Klagetråd

Tenk på deg selv nå, og gå hjem og hvil deg. Ta en tlf til legen og forklar situasjonen.. Hiv beina på bordet og slapp av.. Dette hjelper ikke deg! Blør du?
Jeg synes du skal ta deg en tur til legen og snakke om det som bekymrer deg.❤️
Ja, men virker som om det har gitt seg nå. Mye lette smerter i livmor og korsrygg i dag. Har mistet 3 ganger, så er ganske frynsete nå.
Får ultralyd på sykehuset i morgen. Så får jeg se :)

Ja, men virker som om det har gitt seg nå. Mye lette smerter i livmor og korsrygg i dag. Har mistet 3 ganger, så er ganske frynsete nå.
Får ultralyd på sykehuset i morgen. Så får jeg se :)
Masse lykke til:) å få deg sykemelding.

Skummel dag.. Begynte å blø sist i dag.. Håper ikke jeg opplever det i dag.

Var ikke hjemme før 12 i går, jobber sent på fredager, og tidlig vakt i dag. Om jeg ikke er trøtt pga svangerskapet, så er jeg faderma trøtt nå, er jo skjeløyd, sjangler bortover... Åh hadde håpa å ikke bli så trøtt denne gangen, men joda
Jobber du i helsevesenet?
Ellers har du jo krav til min. 10 timer hviletid før neste vakt :/

Jobber du i helsevesenet?
Ellers har du jo krav til min. 10 timer hviletid før neste vakt :/

Nei, jeg jobber på en bingo, hvor hver fredag er "senkveld" med gratis pizza og extra spill, og den som har kveldskurs har også helga. Og så tar jeg buss hjem som tar nesten en time... Så blir litt sent

Nei, jeg jobber på en bingo, hvor hver fredag er "senkveld" med gratis pizza og extra spill, og den som har kveldskurs har også helga. Og så tar jeg buss hjem som tar nesten en time... Så blir litt sent
Men hvor mange timer er det mellom når vakta di slutter på fredag til vakta starter på lørdagen? høres ikke stas ut om man ikke får nok hvile i disse ukene.;)

Jeg er så suuuulten.. Men ingen matlyst, og blir kvalm på tanken om mat!!

Slenger meg på den jeg og! Plokker alt som kan være fristende når jeg handler :P
Nå fant jeg noe som frister, kinamat:D venter på at sambo skal komme hjem fra jobb, så skal vi ut å spise:D tror ikke jeg har vært mett siden sist vi spiste kinamat.. 2 uker siden:p

Men hvor mange timer er det mellom når vakta di slutter på fredag til vakta starter på lørdagen? høres ikke stas ut om man ikke får nok hvile i disse ukene.;)

Det er over 10, stenger dørene rundt 23, og byner kl 9 igjen, men med buss blir det veldig sent da jeg bor ett stykke unna, men men, håper å finne my jobb :)

Brun utflod igjen i dag :(
Faktisk ikke redd eller stressa. Hadde sex i går og har fått det hver gang vi har oss.
Sex er ubehagelig, har ikke vært det i tidligere svangerskap.

Blør kjempemye:smiley-angry002. Nå er jo dette veldig tidlig, og er jo mange positive historier her, men føles helt klart ut som en SA. Vi har en gutt fra før med eggdonasjon, og dette var siste forsøket på søsken. Føles veldig håpløst ut nå, er linksom ikke bare å prøve igjen:crybaby2
Håper det ikke er noe galt.. Hvordan går det nå?

Ingenting smaker som det pleier. Kan ikke spise kaviar(som jeg egentlig elsker) eller makrell i tomat. Sykt dårlig smak i munnen og ånde fra søppelfyllinga. Stakkars mannen :-)

Kvalm og ingen matlyst på dagen, ekstrem matlyst på kvelden. Jeg burde legge på meg minst mulig, men det blir vanskelig...

Kvalm i hele dag og eier ikke matlyst om dagen. Greier ikke andre som spiser heller. Lukter så vondt:p

Kommentarer fra flere som syns det er utrolig gøy at man har lagt på seg og ønsker gjerne å snakke lenge om det og gjerne flere ganger..

Her kom kvalmen brått på meg i dag. Helt fin når jeg sto opp, drakk et glass smoothie og svelget vitaminpillene med vann. Kjørte til bussen, og ble bråkvalm. Måtte gå bak busskuret og spy :P følte meg grei etter det, satt på seaband som jeg hadde i veska. Og ikke vært kvalm siden! Lurer på om det er seaband som har en funksjon :)!

Er så trøtt og tung. Får gjort lite i hus, og er generelt i lite aktivitet fortiden, noe som er ulikt meg! Må vel bare dra meg opp fra sofaen, selv om det er så innmari tungt :p nå jobber ikke jeg i full stilling heller! Hvordan fungerer dere som har både barn og er i full jobb i hverdagen? :p

Er så trøtt og tung. Får gjort lite i hus, og er generelt i lite aktivitet fortiden, noe som er ulikt meg! Må vel bare dra meg opp fra sofaen, selv om det er så innmari tungt :p nå jobber ikke jeg i full stilling heller! Hvordan fungerer dere som har både barn og er i full jobb i hverdagen? :p
Fungerer ikke veldig bra :P Mannen er mye på plass om dagen for å si det sånn..

Back
Topp