Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei i følge dine beregninger da?Synes timene går så sakte til kontrollen i morgen.., Vil så gjerne vite hvor langt jeg er på vei, bare for å kunne delta i jubeltråder og informere de rundt ossMagefølelsen sier at jeg ikke er så langt unna egne beregninger, håper legen er enig eller setter meg frem
![]()
Jeg tror jeg er 6+3/4, jeg viste ikke jeg var gravid før jeg tok en digital som viste +3 (altså 5 uker på vei +) Husker ikke når jeg hadde mens heller, men hadde en liten blødning i begynnelsen av mars. Men jeg kan være lenger, det får jeg vel vite hos legen i morgenHvor langt er du på vei i følge dine beregninger da?
Så spennende :-D Håper vi får en oppdatering når du vet mer..Jeg tror jeg er 6+3/4, jeg viste ikke jeg var gravid før jeg tok en digital som viste +3 (altså 5 uker på vei +) Husker ikke når jeg hadde mens heller, men hadde en liten blødning i begynnelsen av mars. Men jeg kan være lenger, det får jeg vel vite hos legen i morgen![]()
Skal i hvertfall oppdatere termintråden, jubeltråder olSå spennende :-D Håper vi får en oppdatering når du vet mer..
Klager og over at tiden går sakte... Vil vite at alt er bra og tørre å glede meg..

Har det på akkurat samme måte. Har time 10 mai, da er jeg 10+4.. Men det føles som en hel evighet til :-(Klager også over lang ventetid! Ikke vært hos lege eller noe, så vet ikke en gang om det er liv i det lille frøet. Håper virkelig det![]()
Skjønner deg så godt! Sist trøstet alle meg med at neste graviditet ville gå så fort, men har ikke sett noe til det enda...Har det på akkurat samme måte. Har time 10 mai, da er jeg 10+4.. Men det føles som en hel evighet til :-(