Klagetråd

Jeg blir så sliten av all den sparkingen.
Jeg vet jo at det er et godt tegn, men akkurat nå, så er det bare fryktelig ubehagelig og jeg vil ha tilbake kroppen min.
Med all den aktiviteten så hadde det ikke overasket meg om han kommer ut som en ferdig topptrent fotballspiller.
Har jeg i det heletatt lov til å klage?

Jeg vet jo at det er et godt tegn, men akkurat nå, så er det bare fryktelig ubehagelig og jeg vil ha tilbake kroppen min.
Med all den aktiviteten så hadde det ikke overasket meg om han kommer ut som en ferdig topptrent fotballspiller.
Klart det er lov til å klage! Det gjør jeg også når mini bestemmer seg for å bruke blæren min som boksebag 1 time midt på natta. Men på dagtid når jeg har litt mer energi tar jeg det litt bedre. Heldigvis ikke lenge igjen nå! Snart juuuuul og babyer på oss alle sammen :)

Har så vondt i korsryggen, nedover rompa og låret! Tror det er nerver som ligger litt i klem nå... vondt å gå, sitte og ligge :p

Er så kvalm! Hvet nesten ikke om det er pga graviditeten eller om det er omgangssyken :(

Er så kvalm! Hvet nesten ikke om det er pga graviditeten eller om det er omgangssyken :(
Huff :( God bedring! Vanskelig å si hva som er syk syk og pga gravidesyk =/

Jeg klager fordi jeg er skuffet over uroen egentlig.. Den var sykt dyr og jeg har ventet i 9 uker #ilandsproblemer

Huff :( God bedring! Vanskelig å si hva som er syk syk og pga gravidesyk =/

Jeg klager fordi jeg er skuffet over uroen egentlig.. Den var sykt dyr og jeg har ventet i 9 uker #ilandsproblemer
Takk!

Uff! Hva er du ikke fornøyd med?

Bestilte en custom made av hunden min, men den ligner ikke så mye som jeg hadde håpet :( Føler meg litt treåringtrassig over det, men jeg hadde gledet meg sånn til å få den.
Uff! Jeg kan forstå det! Når man betaler dyrt for noe og ser for seg noe også ble den ikke som du ville :( men bebisen kommer nok til å få mye glede av den ❤

Ryggen min gjør så vondt! Sånn smerte jeg blir kvalm av! Er vondt å sitte å ligge. Eneste som går er å sitte på pinne stol eller stå bøyd over et bris el. Å rugge :( holder ikke ut dette i 8 uker til :(

Gå å sjekk om du har uvi.
Det hadde jeg!

Er det lov å si man er lei nå? Gleder meg til å få kroppen min tilbake!

Det hadde jo helt klart vært værre om man ikke hadde kjent noe, og måtte bekymret seg for om den lille lever inni dær. MEN det er slitsomt å våkne 10 ganga om natta fordi man har en trommesolist i mangen!

Møkka dag.. surrete og grinete etter ekstremt lite søvn i natt.. gubben var på fest og kom ikke hjem før klokken 08.. var litt bekymret.. ikke likt han.. så dagen har gått i å små sove på sofaen.. og prøve å dempe hodepinen.. føler meg som verdens værste mor..nå har jeg funnet dyna.. satser på at dagen i morgen blir bedre..

I natt har jeg sovet så dårlig! Hatt vondt i bekkenet, hatt masse tanker og bare ikke klart å få ro! Fra kl 03 til 06 = 0 søvn!

Back
Topp