Klagetråd

Klager over at jeg får oppblåst mage som jeg har vanskeligheter med å holde inn. Var så glad i magemusklene fra syklingen. Hver kveld nå ser jeg bare en bulk nedentil. Not so fun:(

Fungerer ikke veldig bra :P Mannen er mye på plass om dagen for å si det sånn..
Ja her også, de er gull verdt. Jeg arbeider som sagt ikke i full stilling selv om jeg forsøker å ta nok ekstravakter. Akkuratt nå er jeg glad for at jeg ikke jobber hver dag, men får dårlig samvittighet også :p

Forkjøla igjen da. Hoster opp lungene, tett i nesa, vondt i halsen og hodepine. Åh! Hjemme alene siden mandag til fredagskveld. Det er så typisk når mannen er borte :/ orker ikke å gjøre en døyt hjemme :( I dag blir det skippertak.

Klager over fortsatt litt nervøsitet :( Er 8+3 idag og vært på ul to ganger og sett det er bra! Sjansen er vel god nå for at det går bra?

Klager over fortsatt litt nervøsitet :( Er 8+3 idag og vært på ul to ganger og sett det er bra! Sjansen er vel god nå for at det går bra?

Sjansen for at det skal gå bra øker for hver dag, og når du har sett hjerte banke 2 ganger så vil jeg si det er en god sjanse for at det vil gå bra:) og det gjør det som oftes, det er bare her på forumet det ikke føles slik:)

Klager over elendig form:( så utrolig sliten og ekkel i kroppen! Har vært hjemme 2 dager fra jobb, hater det..

Klager på dårlig form, og skulle egentlig ha holdt meg hjemme i dag, men pga egenmelding situasjonen min, tørr jeg rett og slett ikke! Får trøste meg med at det snart er helg.

Klager over dårlig form jeg også:(

Klager litt over kvalmen og at jeg har NULL energi! Slitsomme dager hjemme akkurat nå med mini som ikke går i bhg!

Last edited:
Klager over manglene symptomer! Kjenner det er vanskelig å tro på at jeg er gravid, har aldri mistet før så har liksom ikke noe grunn til å være redd heller.. Men det er baksiden med forum, her kommer alle de triste historiene frem :(

Klager over rosa utflod. Den usikkerheten tar opp så mye hjernekapasitet at jeg sliter med å gjøre jobben min...

Begynner og lure på om det er en bihulebetennelse på vei :(

Haha, mannen spurte i går. "Hvor blir det av de der hormonene dine?, er så lenge siden nå" :p fikk kjempedårlig samvittighet, men jeg orker bare ikke. Får gjøre det godt igjen når formen er bedre.

Godt du har en som er tålmodig og venter på deg da!

Det er i hvertfall bedre enn en mann som vil vente med å flytte inn og la meg gå gravid alene helt til august for da kommer liksom alle disse leilighet annonsene til leie pga hjemflyttende studenter. Sa jeg ikke ble glad av å høre det fra han og han svarte "dette er akkurat grunnen til at vi ikke skal snakke på tlf" men tror han at jeg hadde blitt blidere av å høre sånt rett til ansiktet liksom? Arg...

Min tur å klage.. Det å gå på nattevakt, alene, stup trøtt, null energi, kvalm, oppblåst og heilt på bånn.. Det er bare så pyton! Angrer som bare det på alle disse ekstravaktene som jeg har lovet å ta.. Blæ..

Tror jeg må ringe legen i dag og få en gradert sykemelding så jeg kan styre dagene mine litt bedre selv i forhold til kvalmen:/

Back
Topp