xhellielea22
Betatt av forumet
Klager over at jeg får oppblåst mage som jeg har vanskeligheter med å holde inn. Var så glad i magemusklene fra syklingen. Hver kveld nå ser jeg bare en bulk nedentil. Not so fun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja her også, de er gull verdt. Jeg arbeider som sagt ikke i full stilling selv om jeg forsøker å ta nok ekstravakter. Akkuratt nå er jeg glad for at jeg ikke jobber hver dag, men får dårlig samvittighet ogsåFungerer ikke veldig braMannen er mye på plass om dagen for å si det sånn..
Klager over fortsatt litt nervøsitetEr 8+3 idag og vært på ul to ganger og sett det er bra! Sjansen er vel god nå for at det går bra?
Lykke til, håper det er ufarlig blødning!Hatt blødninger i hele dag, så må inn på sjekk hos legen i efta, gruer meg :-(
UffdaHatt blødninger i hele dag, så må inn på sjekk hos legen i efta, gruer meg :-(
Haha, mannen spurte i går. "Hvor blir det av de der hormonene dine?, er så lenge siden nå"Kåt "hele tiden"![]()
Haha, mannen spurte i går. "Hvor blir det av de der hormonene dine?, er så lenge siden nå"fikk kjempedårlig samvittighet, men jeg orker bare ikke. Får gjøre det godt igjen når formen er bedre.