Klagetråd

Så dårlig form
 
Er så himla umotivert når det kommer til skole for tiden. Men det er heldigvis bare 5 uker igjen av semesteret så må bare skjerpe meg og holde ut..
 
Nå er jeg trøtt og jeg burde egentlig rette masse stiler :(
 
Spiste en stor skål is tidligere i dag, og nå har jeg så syykt med luftsmerter i magen. Auuuu :(
 
Jeg sov litt for lite natt :( Kommer til å være kjempe trøtt i praksis i dag :/
 
Er det mulig? Platetoppen/kokeplatene våre har ikke fungert på snart 3 uker - bare stått å blinket. I morgen ettermiddag kommer omsider servicemann og tror dere ikke den bare plutselig fungerer igjen??? Den kommer jo garantert til å ryke det sekundet han er ferdig... Blææ!
 
Sovet helt elendig idag
 
gaaah, skulle liksom være flink og jobbe litt hjemme, men får ikke gjort noe fordi jeg mangler skriveprogram! Brukte først over en time på å laste ned og installere en prøveversjon av office, men først da jeg skulle åpne fila jeg skulle jobbe i fikk jeg beskjed om at jeg tydeligvis har hatt gratisversjon på denne pc-en før, og dermed får jeg ikke brukt det nå! Så er det altså å begynne på nytt igjen... blir helt svett!
 
Aaaaagh! Innser allerede nå i en alder av 29 år at jeg kommer til å bli en gammel grinebiter bak rattet :p For hva POKKER er greia med å ikke klare å ligge i fartgrensa bare fordi du skal svinge av til høyre/venstre 1 km lenger framme? Trenger ikke ligge og dure i 40 km/t i 60-sona - det går an å ligge i 60 km/t og så bremse ned når avkjørninga kommer!
Det samme med de som kaster seg ut rett foran bilen din og ikke akselererer. Jeg HATER sinker!! :p
 
Aaaaagh! Innser allerede nå i en alder av 29 år at jeg kommer til å bli en gammel grinebiter bak rattet :p For hva POKKER er greia med å ikke klare å ligge i fartgrensa bare fordi du skal svinge av til høyre/venstre 1 km lenger framme? Trenger ikke ligge og dure i 40 km/t i 60-sona - det går an å ligge i 60 km/t og så bremse ned når avkjørninga kommer!
Det samme med de som kaster seg ut rett foran bilen din og ikke akselererer. Jeg HATER sinker!! :p
Det kan skyldes graviditeten ;) Jeg har blitt en sykt aggressiv sjåfør. Alle irriterer meg haha
 
Det kan skyldes graviditeten ;) Jeg har blitt en sykt aggressiv sjåfør. Alle irriterer meg haha

Hehehe, jeg hatet sinkene før svangerskapet også - ikke blitt bedre med alle hormonene for å si det sånn :p
Overrasket over at jeg ikke har klikket på kundene mine enda. "Du forteller meg at katten din har vært dårlig i halvannen uke, og du finner ut at en halvtime før stengetid på en fredag er tiden å dukke opp på?? FØKK deg!" - hva jeg har lyst til å si, hahahahaha :p
 
Hehehe, jeg hatet sinkene før svangerskapet også - ikke blitt bedre med alle hormonene for å si det sånn :p
Overrasket over at jeg ikke har klikket på kundene mine enda. "Du forteller meg at katten din har vært dårlig i halvannen uke, og du finner ut at en halvtime før stengetid på en fredag er tiden å dukke opp på?? FØKK deg!" - hva jeg har lyst til å si, hahahahaha :p
Hahahaha! Jeg har bare innsett at visse saker tørr jeg ikke ta i på jobben. 0 tålmodighet *knis*. Er ikke redd for å si hva jeg mener lenger ;)
 
Aaaaagh! Innser allerede nå i en alder av 29 år at jeg kommer til å bli en gammel grinebiter bak rattet :p For hva POKKER er greia med å ikke klare å ligge i fartgrensa bare fordi du skal svinge av til høyre/venstre 1 km lenger framme? Trenger ikke ligge og dure i 40 km/t i 60-sona - det går an å ligge i 60 km/t og så bremse ned når avkjørninga kommer!
Det samme med de som kaster seg ut rett foran bilen din og ikke akselererer. Jeg HATER sinker!! :p
Hahahaha etter å ha lest innlegget ditt innser jeg at jeg har blitt egentlig ganske aggressiv jeg også i trafikken uten å tenke over det . Ikke alltid jeg klager til vanlig, men nå er det veldig ofte banning
 
25+4 og kvalmen virker å være tilbake. Den voldsomme kvalmen gav seg i ca uke 18 (fra uke 5), og håper virkelig ikke at den er tilbake på samme måte. :/ Er i tillegg veeldig trøtt og sliten, føler jeg er tilbake i første trimester, pluss den gedigne magen jeg allerede har.. :/ Vanskelig å tenke at det forhåpentligvis skal gå 10 uker pluss før tvillingene kommer.. :facepalm:
 
Hahahaha etter å ha lest innlegget ditt innser jeg at jeg har blitt egentlig ganske aggressiv jeg også i trafikken uten å tenke over det . Ikke alltid jeg klager til vanlig, men nå er det veldig ofte banning

Hahaha, her er jeg såååå nær ved å både tute og blinke med lysene :p
 
Back
Topp