Klagetråd

Siste dag på jobb før permisjon i dag... Håper formen og glidelåsen i uniformskjørtet holder hele dagen... Dagens største bekymring for meg!

siste dag før permisjon?
Hvorfor har du permisjon alt nå?

Jeg jobber som flyvertinne, vi blir satt på bakken i uke 12, sånn i utgangspunktet! Jeg er en uke eller to over d nå da, så d kjennes på klærne!

Åh. Ja da forstår jeg!

Klager over hvor mye jeg savner å trene! Det er en så stor del av livet mitt og nå orker jeg ingenting... Blir bare gåturer eller med sykkel og det gir meg nada... Blæh!!

Klager over hvor mye jeg savner å trene! Det er en så stor del av livet mitt og nå orker jeg ingenting... Blir bare gåturer eller med sykkel og det gir meg nada... Blæh!!

Hvor langt er du på vei? Jeg er ingen treningsdame, men jeg har nå komt til et punkt i svangerskapet nå der det føles mer overkommelig å gjøre ting igjen;) jeg trodde seriøst at jeg skulle være så utslått i 9 måneder en stund. Heldigvis ble det bedre. jeg er 14+3.
Kanskje energien din kommer tilbake snart?

Hvor langt er du på vei? Jeg er ingen treningsdame, men jeg har nå komt til et punkt i svangerskapet nå der det føles mer overkommelig å gjøre ting igjen;) jeg trodde seriøst at jeg skulle være så utslått i 9 måneder en stund. Heldigvis ble det bedre. jeg er 14+3.
Kanskje energien din kommer tilbake snart?

Jeg håper virkelig energien kommer tilbake,trente litt i starten fram til kvalmen tok meg. Og så plutselig besvimte jeg,og har hatt tre migreneanfall,så kjenner ikke at jeg tør å bruke opp den lille energien jeg har på trening. Men,nå er kvalmen bedre og jeg har begynt å få liiiitt mer energi så håper på å komme i gang igjen snart:) Er 12+3 i dag:)

Jeg håper virkelig energien kommer tilbake,trente litt i starten fram til kvalmen tok meg. Og så plutselig besvimte jeg,og har hatt tre migreneanfall,så kjenner ikke at jeg tør å bruke opp den lille energien jeg har på trening. Men,nå er kvalmen bedre og jeg har begynt å få liiiitt mer energi så håper på å komme i gang igjen snart:) Er 12+3 i dag:)

Nei da skal du ikke presse deg! Men gi de det par uker til, så kanskje du klarer litt lett trening :)
Sist svangerskap hadde jeg Pt -timer noen måneder ut i svangerskapet. Klarte ikke i starten, men ut i 2.trimester gikk det bedre. Det var tungt, men man kjenner fort om det er litt ubehagelig eller om det føles helt feil. Jeg var ikke særlig trent på forhånd, så jeg mistenker det spilte en rolle i hvorfor det var så sykt tungt. ;)

Er fremdeles veldig kvalm hele dagen, savner det å nyte et deilig måltid, og ikke bare spise for å holde kvalmen i sjakk :hungover:er 14+1 nå.

Klager over nattevakt i natt.. Hvordan skal dette gå? Er så utrolig kvalm, super trøtt og null energi.. Bare 6 nattevakter igjen til ferie..

Klager over nattevakt i natt.. Hvordan skal dette gå? Er så utrolig kvalm, super trøtt og null energi.. Bare 6 nattevakter igjen til ferie..
Sender deg en klem jeg :)
Kansje du skal vurdere svangerskapspenger. Er visst ikke så heldig å jobbe natt når man er gravid.

Sender deg en klem jeg :)
Kansje du skal vurdere svangerskapspenger. Er visst ikke så heldig å jobbe natt når man er gravid.
Takk for klemmen.. :)Tror ikke jeg er kvalifisert til svangerskapspenger.. Jobber på et sykehjem, så må vel i såfall over på dag.. Lite lyst til det.. Hjelper ikke ikke akkurat på kvalmen med elle luktene.. Usj..

Takk for klemmen.. :)Tror ikke jeg er kvalifisert til svangerskapspenger.. Jobber på et sykehjem, så må vel i såfall over på dag.. Lite lyst til det.. Hjelper ikke ikke akkurat på kvalmen med elle luktene.. Usj..
Det skjønner jeg godt!
Håper det ordner seg for deg etterhvert :)

Når jeg må bo tre timer unna mannen for å studere, og er midt i eksamenstid.. Han synes jeg er umulig og for hormonell på telefon(er vel kanskje det), men er bare så ekstremt sliten...

Er så utrolig lei av å allergien min! :(

Back
Topp