I morgen tidlig er det omsider min tur til å ta glukosebelastningen. Gruer, for det var lite gøy sist! Men satser i alle fall på at blodprøvene blir like fine som sist også![]()
Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen tidlig er det omsider min tur til å ta glukosebelastningen. Gruer, for det var lite gøy sist! Men satser i alle fall på at blodprøvene blir like fine som sist også![]()
Sovet helt elendig idag
Det kan skyldes graviditetenAaaaagh! Innser allerede nå i en alder av 29 år at jeg kommer til å bli en gammel grinebiter bak rattetFor hva POKKER er greia med å ikke klare å ligge i fartgrensa bare fordi du skal svinge av til høyre/venstre 1 km lenger framme? Trenger ikke ligge og dure i 40 km/t i 60-sona - det går an å ligge i 60 km/t og så bremse ned når avkjørninga kommer!
Det samme med de som kaster seg ut rett foran bilen din og ikke akselererer. Jeg HATER sinker!!![]()
Det kan skyldes graviditetenJeg har blitt en sykt aggressiv sjåfør. Alle irriterer meg haha
Hahahaha! Jeg har bare innsett at visse saker tørr jeg ikke ta i på jobben. 0 tålmodighet *knis*. Er ikke redd for å si hva jeg mener lengerHehehe, jeg hatet sinkene før svangerskapet også - ikke blitt bedre med alle hormonene for å si det sånn
Overrasket over at jeg ikke har klikket på kundene mine enda. "Du forteller meg at katten din har vært dårlig i halvannen uke, og du finner ut at en halvtime før stengetid på en fredag er tiden å dukke opp på?? FØKK deg!" - hva jeg har lyst til å si, hahahahaha![]()
Hahahaha etter å ha lest innlegget ditt innser jeg at jeg har blitt egentlig ganske aggressiv jeg også i trafikken uten å tenke over det . Ikke alltid jeg klager til vanlig, men nå er det veldig ofte banningAaaaagh! Innser allerede nå i en alder av 29 år at jeg kommer til å bli en gammel grinebiter bak rattetFor hva POKKER er greia med å ikke klare å ligge i fartgrensa bare fordi du skal svinge av til høyre/venstre 1 km lenger framme? Trenger ikke ligge og dure i 40 km/t i 60-sona - det går an å ligge i 60 km/t og så bremse ned når avkjørninga kommer!
Det samme med de som kaster seg ut rett foran bilen din og ikke akselererer. Jeg HATER sinker!!![]()
❤Hahahaha etter å ha lest innlegget ditt innser jeg at jeg har blitt egentlig ganske aggressiv jeg også i trafikken uten å tenke over det . Ikke alltid jeg klager til vanlig, men nå er det veldig ofte banning
Jeg ha en fingern for en tid tilbake *knis*Hahaha, her er jeg såååå nær ved å både tute og blinke med lysene![]()
HahahahaJeg ha en fingern for en tid tilbake *knis*