja, bra vi er fler :)
Merket litt stikking forrige uke, men det varte så kort at jeg vet liksom ikke om der hadde så mye med graviditeten å gjøre eller bare fordi jeg hadde trent :p
Leter jo desperat etter noen tegn.. Burde vel bare slappe av og være glade for at vi ikke er kvalme eller noe sånn enda ;)
 
Hos meg har svimmelheten gitt seg og jeg har ingen symptomer annet en at jeg ikke klarer å ligge på siden lenger (pga, rar følelse i magen).
Eneste tegn på graviditet nå er at jeg tok en hcg test i dag og nå er test streken tydligere en kontroll streken så hcg´en stiger. Snakker forøvrig med mamma og hun hadde ikke hatt noen symptomer annet en de siste månedene hvor hun hadde bekkenløsning med nummer tre og at hun spiste masse saftis.

Håper i grunn jeg er så heldig og at dette går på skinner :D
 
Jeg vil klage over å ha masse å gjøre på jobb når det eneste jeg vil er å være ute i fint vær og spise is (det regner) eller ligge på sofaen og prompe. Og jeg er så lei av humørsvingningene, jeg har klikka på kjæresten to ganger nå, jeg som aldri bruker å reagere på den måten... Ja, også begynte jeg å grine fordi jeg syntes at den nye kjæresten til broren min var så koselig... Kjempeflaut. Men for å være helt ærlig, ville jeg heller hatt disse symptomene enn ingenting...!
 
Jeg begynner å bli redd for å kaste opp og å være kvalm. Er bare 4+0 og kjenner meg allerede uggen av og til. Hva skjer når hormonene bare øker på?? Skal jeg bli en av de som er grisedårlig?? Vil ikke spy :mad:
 
Jeg begynner å bli redd for å kaste opp og å være kvalm. Er bare 4+0 og kjenner meg allerede uggen av og til. Hva skjer når hormonene bare øker på?? Skal jeg bli en av de som er grisedårlig?? Vil ikke spy :mad:

Er man kvalm og slikt. Så betyr det at graviditeten sitter godt :)
 
Back
Topp