Klagetråd

Det der hørtes ikke ut som en grei turnus spør du meg. Klarer du å snu døgnet sånn uten videre? Jeg har ikke sjans.. Husk å ta vare på deg selv :)

Ikke jeg heller... Men har bare 3 uker igjen av denne turnusen, så vil helst få det til å gå opp:)

Har jeg lov til å si at jeg allerede er lei?

Jeg kjenner at paranoiaen har tatt godt tak her nå. Vet ikke om det har sammenheng med at vi reiser på ferie i morgen. Skal være bortreist en uke, og skal på ultralyd dagen etter vi kommer hjem, altså fredag neste uke. Og nå tenker jeg oftere og oftere "hva om det ikke er noe der? Hva om UL ikke viser noen ting, og at jeg ikke er gravid?"
Jeg har tidligere ikke hatt all verdens å klage over, for jeg har heldigvis hatt få plager. Men nå skulle jeg veldig gjerne ha kjent noe mer til at jeg faktisk er gravid. Har gledet meg til denne turen i to måneder, og avreisedagen har knapt kunne kommet fort nok, men nå føler jeg at neste fredag ikke kan komme fort nok. Jeg trenger en bekreftelse!
Håper bare at jeg klarer å legge bekymringene til sides, og at jeg klarer å slappe av og nyte ferieturen sammen med kjæresten min. For dette har vi fortjent! :nailbiting:

Ja det er noe dritt. Finner ingen ting som hjelper som er trygt for gravide :oops:
Det stemmer vel ikke helt, mye allergimedisiner som gravide kan bruke.

Dag to av ferien og mor må holde sengen, hærsens hg :-( Hadde gledet meg sånn til mye tid med samboer og mini

Forferdelig vondt i hodet i dag, og frøkna på 7 mnd driver å får tann nr tre, så hun hyler konstant. Har vurdert å ringe mannen for å få han til å komme hjem fra jobb.

Jeg har betennelse i muskelfeste pga bekkenløsning..det resulterer til store smerter og strålinger i hele foten. Det er bare så jævlig vondt. Nå har jeg fått totalt forbud mot alt...kun hvile som hjelper. Takk gud for nettflix :)

Har veldig vonde brystvorter. Flere med det problemet?

Ååå.. Skikkelig dårlig dag.. Har gått rundt med hodepine i flere dager.. Og i dag er jeg i tillegg skikkelig svimmel.. Får jo ikke gjort noen verdens ting..

Jeg kjenner at paranoiaen har tatt godt tak her nå. Vet ikke om det har sammenheng med at vi reiser på ferie i morgen. Skal være bortreist en uke, og skal på ultralyd dagen etter vi kommer hjem, altså fredag neste uke. Og nå tenker jeg oftere og oftere "hva om det ikke er noe der? Hva om UL ikke viser noen ting, og at jeg ikke er gravid?"
Jeg har tidligere ikke hatt all verdens å klage over, for jeg har heldigvis hatt få plager. Men nå skulle jeg veldig gjerne ha kjent noe mer til at jeg faktisk er gravid. Har gledet meg til denne turen i to måneder, og avreisedagen har knapt kunne kommet fort nok, men nå føler jeg at neste fredag ikke kan komme fort nok. Jeg trenger en bekreftelse!
Håper bare at jeg klarer å legge bekymringene til sides, og at jeg klarer å slappe av og nyte ferieturen sammen med kjæresten min. For dette har vi fortjent! :nailbiting:

Hadde det akkurat på samme viset, men så halvveis i ferien begynte babyen og sparke for første gang. Så det ble til noe positivt alikevell :)

Hadde det slik til uke 13-14 ca, så ble de "normale" igjen. Jeg har alltid hatt innovervendte nippler, men nå stikker de ut som to blyanter! Skikkelig uvant!
Mine er fortsatt vonde i uke 16. Stivner i hytt og pine og det er ikke godt, skikkelig ømme.

Back
Topp