Er man kvalm og slikt. Så betyr det at graviditeten sitter godt![]()
Veksler mellom disse bekymringene og at redselen for at jeg plutselig ikke er gravid lenger!! livet er herlig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er man kvalm og slikt. Så betyr det at graviditeten sitter godt![]()
Veksler mellom disse bekymringene og at redselen for at jeg plutselig ikke er gravid lenger!! livet er herlig!!skal prøve å tro på deg
![]()
Seriøst?"Stakkars Eiliv, burde vært 4 år minst! " svaret fra svigermor når jeg fortalte om graviditeten... Jeg er så fornærma jeg holder på å begynne å grine! Hvem sier sånt da! Akkurat som jeg er slem mot ungen min når jeg får en til?! Småen bli 2 i Desember![]()
"Stakkars Eiliv, burde vært 4 år minst! " svaret fra svigermor når jeg fortalte om graviditeten... Jeg er så fornærma jeg holder på å begynne å grine! Hvem sier sånt da! Akkurat som jeg er slem mot ungen min når jeg får en til?! Småen bli 2 i Desember![]()
"Stakkars Eiliv, burde vært 4 år minst! " svaret fra svigermor når jeg fortalte om graviditeten... Jeg er så fornærma jeg holder på å begynne å grine! Hvem sier sånt da! Akkurat som jeg er slem mot ungen min når jeg får en til?! Småen bli 2 i Desember![]()

?? 
Jeg vil også klage på at jeg ikke kjenner noen verdens ting
Under mitt forrige svangerskap for 6 år siden var jeg SÅ gravid hele tiden. Jeg føler meg liksom litt lurt??
Jeg har alltid tenkt at neste gang håper jeg at jeg ikke blir så dårlig som forrige gang, men så sitter jeg her da med ønsket mitt foreløbig i oppfyllelse. Og klager![]()
Signerer denne![]()

Jeg merker heller ikke noe særlig. Synes det er kjempe rart siden jeg har Vært gravid tidligere og hadde en hær med symptomer. Men det jeg vil klage på er....Syns tiden kan gå litt fortere....Sån frem til oul.. så kan den slakke ned igjen![]()
"Godt" å høre flere føler det slik. Vi blir nok mer gravide etterhvert.heheSamme her, sist jeg var gravid. Så var jeg såååå gravid fra før jeg viste det selv. Hadde alt av symptomer og gleder meg til å bli ferdig. Men nå er det sånn at jeg tenker at jeg må jo begynne å blø snart. For her er det jo ingenting. Dette kan ikke gå bra.. Men så stikker det litt, å puppene begynner å bli slik som sist.. Å da må jeg tro det..
Samboeren min var full i går/natt.. Å har gått rundt på byen å fortalt alle at jeg er gravid! Dette er min hjemby. Å alle kjenner alle. Så nå ble jeg nødt å dele det med familie å slikt. Så de ikke fikk høre det på "bygda". Jeg er så skuffa! Tenk om det går galt. Å jeg nå må informere om det :/ han er veldig lei seg i dag. Å har vært med på familie besøk for å dele nyheten. Men syns det er utrolig at man ikke klarer å holde på en liten hemmelighet bare for man er full![]()
Samboeren min var full i går/natt.. Å har gått rundt på byen å fortalt alle at jeg er gravid! Dette er min hjemby. Å alle kjenner alle. Så nå ble jeg nødt å dele det med familie å slikt. Så de ikke fikk høre det på "bygda". Jeg er så skuffa! Tenk om det går galt. Å jeg nå må informere om det :/ han er veldig lei seg i dag. Å har vært med på familie besøk for å dele nyheten. Men syns det er utrolig at man ikke klarer å holde på en liten hemmelighet bare for man er full![]()
Masse sympati til deg, hadde blitt såå forbanna selv!men må si at jeg måtte smile litt når jeg leste det. Herlig med så iverig og stolt mann da
ser ut som det er en som gleder seg skikkelig ihvertfall!