Klagetråd

Må klage litt over at det tar meg en halv dag å komme meg etter å ha støvsugd huset og hengt opp en klesvask :-P Bruker så mye energi på jobben i ukedagene, at jeg er er helt utmattet når jeg har fri :-(

Skal vel egentlig ikke klage på dette men; mannen får mini til å sove så og si med èn gang! Mens med meg tuller han en times tid før han endelig gir opp :P

Klager over at jeg bare får til og sove når jeg ligger på rygg... HATER og sove på ryggen :(

Synes timene går så sakte til kontrollen i morgen.., Vil så gjerne vite hvor langt jeg er på vei, bare for å kunne delta i jubeltråder og informere de rundt oss :( Magefølelsen sier at jeg ikke er så langt unna egne beregninger, håper legen er enig eller setter meg frem :D

Synes timene går så sakte til kontrollen i morgen.., Vil så gjerne vite hvor langt jeg er på vei, bare for å kunne delta i jubeltråder og informere de rundt oss :( Magefølelsen sier at jeg ikke er så langt unna egne beregninger, håper legen er enig eller setter meg frem :D
Hvor langt er du på vei i følge dine beregninger da?

Hvor langt er du på vei i følge dine beregninger da?
Jeg tror jeg er 6+3/4, jeg viste ikke jeg var gravid før jeg tok en digital som viste +3 (altså 5 uker på vei +) Husker ikke når jeg hadde mens heller, men hadde en liten blødning i begynnelsen av mars. Men jeg kan være lenger, det får jeg vel vite hos legen i morgen :D

Jeg tror jeg er 6+3/4, jeg viste ikke jeg var gravid før jeg tok en digital som viste +3 (altså 5 uker på vei +) Husker ikke når jeg hadde mens heller, men hadde en liten blødning i begynnelsen av mars. Men jeg kan være lenger, det får jeg vel vite hos legen i morgen :D
Så spennende :-D Håper vi får en oppdatering når du vet mer..

Har så utrolig vondt i korsryggen :( I tillegg er det bare spising som hjelper mot kvalmen som er hele døgnet :(

Klager og over at tiden går sakte... Vil vite at alt er bra og tørre å glede meg..

Klager også over lang ventetid! Ikke vært hos lege eller noe, så vet ikke en gang om det er liv i det lille frøet. Håper virkelig det:happy:

Klager også over lang ventetid! Ikke vært hos lege eller noe, så vet ikke en gang om det er liv i det lille frøet. Håper virkelig det:happy:
Har det på akkurat samme måte. Har time 10 mai, da er jeg 10+4.. Men det føles som en hel evighet til :-(

Har det på akkurat samme måte. Har time 10 mai, da er jeg 10+4.. Men det føles som en hel evighet til :-(
Skjønner deg så godt! Sist trøstet alle meg med at neste graviditet ville gå så fort, men har ikke sett noe til det enda...
10. mai føles veldig langt fram i tid, men i det store bildet er det jo SNART! Snart snart snart får du vite mer!:)

• Liker
Reactions: SMI
Oppblåst og kvapsete føler jeg meg i dag. Blæh :(

Back
Topp