Klagetråd

Nå har korsryggen begynt å værke i tillegg. Ett par ganger da jeg skal opp av sofaen så brøler jeg rett og slett av smerte. Noe skal det være hele tiden -.-
 
Er så uendelig trøtt, hele tiden.. Og jeg som skulle ha lest til eksamen (det får gå som det går)..:sorry:
 
Jeg har så sinnsykt søtsug for tida, klarer ikke å la være heller, noe jeg burde for jeg legger tydeligvis veldig lett på meg under svangerskapet :(
 
Jeg har 26 stiler jeg må rette i helgen, og jeg er trøtt og sliten!
 
Har så sykt kort lunte og lite tålmodighet for tiden, føler jeg kjefter alt for mye på toåringen, og er så frustrerende når det egentlig er det siste jeg vil:( gleder meg sånn til å bli meg selv igjen!
 
Akkurat ferdig med vakt 1 av 6 på rad, før jeg får en fri før ny vakt, og den skulle jeg helst vært på kurs på... lurer litt på om jeg kommer til å fungere i det hele tatt på slutten av denne økten... Godt jeg har ferie uken etterpå
 
Bekkenløsning og begynnende halsbrann. Ingen av delene blir vel akkurat bedre de neste månedene ... :-/
 
Synes magen er stram og klarer ikkje fatte at lille i magen skal vokse i tre måneder til. Kor skal mine organ ta veien? Og korleis skal h*n få plass? Hjelp :-o
 
Har vært mer eller mindre tett i nesa i 5 måneder nå, og er så lei! I natt har det vært verre enn noen gang. Savner nesespray :(
 
Bekkenløsning og en hektisk arbeidsplass i barnehage. Er 20% sykemeldt, vurderer å øke denne.
 
Har hatt konstant vondt i bekkenet på venstre side siden i går :( tidligere har det bare vært vondt ved å stå mye. *synes synd på meg selv*
 
Får ikkje sove :/
 
Bare kroppen orket det hodet vil! Også har jeg så vondt i puppene om dagen! Iler og ømme. Og kvalmen kommer å går. Så den er tilbake igjen. Føles litt ut som jeg gjorde i 1 trimester. :(
 
I morgen tidlig er det omsider min tur til å ta glukosebelastningen. Gruer, for det var lite gøy sist! Men satser i alle fall på at blodprøvene blir like fine som sist også :p
 
Back
Topp