Klagetråd

Klager litt på at det stikker og strekker seg i magen....
Klager litt på at jeg er så sliten og bare ønsker og sove....
Så klager jeg litt på at jeg er lei av pollen og rendene øyne og nese! Hatsjoooo....

Halsbrann for fullt. Gaviscon på handlelista neste.

Er så redd for MA. Blæh... Skal bli godt å få tatt en titt inni der i neste uke. Hvis alt er bra, så Kansje jeg tør å begynne å glede meg litt :/

Åh jeg hater å spy! :(

Er så redd for MA. Blæh... Skal bli godt å få tatt en titt inni der i neste uke. Hvis alt er bra, så Kansje jeg tør å begynne å glede meg litt :/
Føler veldig med deg! Jeg er også livredd for MA, og ul timen neste uke kan ikke komme fort nok! Skummelt at så mange har falt fra nå :confused: Håper vi ser sprellende spirer til uken begge to :)

Tilbake på jobb etter en tredagers hjemme pga kvalme og trøtthet, og sovner nesten foran tastaturet i dag... Og så har vaskedamen vært her og tømt søpla og hun bruker en helt forferdelig parfyme - skulle ikke vært lov! Dagens utblåsning...

Må klage litt jeg.
Går jo på pencelin pga lungebetennelse og er nå blitt så dårlig (løs) i magen av disse.
Liker det IKKE...
Itillegg får jeg ikke sovet noe godt om natta pga hoste.... *sukk*

Er så lei av å være svimmel! Var hos legen i dag og sykemeldt til 10 juni. Veldig lavt blodtrykk, så håper det går over snart!

Er så lei av å være svimmel! Var hos legen i dag og sykemeldt til 10 juni. Veldig lavt blodtrykk, så håper det går over snart!

Det er så slitsomt!! Jeg sliter også med at jeg er svimmel og hadde 104/56 forrige uke,noe som er lavere enn jeg pleier men ikke noe legene bryr seg om... Vet du hva du har?

:shifty:Hvorfor smaker plommer, ferskner og jordbær ikke som de lukter :arghh: blir så skuffa :sorry:

:shifty:Hvorfor smaker plommer, ferskner og jordbær ikke som de lukter :arghh: blir så skuffa :sorry:

Å hvorfor smaker ikke cola som cola lengre?
Prøver og kose meg med et glass iskald cola her men neida

Det er så slitsomt!! Jeg sliter også med at jeg er svimmel og hadde 104/56 forrige uke,noe som er lavere enn jeg pleier men ikke noe legene bryr seg om... Vet du hva du har?
Jeg hadde noe av det samme. Over trykket var på 100. Er slankeoperet i tillegg. Men legen målte mens jeg sto og ikke satt. Han ville se hva det var i aktivitet. Men jeg er hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien. Så sykemeldt og det er ikke så mye å gjøre med det. Får håpe det gir seg etter uke 12 :)

Klager over øyebetennelse som er plagsomt og KLØR! Herlighet, alt man skal plages med som gravid altså...

Back
Topp