Klagetråd

Får ikke til å bestille fra babybanden sin side :wtf: Har så lyst på chicco next2me, men den fullfører bare ikke bestillingen når jeg skriver inn alt av informasjon.... har prøvd sikkert 10 ganger nå.
Bare ring de i morgen, er sikker himla pågang mtp den store tilbuds dagen :p de pleier å være veldig medgjørlige å hjelpsomme :)
 
Når man våkner før resten av huset å bare ikke får sove mer. Hode dundrer pga man har sove dårlig og jeg er sulten men ingen matlyst.
 
Nå er jeg så lei! Har vondt i hele meg, sover minimalt, oppe å tisser 6 ganger om natta og nå har jeg så nedpress at det føles ut som jeg spjærer nedentil :( vondt bare å tisse fordi det gjør vondt i alt nedentil!
 
Jeg har begynt å snorke:eek:
Jeg snorker så høyt at jeg greier vekke både meg selv og mannfolket av lyden :confused:

I alle år, har jeg dytta på mannfolket fordi han snorker. Nå er det plutselig omvendt:rolleyes: :cool:
Må jo spørre om dette er normalt?
 
Jeg har begynt å snorke:eek:
Jeg snorker så høyt at jeg greier vekke både meg selv og mannfolket av lyden :confused:

I alle år, har jeg dytta på mannfolket fordi han snorker. Nå er det plutselig omvendt:rolleyes: :cool:
Må jo spørre om dette er normalt?
Ja! Hehe! Større pupper osv kan gi større press oppover når man ligger som igjen kan gi snorking :p pluss at man gjerne kan bli litt tett i nesa.
 
Ja! Hehe! Større pupper osv kan gi større press oppover når man ligger som igjen kan gi snorking :p pluss at man gjerne kan bli litt tett i nesa.
Godt å høre. Jeg trodde jeg sku dø i morres, våkne av sin egen snorking a gitt :D
Payback for flere år med snorkende mannfolk :D:D
 
Jeg har begynt å snorke:eek:
Jeg snorker så høyt at jeg greier vekke både meg selv og mannfolket av lyden :confused:

I alle år, har jeg dytta på mannfolket fordi han snorker. Nå er det plutselig omvendt:rolleyes: :cool:
Må jo spørre om dette er normalt?
Har ikke merket noe nå, men slet med det siste delen sist gang. Dog kun plagsomt for meg da, for samboer sover jo gjennom alt:p haha
 
Jeg har begynt å snorke:eek:
Jeg snorker så høyt at jeg greier vekke både meg selv og mannfolket av lyden :confused:

I alle år, har jeg dytta på mannfolket fordi han snorker. Nå er det plutselig omvendt:rolleyes: :cool:
Må jo spørre om dette er normalt?
Haha, samme her!
Jeg er skikkelig forkjølet da. Skylder litt på det, men tror nok jeg har snorket litt før jeg ble syk også. :p
 
Jeg har begynt å snorke:eek:
Jeg snorker så høyt at jeg greier vekke både meg selv og mannfolket av lyden :confused:

I alle år, har jeg dytta på mannfolket fordi han snorker. Nå er det plutselig omvendt:rolleyes: :cool:
Må jo spørre om dette er normalt?
Siterer denne.. sånn er det for meg også.. samboer holder på å bli gal.. i tillegg så lager jeg maser lyder i søvne.. maser og snur meg i ett sett.. skal bli godt å få ut lille bolla snart..
 
Forspist meg på reker! Tror ikke jeg kommer til å spise reker igjen med det første! Selv om det var veldig godt mens jeg holdt på! Fuckings gravid cravings :p
 
Siterer denne.. sånn er det for meg også.. samboer holder på å bli gal.. i tillegg så lager jeg maser lyder i søvne.. maser og snur meg i ett sett.. skal bli godt å få ut lille bolla snart..
Hehe, godt det ikke bare er hos meg da iallefall :D
 
Sur og utålmodig storebror i hus. Kjenner tålmodigheten min heller ikke er på topp!
 
Klager over at jeg fortsatt er syk. Har vært syk en hel uke nå og føler meg ikke bedre, heller verre! Hoster så jeg brekker meg og kaster nesten opp. Vondt i en jeksel (bihulene) og tar så i når jeg pusser nesen at jeg begynner å blø neseblod. Det river og smeller i brystet når jeg hoster og jeg sover nesten ingenting. Eldstemann hadde overnattingsbesøk og de sovnet ikke før nærmere 22, men våknet likevel sånn 6:15 (da hadde jeg sovet en times tid etter å ha ligget våken i 2 timer...).

Ikke vil jeg føde heller før jeg blir frisk, samtidig som jeg begynner å bli klar, lei og utålmodig.
 
Klager over at jeg sitter på skolen idag... Hadde jeg vært i vanlig jobb nå så hadde permisjonen startet, men pga de strenge fraværsregla så må jeg gå på skolen fullt ut så langt det lar seg gjøre :yuck: I tillegg så sov jeg faktisk godt inatt for første gang på uker/måneder, så det var ekstra surt å stå opp til alarmen når jeg egentlig kunne hvilt ut :(
 
Back
Topp