Klagetråd

Helt skutt.. føler ikke jeg har sove en dritt i natt. Men har sove hele natten nesten. Null energi å kunne sikkert sove hele dagen. Men det går ikke med en toåring i hus...
 
Vondt i hodet i dag og snørrete, så håper jeg ikke holder på å bli syk. Passer ekstremt dårlig:p
 
Kjente igår at jeg ikke var 100% iform men visste ikke om jeg var kvalm/dårlig pga svangerskapet eller om jeg begynte å bli sykt.. Når jeg idag våknet hadde jeg vondt i hodet, frøs og det føltes ut som jeg ikke hadde sovet på alt for lenge :wtf:

Har i tillegg eksamen om 11 dager, og jeg føler meg ikke forberedt til den, og jeg har så liten tid til overs for å forberede meg også :(
 
Har hatt helt hard mage hele dagen, følt det har vanskelig å puste. Føler virkelig ikke dette har vært noen god dag :( hater når sånne dager kommer når vi har helg å småen er hjemme å vi skal kose oss!
 
Akkurat 4 uker til termin idag, og jeg startet dagen med å kaste opp..... Perfekt! :wtf:
 
Jeg har blitt skikkelig "mannesyk". Mistenker bihulebetennelse og synes synd på meg selv :(

Men heller nå, enn etter fødsel...
 
Åh, jeg er så LEI av å ha så kort lunte!! Jeg hever stemmen hele tiden mot fireåringen, og jo mer jeg kjefter, jo mer lukker hun ørene. Hun har lopper i blodet og synger dagen lang, og jeg holder på å bli gal! Hvis det er noe vi sier hun ikke har lov til å gjøre, så kan du banne på at hun MÅ gjøre det likevel. Jeg er utdannet pedagog og har jobbet i barnehage, så jeg VET hvordan jeg bør håndtere henne. Men det gjør det egentlig bare vanskeligere! For jeg blir så sinnsykt hard mot meg selv fordi jeg føler ikke jeg strekker til som mamma:(
 
Åh, jeg er så LEI av å ha så kort lunte!! Jeg hever stemmen hele tiden mot fireåringen, og jo mer jeg kjefter, jo mer lukker hun ørene. Hun har lopper i blodet og synger dagen lang, og jeg holder på å bli gal! Hvis det er noe vi sier hun ikke har lov til å gjøre, så kan du banne på at hun MÅ gjøre det likevel. Jeg er utdannet pedagog og har jobbet i barnehage, så jeg VET hvordan jeg bør håndtere henne. Men det gjør det egentlig bare vanskeligere! For jeg blir så sinnsykt hard mot meg selv fordi jeg føler ikke jeg strekker til som mamma:(
Du trenger ikke være pedagog hjemme, og du har lov til å være sliten.. ❤️
 
Får ikke til å bestille fra babybanden sin side :wtf: Har så lyst på chicco next2me, men den fullfører bare ikke bestillingen når jeg skriver inn alt av informasjon.... har prøvd sikkert 10 ganger nå.
 
Får ikke til å bestille fra babybanden sin side :wtf: Har så lyst på chicco next2me, men den fullfører bare ikke bestillingen når jeg skriver inn alt av informasjon.... har prøvd sikkert 10 ganger nå.
Prøvd på jollyroom? Jeg kjøpte min der til 1999kr :)
 
Prøvd på jollyroom? Jeg kjøpte min der til 1999kr :)
Den er på tilbud på babybanden til 1499 så ville jo helst hatt den prisen når jeg ikke har så god økonomi :p men tenktejeg skulle ringe inn i morgen og høre :)
 
Den er på tilbud på babybanden til 1499 så ville jo helst hatt den prisen når jeg ikke har så god økonomi :p men tenktejeg skulle ringe inn i morgen og høre :)
Jeg fikk ikke betalt med kort der, men prøv faktura så gikk et iallefall gjennom for meg :)
 
Det er så sykt varmt her på pasienthotellet. Får ikke sove ordentlig pga det :( Gleder meg til å komme hjem igjen.
 
Du trenger ikke være pedagog hjemme, og du har lov til å være sliten.. ❤️

Takk<3 Er bare så lei , føler ikke jeg har vært meg selv hele svangerskapet. Så jeg er veldig klar for å få denne babyen ut, og forhåpentligvis få tilbake litt av tålmodigheten min.... etterhvert hvertfall..
 
Back
Topp