Det der hørtes ikke ut som en grei turnus spør du meg. Klarer du å snu døgnet sånn uten videre? Jeg har ikke sjans.. Husk å ta vare på deg selv![]()
Ikke jeg heller... Men har bare 3 uker igjen av denne turnusen, så vil helst få det til å gå opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der hørtes ikke ut som en grei turnus spør du meg. Klarer du å snu døgnet sånn uten videre? Jeg har ikke sjans.. Husk å ta vare på deg selv![]()
Det er lov! Lei selv hehe! Hatt så vondt i bekkenet siden lørdagHar jeg lov til å si at jeg allerede er lei?
Det er lov! Lei selv hehe! Hatt så vondt i bekkenet siden lørdagmen så kommer det gode dager!

Ja det er noe dritt. Finner ingen ting som hjelper som er trygt for gravideAllergi![]()
Det stemmer vel ikke helt, mye allergimedisiner som gravide kan bruke.Ja det er noe dritt. Finner ingen ting som hjelper som er trygt for gravide![]()
Samme her...Ja det er noe dritt. Finner ingen ting som hjelper som er trygt for gravide![]()
Ja.. De er skikkelig øm.. Vondt hvis en kommer borti..Har veldig vonde brystvorter. Flere med det problemet?
Jeg kjenner at paranoiaen har tatt godt tak her nå. Vet ikke om det har sammenheng med at vi reiser på ferie i morgen. Skal være bortreist en uke, og skal på ultralyd dagen etter vi kommer hjem, altså fredag neste uke. Og nå tenker jeg oftere og oftere "hva om det ikke er noe der? Hva om UL ikke viser noen ting, og at jeg ikke er gravid?"
Jeg har tidligere ikke hatt all verdens å klage over, for jeg har heldigvis hatt få plager. Men nå skulle jeg veldig gjerne ha kjent noe mer til at jeg faktisk er gravid. Har gledet meg til denne turen i to måneder, og avreisedagen har knapt kunne kommet fort nok, men nå føler jeg at neste fredag ikke kan komme fort nok. Jeg trenger en bekreftelse!
Håper bare at jeg klarer å legge bekymringene til sides, og at jeg klarer å slappe av og nyte ferieturen sammen med kjæresten min. For dette har vi fortjent!![]()
Har veldig vonde brystvorter. Flere med det problemet?
Mine er fortsatt vonde i uke 16. Stivner i hytt og pine og det er ikke godt, skikkelig ømme.Hadde det slik til uke 13-14 ca, så ble de "normale" igjen. Jeg har alltid hatt innovervendte nippler, men nå stikker de ut som to blyanter! Skikkelig uvant!
Hver gang jeg ser en høygravid dame med stor mage, så kjenner jwg at jeg er veeeldig misunnelig på at hu snart er ferdigHar jeg lov til å si at jeg allerede er lei?