Klagetråd

Veldig_spendt

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Vi har en fin jubeltråd, men tenkte vi trenger en klage tråd. En plass hvor vi kan få ut litt frustrasjon.. Uansett hva det nå måtte være :)
 
Jeg er rimelig frustrert over å ha jobbehelg på natt.. Ikke opplagt en plass.. Skal bli en lang helg..
 
Her sitter jeg kjempe kvalm og prøver å få i meg litt vann og banan. Idag SKAL jeg gå til innkjøp av seabands!!!
 
Hva og hvor finner man seabands?
 
Da må jeg klage litt over at jeg har blødd i 1,5 uke. Blodet kom tilbake litt utpå dagen i går :/ Vil ikke miste :'(
 
Da må jeg klage litt over at jeg har blødd i 1,5 uke. Blodet kom tilbake litt utpå dagen i går :/ Vil ikke miste :'(
Det er ikke noe hyggelig syn :( Er det mye som kommer? Og er det friskt, brunt...?
 
Uff, kan skjønne det er tungt! :( Kommer du til å få "fritak" for nattevakter nå som du er gravid?

Har en sjef som ikke er så grei, så har ikke tenkt å be om å få gå på dag. Regner med jeg blir sykemeldt litt ut i svangerskapet. Fikk tidlig bekkenløsningen i mine forrige to svangerskap, så bekkenløsningen kommer nok denne gangen også..
 
Det er ikke noe hyggelig syn :( Er det mye som kommer? Og er det friskt, brunt...?

Hatt en dag med frisk blod - men det var kvelden etter GU. Ellers jeg hatt brunt blod hver dag, av og til med litt brun utflod :/
 
Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er mindre vanlig å miste flere ganger på rad. Og at jeg har en bedre magefølelse denne gangen.

Men jeg kjenner det kommer bølger av bekymringer likevel.. Sist begynte jeg å spotte 5+2 og mistet 6+4. Og det er jo lenge til uansett.

Jeg prøver så goodt jeg kan å stresse ned å tenke positive tanker. Men det er jammen ikke så veldig lett:(
 
Hormonell :hungover: På vei til jobb kjører vi forbi et rede med to skjærer i, de står å bygger og ordner, og jeg tenker "nta de skal få babys de åh" å så stortuter jeg, på bussen :wtf: fader as, jeg klarer ikke å holde det igjen heller. :bored:
 
Last edited:
Hormonell :hungover: På vei til jobb kjører bi forbi et rede med to skjærer i, de står å bygger og ordner, og jeg tenker "nta de skal få babys de åh" å så stortuter jeg, på bussen :wtf: fader as, jeg klarer ikke å holde de igjen heller. :bored:

Hahaha :D
 
Jeg klager over å ha slutta på vanndrivende medisiner! Som gjør at jeg har gått opp 2,5 kilo siden torsdag:-(

Og jeg er livredd for vektoppgangen da jeg har brukt 1,5 år på å gå ned 30 kilo..
 
Hvordan går det med deg i dag?
Da må jeg klage litt over at jeg har blødd i 1,5 uke. Blodet kom tilbake litt utpå dagen i går :/ Vil ikke miste :'(
:)
 
Back
Topp