Klagetråd

Bekkensmerter. Får så vondt at tårene spruter når jeg snur meg, reiser jeg. Ligge på sidene har også begynt å gjøre veldig vondt, så jeg må helst ligge på rygg. Det som er annerledes i dag i forhold til vanlig, er at nå har jeg ubehag/verk i bekkenet hele tiden. Heldigvis ikke veldig vondt.
 
Sambo hadde satt bøtten med hjortebein i gangen etter utbeining i går kveld. Og så har katten kommet seg ned der og dratt det utover gulvet og under trappen. Jeg klarer så vidt å få plukket opp ting i fra gulvet, eks lekene til storesøster. Ikke sjans i havet om jeg kommer meg under trappa :-(
 
Hadde ikke trodd jeg kom til å bruke klagetråden jeg, for jeg koser meg så med å være gravid og er ikke særlig tung og stor, meeen.... mensmurringer og fryktelig uvel :( en ekkel følelse i mellomgulvet og kvalm... har brukt en halvtime på ett halvt rundstykke nå, for å unngå at det skal komme opp igjen. Flere som meg?
 
Hadde ikke trodd jeg kom til å bruke klagetråden jeg, for jeg koser meg så med å være gravid og er ikke særlig tung og stor, meeen.... mensmurringer og fryktelig uvel :( en ekkel følelse i mellomgulvet og kvalm... har brukt en halvtime på ett halvt rundstykke nå, for å unngå at det skal komme opp igjen. Flere som meg?


Hvordan ble natten din? Vi nærmer oss jo slutten av svangerskapet, så det kan komme mye rare vondter fremover. Men er du skikkelig uvel, så ta kontant med lege/føden...
 
Vondt i tryne. Usikker på om det er ei tann eller bihuler :( slitsomt!
 
Hvordan ble natten din? Vi nærmer oss jo slutten av svangerskapet, så det kan komme mye rare vondter fremover. Men er du skikkelig uvel, så ta kontant med lege/føden...
Natten gikk fint, hjelper seg etter at jeg har vært på do eller sovet som oftest... samme følelsen igjen ikveld :(
 
Mase rier i natt og ubehag. Kan vel si at det har blitt lite søvn i natt.
 
Klager over det første strekkmerket på magen, :eek: dvs det kom nok av dem sist gang, men hadde håpt å sleppe dobbelt sett av dem. Jaja, blir spennende å se de siste 3 ukene hva som skjer.
 
Glad for at jeg nærmer meg slutten nå...halsbrann, kvalm og vondt bekken....håper på å få sovne snart....
 
Klager over at jeg greide å skli i dag når jeg skulle henge et gulvteppe ut for litt banking på verandaen! Gikk fint å gå ut, men når jeg skulle inn igjen sklei jeg på et tynt islag :/ Heldigvis tok kneet imot støyten da. Har ikke vondt og kjenner baby som vanlig i magen så var nok heldig!
 
Klager over at jeg greide å skli i dag når jeg skulle henge et gulvteppe ut for litt banking på verandaen! Gikk fint å gå ut, men når jeg skulle inn igjen sklei jeg på et tynt islag :/ Heldigvis tok kneet imot støyten da. Har ikke vondt og kjenner baby som vanlig i magen så var nok heldig!

Uff, godt det gikk bra! Man får jo nesten hjertestans av sånt nå! Ullsokker på parketten her gjorde at jeg trodde min siste time var kommet. Men klarte å hente meg inn i siste liten!!
 
Han lille gutten min er litt for stor for magen nå altså, og turner som bare det i magen nå :p føles som om han ligger på tvers, så er han langt nedi blæra... nå altså :hilarious:

Har på følelsen at han har 4 armer og ryggen ben og 2 hoder nå...
 
Last edited:
Back
Topp