Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
18 faktisk? før sommerferien? Da bør jeg vel ikke klage som har bare to ...Føler med deg. Har 18 og har knapt nok lest.. Jaja la gå!
Hehe nei jeg mente den 18 mai18 faktisk? før sommerferien? Da bør jeg vel ikke klage som har bare to ...Lykke til i alle fall!
Woh, ja det var enda godt! Hørtes vel stritt ut ;P hehe.Hehe nei jeg mente den 18 mai![]()
Føler veldig med deg! Jeg er også livredd for MA, og ul timen neste uke kan ikke komme fort nok! Skummelt at så mange har falt fra nåEr så redd for MA. Blæh... Skal bli godt å få tatt en titt inni der i neste uke. Hvis alt er bra, så Kansje jeg tør å begynne å glede meg litt :/
Ja, krysser alt jeg har for detFøler veldig med deg! Jeg er også livredd for MA, og ul timen neste uke kan ikke komme fort nok! Skummelt at så mange har falt fra nåHåper vi ser sprellende spirer til uken begge to
![]()
Er så lei av å være svimmel! Var hos legen i dag og sykemeldt til 10 juni. Veldig lavt blodtrykk, så håper det går over snart!
Hvorfor smaker plommer, ferskner og jordbær ikke som de lukter
blir så skuffa
![]()
Å hvorfor smaker ikke cola som cola lengre?
Prøver og kose meg med et glass iskald cola her men neida

Jeg hadde noe av det samme. Over trykket var på 100. Er slankeoperet i tillegg. Men legen målte mens jeg sto og ikke satt. Han ville se hva det var i aktivitet. Men jeg er hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien. Så sykemeldt og det er ikke så mye å gjøre med det. Får håpe det gir seg etter uke 12Det er så slitsomt!! Jeg sliter også med at jeg er svimmel og hadde 104/56 forrige uke,noe som er lavere enn jeg pleier men ikke noe legene bryr seg om... Vet du hva du har?