Klagetråd

Klager over 3 uker med oppkast,og kvalmestillende som ikkje hjelper. Inatt var helt forferdelig :( Til legen no og se om det blir sykehus innleggelse. Var innlagt flere ganger forrige svangerskap pga dette,hadde håpet å slippe det denne gangen :(

Noe å klage over... Det må jo være at jeg skal på jobb i natt, føler virkelig ikke for å gå på jobb :( ryggen har slått krøll på seg og jeg har store problemer med å holde meg våken :/

Akkurat nå når jeg har legetime i morgen som er helt umulig å flytte på og mannen ikke kan ta fri fra jobb siden han akkurat har startet så må eldstemann begynne å spy... Dritt altså. Bokstavelig talt.

Er så forkjøla!! Pleier aldri å bli noe særlig dårlig, men nå har jeg vært helt ødelagt siden onsdag.... Har aldri hatt så vondt i bihulene, og sov ingenting natt til lørdag pga. det... Skal IKKE bli forkjøla igjen, for det kombinert med graviditet og kvalme er tydeligvis fryktelig.

Djisess... Er så slapp og uvel :/ og jeg skal ha 2 nattevakter nå... Uff... Akk og ve...

Klager over formen i dag. Null energi og sykt kvalmen!! Må spise annenhver time for å ikke være kjempekvalm, men har ikke lyst på mat. Skikkelig tiltak å spise.
Mannen skal i tillegg være borte hele ettermiddagen. Så jeg skal prøve å være litt tilstede for storesøster... Blææææh...

Må klage litt over hvor sliten jeg er :( Null energi etter en arbeidsdag, selv om jeg har hatt fri og slappet av i helgen... Sofaen er min beste venn for tiden.

Klager på røyklukt. Stinker enda mer nå som jeg er gravid. Fysj

Klager fot det er komf dåp og 17 mai denne mnd, hater å pynte meg!!! Og enda verre nå, når jeg liker meg best på sofaen helt for meg selv.

Klager for at middagen kom i retur :(

Back
Topp