Klagetråd

Er såååå trøtt!!! Ellers ingen andre symptomer....eller, litt ømme bryster. Men det er alt;)

"Stakkars Eiliv, burde vært 4 år minst! " svaret fra svigermor når jeg fortalte om graviditeten... Jeg er så fornærma jeg holder på å begynne å grine! Hvem sier sånt da! Akkurat som jeg er slem mot ungen min når jeg får en til?! Småen bli 2 i Desember :)

"Stakkars Eiliv, burde vært 4 år minst! " svaret fra svigermor når jeg fortalte om graviditeten... Jeg er så fornærma jeg holder på å begynne å grine! Hvem sier sånt da! Akkurat som jeg er slem mot ungen min når jeg får en til?! Småen bli 2 i Desember :)
Seriøst?:oops: Jeg hadde klikka i loddrett vinkel. Er det virkelig mulig?
Skjønner godt du ble fornærmet :mad:

Jeg var 2 1/2 da lillebror kom og fylte fire to måneder etter neste mann. Er utrolig hyggelig å bli født så tett. Føler jeg har et tettere bånd en det jeg ville hatt ellers. Iallefall siste mann som var planlagt at skulle komme 2,5 år senere en han kom.
Tror Eiliv kommer til å bare syntes dette er postivt =D

Wow, det var i overkant spesiellt! :eek: håper du klarer å legge det fra deg. 2.5 år er jo bare perfekt!! :)

I alle dager! For en provoserende kommentar. Forstår godt reaksjonen din. Jeg tenker at barna dine blir svært heldige som blir tett i alder. Det er 1 år og 8 måneder mellom søstrene mine, og de har et veldig sterkt bånd og har hatt så mye glede av hverandre i barne-og ungdomstiden:)

Last edited:
Dette er vel mer syns synd på meg selv med et innslag av klage :)

Ungen fikk omgangssyke på torsdag som jeg selvfølgelig ble smittet av og slo ut for full blomst i går kveld /natt. Jeg har bokstavelig talt sitti på do med bøtta i fanget hele natt (sorry detaljer). Så jeg la meg på stua i natt (lettere å komme seg på do derfra) og hva skjer når frøkna står opp, jo gubben sender henne inn til meg slik at han kan sove selv... Ikke lett å fortelle en 3 åring at mamma er så dårlig at hun ikke orker å røre seg, men hun forstod og gikk og vekte faren slik at jeg kunne slappe av igjen <3

Jeg vil også klage på at jeg ikke kjenner noen verdens ting :wtf:
Under mitt forrige svangerskap for 6 år siden var jeg SÅ gravid hele tiden. Jeg føler meg liksom litt lurt:wtf ??

Jeg har alltid tenkt at neste gang håper jeg at jeg ikke blir så dårlig som forrige gang, men så sitter jeg her da med ønsket mitt foreløbig i oppfyllelse. Og klager :dontknow

Jeg vil også klage på at jeg ikke kjenner noen verdens ting :wtf:
Under mitt forrige svangerskap for 6 år siden var jeg SÅ gravid hele tiden. Jeg føler meg liksom litt lurt:wtf ??

Jeg har alltid tenkt at neste gang håper jeg at jeg ikke blir så dårlig som forrige gang, men så sitter jeg her da med ønsket mitt foreløbig i oppfyllelse. Og klager :dontknow

Signerer denne:)

Jeg merker heller ikke noe særlig. Synes det er kjempe rart siden jeg har Vært gravid tidligere og hadde en hær med symptomer. Men det jeg vil klage på er....Syns tiden kan gå litt fortere....Sån frem til oul.. så kan den slakke ned igjen :wtf::woot:

Samboeren min var full i går/natt.. Å har gått rundt på byen å fortalt alle at jeg er gravid! Dette er min hjemby. Å alle kjenner alle. Så nå ble jeg nødt å dele det med familie å slikt. Så de ikke fikk høre det på "bygda". Jeg er så skuffa! Tenk om det går galt. Å jeg nå må informere om det :/ han er veldig lei seg i dag. Å har vært med på familie besøk for å dele nyheten. Men syns det er utrolig at man ikke klarer å holde på en liten hemmelighet bare for man er full :(

Jeg merker heller ikke noe særlig. Synes det er kjempe rart siden jeg har Vært gravid tidligere og hadde en hær med symptomer. Men det jeg vil klage på er....Syns tiden kan gå litt fortere....Sån frem til oul.. så kan den slakke ned igjen :wtf::woot:

Samme her, sist jeg var gravid. Så var jeg såååå gravid fra før jeg viste det selv. Hadde alt av symptomer og gleder meg til å bli ferdig. Men nå er det sånn at jeg tenker at jeg må jo begynne å blø snart. For her er det jo ingenting. Dette kan ikke gå bra.. Men så stikker det litt, å puppene begynner å bli slik som sist.. Å da må jeg tro det..

Samme her, sist jeg var gravid. Så var jeg såååå gravid fra før jeg viste det selv. Hadde alt av symptomer og gleder meg til å bli ferdig. Men nå er det sånn at jeg tenker at jeg må jo begynne å blø snart. For her er det jo ingenting. Dette kan ikke gå bra.. Men så stikker det litt, å puppene begynner å bli slik som sist.. Å da må jeg tro det..
"Godt" å høre flere føler det slik. Vi blir nok mer gravide etterhvert.hehe

Samboeren min var full i går/natt.. Å har gått rundt på byen å fortalt alle at jeg er gravid! Dette er min hjemby. Å alle kjenner alle. Så nå ble jeg nødt å dele det med familie å slikt. Så de ikke fikk høre det på "bygda". Jeg er så skuffa! Tenk om det går galt. Å jeg nå må informere om det :/ han er veldig lei seg i dag. Å har vært med på familie besøk for å dele nyheten. Men syns det er utrolig at man ikke klarer å holde på en liten hemmelighet bare for man er full :(

Masse sympati til deg, hadde blitt såå forbanna selv! :mad: men må si at jeg måtte smile litt når jeg leste det. Herlig med så iverig og stolt mann da :) ser ut som det er en som gleder seg skikkelig ihvertfall!

Har en skikkelig uggen dag :/ tung i "livmora", rar i korsryggen og tarmer/mage, føler jeg må på do hele tiden, mistenker et litt lavt blodtrykk, alt lukter rart og for å si det sånn, blir ikke salat til lunsj i morgen. Den smakte ekkelt! :P vil egentlig bare hjem og sove!! :confused:

Å, nei! Forstår deg godt! Selv opplevde jeg at svigermor sprakk nyheten i uke 7-8 til "hele" bygda da jeg gikk gravid med sønnen min. Lite moro! Det er jo koselig at han er stolt over at han skal bli far, men forstår at du er skuffet over tidspunktet og måten det ble gjort på :(

Masse sympati til deg, hadde blitt såå forbanna selv! :mad: men må si at jeg måtte smile litt når jeg leste det. Herlig med så iverig og stolt mann da :) ser ut som det er en som gleder seg skikkelig ihvertfall!

Ja er jo det positive oppi det hele. At han tydeligvis er stolt å gleder seg. Han har egentlig ikke snakka om hele graviditeten. Var jo ikke særlig planlagt å begge er fortiden uten fast lønna arbeid. Så det er jo litt dum timing ;)

Back
Topp