Samme herSover så dårlig om nettene nå i det siste! Er våken i ett og vrir meg masse, er tissetrengt, og sliter med å sovne. Føler meg mer våken kl 5 enn når klokka ringer kl 7.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSover så dårlig om nettene nå i det siste! Er våken i ett og vrir meg masse, er tissetrengt, og sliter med å sovne. Føler meg mer våken kl 5 enn når klokka ringer kl 7.![]()
Kjenner jeg er passe nervøs. På vei til legen for å ta hcg prøve 2 av 2. Håper blødningen tidligere i uka var en festeblødning eller noe og at hcg'en har steget og ligger der den skal...
Takk som spørLitt sent ut men hvordan gikk det ?
Jeg var nettopp på ultralyd i uke 6, men siden ultralyden ble tatt utvendig så fikk vi ikke sett mer enn en fostersekk med muligens en skygge inniOg fostersekken målte også litt liten. Jeg er helt sikker på eggløsningsdatoen så nå ble jeg bare superredd for at dette ender i en ny SA/MA. Har bestilt meg ny ultralyd til i morgen med en gynekolog som gjør innvendig ultralyd, så nå må jeg bare holde ut 16 timer før jeg får et bedre svar
![]()
Hvordan gikk det?
Takk som spør
Gikk helt fint den hadde dobblet seg med 200% Har også vært på tul og sett et bankende hjerte<3
Nei blødde kun de få dråpene den gangenGodt å høre. Endelig nå kan du slappe av. Blør du fortsatt for det eller?
Nei blødde kun de få dråpene den gangen[/QUOTE
Opplevde det samme en uke siden. Bra at alt er som det skal![]()
Da er det veldig synn i mine barn! Eldste her er 3 år når søsken nr 2 blir fødd"Stakkars Eiliv, burde vært 4 år minst! " svaret fra svigermor når jeg fortalte om graviditeten... Jeg er så fornærma jeg holder på å begynne å grine! Hvem sier sånt da! Akkurat som jeg er slem mot ungen min når jeg får en til?! Småen bli 2 i Desember![]()