Siste dag på jobb før permisjon i dag... Håper formen og glidelåsen i uniformskjørtet holder hele dagen... Dagens største bekymring for meg!
siste dag før permisjon?
Hvorfor har du permisjon alt nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste dag på jobb før permisjon i dag... Håper formen og glidelåsen i uniformskjørtet holder hele dagen... Dagens største bekymring for meg!
siste dag før permisjon?
Hvorfor har du permisjon alt nå?
Jeg jobber som flyvertinne, vi blir satt på bakken i uke 12, sånn i utgangspunktet! Jeg er en uke eller to over d nå da, så d kjennes på klærne!
Klager over hvor mye jeg savner å trene! Det er en så stor del av livet mitt og nå orker jeg ingenting... Blir bare gåturer eller med sykkel og det gir meg nada... Blæh!!
Hvor langt er du på vei? Jeg er ingen treningsdame, men jeg har nå komt til et punkt i svangerskapet nå der det føles mer overkommelig å gjøre ting igjenjeg trodde seriøst at jeg skulle være så utslått i 9 måneder en stund. Heldigvis ble det bedre. jeg er 14+3.
Kanskje energien din kommer tilbake snart?
Jeg håper virkelig energien kommer tilbake,trente litt i starten fram til kvalmen tok meg. Og så plutselig besvimte jeg,og har hatt tre migreneanfall,så kjenner ikke at jeg tør å bruke opp den lille energien jeg har på trening. Men,nå er kvalmen bedre og jeg har begynt å få liiiitt mer energi så håper på å komme i gang igjen snartEr 12+3 i dag
![]()
er 14+1 nå.Sender deg en klem jegKlager over nattevakt i natt.. Hvordan skal dette gå? Er så utrolig kvalm, super trøtt og null energi.. Bare 6 nattevakter igjen til ferie..
Takk for klemmen..Sender deg en klem jeg
Kansje du skal vurdere svangerskapspenger. Er visst ikke så heldig å jobbe natt når man er gravid.
Det skjønner jeg godt!Takk for klemmen..Tror ikke jeg er kvalifisert til svangerskapspenger.. Jobber på et sykehjem, så må vel i såfall over på dag.. Lite lyst til det.. Hjelper ikke ikke akkurat på kvalmen med elle luktene.. Usj..
Stakkars deg! Sender deg en klem <3Innlagt for tredje gang... Begynner å bli lei, inne noe særlig med HG![]()
Innlagt for tredje gang... Begynner å bli lei, inne noe særlig med HG![]()
Huff føler med deg, HG er det værste som finnes! Håper du kommer deg snart <3Innlagt for tredje gang... Begynner å bli lei, inne noe særlig med HG![]()