Svaneprinsessen
Snart sommermamma
Å nei! Inaxoxo: Du tilhører ikke tilfeldigvis St Olavs? De har rotet til timene min tre ganger. Elendig system ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei de hadde ingenting ledig, veldig irriterende ja! Skal til JM imorgen så kanskje hun kan fremskynde..Så irriterendeOg ikke ledig før 4 august? Det er jo veldig lenge til dersom det skulle være noe.
Å nei! Inaxoxo: Du tilhører ikke tilfeldigvis St Olavs? De har rotet til timene min tre ganger. Elendig system ..
Ja hun kan nok hjelpe med det. Kanskje hun kan ringe og snakke med deNei de hadde ingenting ledig, veldig irriterende ja! Skal til JM imorgen så kanskje hun kan fremskynde..
Har du forsøkt å snakke vanlig og forklart til han uten at det hjelper så sett han på plass, har du noen tilbakeholdte hormoner på lager, slipp dem løsLitt frustrert på mannen som ikke skjønner at det er slitsomt å gå gravid. Var i byen på noen kontroller i går og mamma var med. Vi gikk å handla i 3t etterpå, men hele dagen gikk. I dag er jeg helt utslitt og vondt i kroppen. Probleme er at vi har sagt ja til å være med på ferie til helgen. Veldig koselig det altså, mengde hele tiden sagt at jeg tar mitt i mitt tempo. Prøver å si til mannen at jeg ikke orker å være med i dyreparken, men kan heller være igjen der vi skal sove å slappe av. Han ble dritsur og sa jeg ødela for resten osv. Vi er 8 stk i alderen 3-70, om jeg blir igjen gjørvell ikke det noe? Blir jeg med ender det med fler dager da jeg bare sover og en grusom rygg og bekken. Ikke akkurat moro det heller. Har fått beskjed av jordmor om å roe ned og tror ikke dyreparken 3uker før termin er å roe ned akkurat!
Ahh, blir så oppgitt! Ingen skjønner at jeg er sliten. Jeg ligger jo tross alt å "sover" hele dagen å gjør kun husarbeid. -.-"
Hehe, har noen hormoner godt gjemt så kanskje jeg skal prøve det?Har du forsøkt å snakke vanlig og forklart til han uten at det hjelper så sett han på plass, har du noen tilbakeholdte hormoner på lager, slipp dem løs![]()
Tror det gjelder flere menn. Etter 11 år sammen har mannen fortsatt ikke satt på oppvaskmaskinen på eget initiativ. Blir så oppgitt. Må skrive en liste til han når jeg vil ha hjelp og så forventer han skryt! Sånn for å ta oppvasken og rydde kjøkkenet etter middagen. Jeg gjør det hver dag uten at noen sier takk!!Er så LEI av at mannen er så himla LAT. Jeg må mase på alt som må gjøres, han "ser" liksom ikke det som må gjøres mener han.
Hvem er det som ikke SER at det må støvsuges eller at søpla er full?! Blir så irritert.. Gah, prøver å gjøre det meste selv, men vanskelig med bekken som krangler så himla mye. Skulle ønske han kunne tatt litt iniativ selv, fordi han vet at jeg blir glad av det. Istedenfor blir det irritasjon og krangling, og ender i at jeg overdriver!
Er så LEI av at mannen er så himla LAT. Jeg må mase på alt som må gjøres, han "ser" liksom ikke det som må gjøres mener han.
Hvem er det som ikke SER at det må støvsuges eller at søpla er full?! Blir så irritert.. Gah, prøver å gjøre det meste selv, men vanskelig med bekken som krangler så himla mye. Skulle ønske han kunne tatt litt iniativ selv, fordi han vet at jeg blir glad av det. Istedenfor blir det irritasjon og krangling, og ender i at jeg overdriver!
Tror det gjelder flere menn. Etter 11 år sammen har mannen fortsatt ikke satt på oppvaskmaskinen på eget initiativ. Blir så oppgitt. Må skrive en liste til han når jeg vil ha hjelp og så forventer han skryt! Sånn for å ta oppvasken og rydde kjøkkenet etter middagen. Jeg gjør det hver dag uten at noen sier takk!!
Kjenner jeg nesten blir litt lettet over å høre hva dere skriverSom å høre meg selv. Mannen "hjelper" MEG hvis han støvsuger eller gjør annet i huset (selvfølgelig må jeg be om det, ser jo ikke rot selv) - og skal skrytes opp i skyene... *oppgitt*
Kjenner jeg nesten blir litt lettet over å høre hva dere skriverDa har vi det nok ganske likt . Min skjønner heller ikke at det går an å sette inn ny dorull om den forrige er tom, eller at det lukter vondt inne når han ikke gidder å gå ut med bæsjebleier med en gang. Blir så innponert! Ingenting er som en bæsjebleie på varmekablene når man er gravid
![]()
Enig. Blir nesten lettet av å lese det.. Blir altså SPRØ innimellom..Kjenner jeg nesten blir litt lettet over å høre hva dere skriverDa har vi det nok ganske likt . Min skjønner heller ikke at det går an å sette inn ny dorull om den forrige er tom, eller at det lukter vondt inne når han ikke gidder å gå ut med bæsjebleier med en gang. Blir så innponert! Ingenting er som en bæsjebleie på varmekablene når man er gravid
![]()
Litt frustrert på mannen som ikke skjønner at det er slitsomt å gå gravid. Var i byen på noen kontroller i går og mamma var med. Vi gikk å handla i 3t etterpå, men hele dagen gikk. I dag er jeg helt utslitt og vondt i kroppen. Probleme er at vi har sagt ja til å være med på ferie til helgen. Veldig koselig det altså, mengde hele tiden sagt at jeg tar mitt i mitt tempo. Prøver å si til mannen at jeg ikke orker å være med i dyreparken, men kan heller være igjen der vi skal sove å slappe av. Han ble dritsur og sa jeg ødela for resten osv. Vi er 8 stk i alderen 3-70, om jeg blir igjen gjørvell ikke det noe? Blir jeg med ender det med fler dager da jeg bare sover og en grusom rygg og bekken. Ikke akkurat moro det heller. Har fått beskjed av jordmor om å roe ned og tror ikke dyreparken 3uker før termin er å roe ned akkurat!
Ahh, blir så oppgitt! Ingen skjønner at jeg er sliten. Jeg ligger jo tross alt å "sover" hele dagen å gjør kun husarbeid. -.-"
Jordmor har sagt det veldig tydelig når han er med at jeg må roe meg ned, men tror han bare ser på ferien som avslappende.. Tror det henger litt sammen med at vi skal på feire med familien hans og han har endelig fått et godt forhold til moren igjen..Hadde bett jordmor ta en prat med han så han får opp øynene sine!
Om ikke det hjelper og bruke din hormonelle stemme!
Hadde blitt fly forbannet om min mann hadde sagt noe sånt, og krevd noe sånt av meg nå!
Jeg er 36+1 dag, og kan knapt gå. Det hadde IKKE hjulpet, og sitte opp ned i en rullestol heller
Og jeg er i tillegg utrolig trøtt, og sliten og trenger pauser for meg selv.