Klagetråd

Kast det som restavfall da? Koster jo, men da slipper dere og sortere. Iallefall sånn det funker her.
Man skulle tru det! Men neida! Tok en krok og tok opp alle poser og fikk beskjed om å sortere det. Så vi pakka alt igjen og dro et annet sted hvor de ikke var så nøye :p

Fikk plutselig vondt i ei tann... rotfylte den i februar, måtte tilbake i april å rotfylle den en gang til fordi det var en nerv de hadde glemt. Men hvorfor i h.... gjør det vondt nå igjen :(

Samboer har de siste månedene jobbet på prosjekt i Polen, og jobber da 12 dager på og har 9 dager fri. I tillegg studerer han, så enkelte av de ukene han har fri fra jobb, reiser han bort for å gå på skole. Med andre ord er det ikke mye han er hjemme. Det har egentlig gått for det meste fint, men nå begynner jeg å bli lei av å være alene om alt! Samtidig føler jeg at han ikke forstår frustrasjonen min. Jeg tror nok han prøver å forstå, men det blir vanskelig. Jeg har vært sykemeldt de siste 5 ukene på grunn av bekkenløsning, og det har vært noen laaange uker, der jeg for det meste har vært alene (han har vært hjemme totalt 11 dager i løpet av disse 5 ukene). Jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig, og vil ha ting på plass så snart som mulig. Vi trenger ny bil, og jeg vil helst ha bil før baby. Vi har bestemt oss for hvilken bil vi skal ha, men samboer vil vente med å kjøpe (kanskje dukker det jo opp et kupp! :p ). Jeg er nå 35 uker på vei, og han vil ihvertfall vente med bilkjøp til etter han kommer hjem fra Polen neste gang. Dette er om 2,5 uker! Jeg prøver å ha is i magen, men det er jammen ikke mye is det er plass til inni der om dagen...
Det føles som om vi har totalt ulikt tidsperspektiv for tida. :(

Når man våkner pga smerter i bekkenet å at man må skikkelig på do. Småen sover enda, å jeg vet han våkner om jeg går forbi rommet hans på denne tiden. Så man ligger å holder seg og prøver å drøye tiden. Mens de dagene man sover godt, da våkner ha tidlig å kommer å våkner mammaen :p

Men egentlig bekken smertene som er dritt! De ødlelegger live mitt nå! Jeg blir så hemma fra å få gjort det jeg skulle!

Der kom vannet i kroppen! Føler jeg bare eser ut!! :( Øm i fingrene og tærne .... 35 + 2 i dag.

Samboer har de siste månedene jobbet på prosjekt i Polen, og jobber da 12 dager på og har 9 dager fri. I tillegg studerer han, så enkelte av de ukene han har fri fra jobb, reiser han bort for å gå på skole. Med andre ord er det ikke mye han er hjemme. Det har egentlig gått for det meste fint, men nå begynner jeg å bli lei av å være alene om alt! Samtidig føler jeg at han ikke forstår frustrasjonen min. Jeg tror nok han prøver å forstå, men det blir vanskelig. Jeg har vært sykemeldt de siste 5 ukene på grunn av bekkenløsning, og det har vært noen laaange uker, der jeg for det meste har vært alene (han har vært hjemme totalt 11 dager i løpet av disse 5 ukene). Jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig, og vil ha ting på plass så snart som mulig. Vi trenger ny bil, og jeg vil helst ha bil før baby. Vi har bestemt oss for hvilken bil vi skal ha, men samboer vil vente med å kjøpe (kanskje dukker det jo opp et kupp! :p ). Jeg er nå 35 uker på vei, og han vil ihvertfall vente med bilkjøp til etter han kommer hjem fra Polen neste gang. Dette er om 2,5 uker! Jeg prøver å ha is i magen, men det er jammen ikke mye is det er plass til inni der om dagen...
Det føles som om vi har totalt ulikt tidsperspektiv for tida. :(

Det høres tøft ut! Skal han fortsette på pendle en stund, eller er det bare midlertidig?

Håper det plutselig dukker opp et uimotståelig bilkupp!

Heldigvis er det bare midlertidig. Neste Polentur blir den siste, ihvertfall i denne omgang. Han må jo fortsatt bort på skole innimellom, men det blir nok overkommelig så lenge han er hjemme ellers.
Forhåpentligvis står den rette bilen snart i garasjen, og jeg kan senke skuldrene litt igjen.

Klager over at guttungen guttungen klarte å knuse skjermen på IPhone 6 som hn hadde fått av meg.. selv med skjermbeskytter på.. arg.. hva gjør jeg nå?

Kroppen er ekstra vond og sliten i dag.

Jeg må alltid overdrive og gjøre alt selv! Å nå sitter jeg å kjenner på straffa! Kynnere og bekken smerter.. blir en lang natt tror jeg!

Jeg må alltid overdrive og gjøre alt selv! Å nå sitter jeg å kjenner på straffa! Kynnere og bekken smerter.. blir en lang natt tror jeg!
Sign. Men så blir ikke ting gjort om jeg ikke gjør det selv :mad:

Er så lei kvalmen! Skikkelig svimmel og uggen for tiden.

Klager over å ha sett noe jeg ikke burde sett... Ei av mine nærmeste venninner skulle sende meg et screenshot bilde for å vise meg noe på facebooken sin. Hun klarte å få med en gruppechat der mange av mine venninner er med i... Nå vet jeg at de planlegger noe, siden hun venninnen min ikke har kontakt med de andre venninnen mine til vanlig. Latet som jeg ikke så det og håpet på å glemme det så fort som mulig, men nå går jeg jo bare å tenker mulige datoer de kan ha det osv.. (Jeg blir kjempe glad altså, fordi jeg ønsker jo et babyshower, men de har virkelig holdt seg godt alle sammen så hadde vært gøy å bli overrasket! )

Klager fordi jeg er så sliten og lei!

36 uker i morgen!

Klager over å ha sett noe jeg ikke burde sett... Ei av mine nærmeste venninner skulle sende meg et screenshot bilde for å vise meg noe på facebooken sin. Hun klarte å få med en gruppechat der mange av mine venninner er med i... Nå vet jeg at de planlegger noe, siden hun venninnen min ikke har kontakt med de andre venninnen mine til vanlig. Latet som jeg ikke så det og håpet på å glemme det så fort som mulig, men nå går jeg jo bare å tenker mulige datoer de kan ha det osv.. (Jeg blir kjempe glad altså, fordi jeg ønsker jo et babyshower, men de har virkelig holdt seg godt alle sammen så hadde vært gøy å bli overrasket! )
Nesten det samme skjedde her :( Så en snap jeg ikke skulle sett, men jeg så vekk såpass fort at jeg heldig ikke fikk med meg om det stod noe tidspunkt! I tillegg har moren min nesten ødelagt overaskelsen 2 ganger.. Har utrolig lyst til å bli overrasket og gleder meg skikkelig:)

Bøtter ned med vann her i dag! Jeg vil ha snø, så jeg kan se hvordan småen liker det i år :) i fjor var det ikke kult! Håper på mer glede i år. Men her regner det piggtråd!

Nesten det samme skjedde her :( Så en snap jeg ikke skulle sett, men jeg så vekk såpass fort at jeg heldig ikke fikk med meg om det stod noe tidspunkt! I tillegg har moren min nesten ødelagt overaskelsen 2 ganger.. Har utrolig lyst til å bli overrasket og gleder meg skikkelig:)
Huff, jeg har ikke nevnt det til verken moren min eller sambo da det kan være de er med å planlegge elns. Vet selv ikke når det er så blir jo en overraskelse alikevell :-)

Back
Topp