Klagetråd

Sover såååå dårlig:( så er så sliten da minsten skal opp i 6-7 tiden. Og må tisse hele tiden så flyger på do i ett sett. Og jeg er i så dårlig humør om dagen :( og det til mannens frustrasjon, klarer ikke forklare hvorfor helle :o

Har så vondt i ryggen! Spesielt på morgenen :( når jeg vil vri meg over for å sove mer, får jeg d ikke til. Fordi det er så vondt i korsryggen. Så blir trøøøtt i tillegg :( blææ

Jeg var nettopp på ultralyd i uke 6, men siden ultralyden ble tatt utvendig så fikk vi ikke sett mer enn en fostersekk med muligens en skygge inni :( Og fostersekken målte også litt liten. Jeg er helt sikker på eggløsningsdatoen så nå ble jeg bare superredd for at dette ender i en ny SA/MA. Har bestilt meg ny ultralyd til i morgen med en gynekolog som gjør innvendig ultralyd, så nå må jeg bare holde ut 16 timer før jeg får et bedre svar :(

Hvordan gikk det?

Idag vil jeg klage fordi jeg har hatt frisk blødning gjennom dagen, og selv syntes jeg det har vært ganske mye,.. Så da blir det ny tul på Mandag.. Idag kjenner jeg meg frustrert, sint og lei meg.. Satse på det beste,, Behøver ikke bety noen ting men....

Æsj, nå har jeg blitt forkjølet. Helt tett i nesa og føler meg tett i hele hodet. Hoster til jeg nesten brekker meg :(
(Heldigvis er kvalmen fra forrige uke stilnet litt, kanskje kroppen som tenkte at den skulle være litt snill og ikke kunne gi meg to ting på en gang).
Burde skrive på mappe eksamen, men klarer ikke sortere tankene.

Klager over at jeg har ligget over toalettskålen hele dagen med oppkast mens familien min er ute å koser seg i det nydelige været vi endelig har fått her nord! Akkurat nå er bare alt galt føles det ut som :(

Jeg vil klage over at jeg ikke har noe energi, og at mannen min plutselig lukter så sykt kvalmende. Han kan ikke gi meg en klem engang før jeg får lyst til å spy han nedover nakken. Så mye for å være nær hverandre liksom..

"Stakkars Eiliv, burde vært 4 år minst! " svaret fra svigermor når jeg fortalte om graviditeten... Jeg er så fornærma jeg holder på å begynne å grine! Hvem sier sånt da! Akkurat som jeg er slem mot ungen min når jeg får en til?! Småen bli 2 i Desember :)
Da er det veldig synn i mine barn! Eldste her er 3 år når søsken nr 2 blir fødd :-)

Back
Topp