Klagetråd

Jeg kjenner at paranoiaen har tatt godt tak her nå. Vet ikke om det har sammenheng med at vi reiser på ferie i morgen. Skal være bortreist en uke, og skal på ultralyd dagen etter vi kommer hjem, altså fredag neste uke. Og nå tenker jeg oftere og oftere "hva om det ikke er noe der? Hva om UL ikke viser noen ting, og at jeg ikke er gravid?"
Jeg har tidligere ikke hatt all verdens å klage over, for jeg har heldigvis hatt få plager. Men nå skulle jeg veldig gjerne ha kjent noe mer til at jeg faktisk er gravid. Har gledet meg til denne turen i to måneder, og avreisedagen har knapt kunne kommet fort nok, men nå føler jeg at neste fredag ikke kan komme fort nok. Jeg trenger en bekreftelse!
Håper bare at jeg klarer å legge bekymringene til sides, og at jeg klarer å slappe av og nyte ferieturen sammen med kjæresten min. For dette har vi fortjent! :nailbiting:
Jeg følte også på det en god periode. Men matte tilslutt bare innse at man ikke bare mister menstruasjonen i 3-4 månder. Også begynte jeg å kjenne på magen. Og jeg kjenner livmora nå ☺

Hver gang jeg ser en høygravid dame med stor mage, så kjenner jwg at jeg er veeeldig misunnelig på at hu snart er ferdig

Føler så med deg, det gjør jeg også!

Med Morfar som ligger alvorlig syk på gamlehjemmet og en sjef som ikke er så forståelsesfull i tillegg til hormonene som lever sitt eget liv så er jeg temmelig sliten og lei nå :-(

Lei bekken plager fra helvete, lite energi, sove dårlig og bli uggen vær gang jeg har spist! Utrolig matlei!

Jeg må bare klage på at Emil har fått spysyka mens vi er på ferie :/

Jeg ble plutselig veldig kvalm å dårlig på lørdag. Og det gir seg ikke.
Er i uke15+6 nå. Er det flere som har blitt dårlig å en tiden?

Jeg ble plutselig veldig kvalm å dårlig på lørdag. Og det gir seg ikke.
Er i uke15+6 nå. Er det flere som har blitt dårlig å en tiden?
Hadde kvalme og brekninger fra uke 8 til uke 11. Så bra til uke 13. Er 16+2 og uggen ofte og spesielt etter mat. Lite matlyst :p

Må også klage på at formen min har vært så dårlig! Ikke hatt så lite energi på lenge! Vondt i hodet og kunne sovet hele dagen Zzzzzz!

Da var det min tur til å spy :(

Fikk brev fra sykehuset i går om at de var nødt til å flytte ul-timen min. Så jeg må vente 4 dager ekstra, OG vi må endre på ferieplanen.
Syns det er dårlig gjort! Må ikke kødde sånn med hormonelle gravide! :p

Fikk brev fra sykehuset i går om at de var nødt til å flytte ul-timen min. Så jeg må vente 4 dager ekstra, OG vi må endre på ferieplanen.
Syns det er dårlig gjort! Må ikke kødde sånn med hormonelle gravide! :p

Da hadde jeg blitt sur hahaha :p
En ting er om du er hjemme men om du er på ferie liksom... Nei fy så dårlig jort

Back
Topp