Jordmor har sagt det veldig tydelig når han er med at jeg må roe meg ned, men tror han bare ser på ferien som avslappende.. Tror det henger litt sammen med at vi skal på feire med familien hans og han har endelig fått et godt forhold til moren igjen..
Han begynner heldigvis å skjønne nå at jeg virkelig ikke har lyst. Måten de planlegger turen er jo helt bak mål så de har lagt opp til 11t kjøring på 3dager isteden for 7t (2t omvei begge veier)..
Har hatt et utrolig lett svangerskap hele veien så er vel derfor han ikke skjønner det stopper seg litt om dagen. Vi har vell termin samme dag?
Håper bare de kan skjønne meg litt på tur så jeg slipper å la hormonene ta overhånd. Gruer meg egentlig og dette er eneste ferien vi skal på i sommer da mannen ikke har ferie..![]()
Jeg har termin 18/8 i følge OUL
Jeg sørger, for at mine behov blir hørt og forstått nå. Jeg har sagt klart i fra at det ikke blir noen tur gåing eller lange bilreiser fremover. Var på 8+ timers kjøretur i juni DEN angret jeg, og bekkenet mitt VELDIG på. Nå prøver jeg og lytte til bekkenet, for jeg kommer til å slite under fødsel om det skal være så elendig som dette
Dårlig med søvn pga det er det også dermed er det best å bli hjemme, og roe helt ned fysisk og psykisk
Hadde satt meg selv først, og ikke blitt med på en sånn tur jeg. Det må jo nå inn før, eller siden at du FAKTISK IKKE er i stand til en sånn tur nå!
Hva er viktigst for han du og hans ufødte barn, eller en tur med Mor som han kan ta en annen gang når du også har motivasjon og helse til og bli med. Du er ikke egoistisk om du velger, og si at du ikke blir med!
Last edited: