Klagetråd!

Så irriterende :( Og ikke ledig før 4 august? Det er jo veldig lenge til dersom det skulle være noe.
Nei de hadde ingenting ledig, veldig irriterende ja! Skal til JM imorgen så kanskje hun kan fremskynde..

Å nei! Inaxoxo: Du tilhører ikke tilfeldigvis St Olavs? De har rotet til timene min tre ganger. Elendig system ..

Tilhører Narvik, og siden Harstad har sommerstengt fødeavd så kommer alle hit - tror de stresser en del ja.. Dumt det skal gå utover oss som trenger oppfølging :(

Har vel egentlig ingen grunn til å klage, men er så lei av intense "voksesmerter" i føttene, særdeles stivt bekken, sure oppstøt, konstant tett nese og hetetokter, og ikke minst at dette er verst nattestid! Selv om set er langt innafor normalen og SNART er historie :)

Litt frustrert på mannen som ikke skjønner at det er slitsomt å gå gravid. Var i byen på noen kontroller i går og mamma var med. Vi gikk å handla i 3t etterpå, men hele dagen gikk. I dag er jeg helt utslitt og vondt i kroppen. Probleme er at vi har sagt ja til å være med på ferie til helgen. Veldig koselig det altså, mengde hele tiden sagt at jeg tar mitt i mitt tempo. Prøver å si til mannen at jeg ikke orker å være med i dyreparken, men kan heller være igjen der vi skal sove å slappe av. Han ble dritsur og sa jeg ødela for resten osv. Vi er 8 stk i alderen 3-70, om jeg blir igjen gjørvell ikke det noe? Blir jeg med ender det med fler dager da jeg bare sover og en grusom rygg og bekken. Ikke akkurat moro det heller. Har fått beskjed av jordmor om å roe ned og tror ikke dyreparken 3uker før termin er å roe ned akkurat!

Ahh, blir så oppgitt! Ingen skjønner at jeg er sliten. Jeg ligger jo tross alt å "sover" hele dagen å gjør kun husarbeid. -.-"

Litt frustrert på mannen som ikke skjønner at det er slitsomt å gå gravid. Var i byen på noen kontroller i går og mamma var med. Vi gikk å handla i 3t etterpå, men hele dagen gikk. I dag er jeg helt utslitt og vondt i kroppen. Probleme er at vi har sagt ja til å være med på ferie til helgen. Veldig koselig det altså, mengde hele tiden sagt at jeg tar mitt i mitt tempo. Prøver å si til mannen at jeg ikke orker å være med i dyreparken, men kan heller være igjen der vi skal sove å slappe av. Han ble dritsur og sa jeg ødela for resten osv. Vi er 8 stk i alderen 3-70, om jeg blir igjen gjørvell ikke det noe? Blir jeg med ender det med fler dager da jeg bare sover og en grusom rygg og bekken. Ikke akkurat moro det heller. Har fått beskjed av jordmor om å roe ned og tror ikke dyreparken 3uker før termin er å roe ned akkurat!

Ahh, blir så oppgitt! Ingen skjønner at jeg er sliten. Jeg ligger jo tross alt å "sover" hele dagen å gjør kun husarbeid. -.-"
Har du forsøkt å snakke vanlig og forklart til han uten at det hjelper så sett han på plass, har du noen tilbakeholdte hormoner på lager, slipp dem løs :D

Har du forsøkt å snakke vanlig og forklart til han uten at det hjelper så sett han på plass, har du noen tilbakeholdte hormoner på lager, slipp dem løs :D
Hehe, har noen hormoner godt gjemt så kanskje jeg skal prøve det? :p han foreslo å trille meg rundt i parken med rullestol så virker som jeg må gå hardere til verks skal han skjønne det. :p

Jeg er litt lei av at kynnerne mine ikke kan bli noe mer intenst! I natt (igjen) lå jeg med regelmessige kynnere som satt i korsryggen og nederst i magen. I tillegg fikk jeg noen skikkelig stikk oppe i selve herligheten, men som de andre gangene roet det seg.. Litt lei av at kroppen driver på sånn, enda det er godt den driver med noe istedenfor ingenting overhodet :p

Jeg klagde for noen uker siden over at jeg aldri fikk gått på do... Nå er klagen at jeg skulle ønske magen og tarmen kunne roe seg litt. Blir jo verre og verre for hver dag:( Mye kvalm og løs mage:( Kjenner det så godt i korsryggen og ingenting hjelper:(
Dagens klage...:p

Ligger enda i senga, får meg ikke til å stå opp.. Har vært en søvnløs natt med mareritt, halsbrann og veldig sårt bekken :( Hjalp ikke på at samboer var på nattevakt til kl 9 heller.. Skal egentlig male, henge opp gardiner og vaske idag, men tror nok jeg må utsette det til en dag med mer energi og bedre bekken.. Lei :(

Er så LEI av at mannen er så himla LAT. Jeg må mase på alt som må gjøres, han "ser" liksom ikke det som må gjøres mener han.
Hvem er det som ikke SER at det må støvsuges eller at søpla er full?! Blir så irritert.. Gah, prøver å gjøre det meste selv, men vanskelig med bekken som krangler så himla mye. Skulle ønske han kunne tatt litt iniativ selv, fordi han vet at jeg blir glad av det. Istedenfor blir det irritasjon og krangling, og ender i at jeg overdriver!

Er så LEI av at mannen er så himla LAT. Jeg må mase på alt som må gjøres, han "ser" liksom ikke det som må gjøres mener han.
Hvem er det som ikke SER at det må støvsuges eller at søpla er full?! Blir så irritert.. Gah, prøver å gjøre det meste selv, men vanskelig med bekken som krangler så himla mye. Skulle ønske han kunne tatt litt iniativ selv, fordi han vet at jeg blir glad av det. Istedenfor blir det irritasjon og krangling, og ender i at jeg overdriver!
Tror det gjelder flere menn. Etter 11 år sammen har mannen fortsatt ikke satt på oppvaskmaskinen på eget initiativ. Blir så oppgitt. Må skrive en liste til han når jeg vil ha hjelp og så forventer han skryt! Sånn for å ta oppvasken og rydde kjøkkenet etter middagen. Jeg gjør det hver dag uten at noen sier takk!!

Tror det gjelder flere menn. Etter 11 år sammen har mannen fortsatt ikke satt på oppvaskmaskinen på eget initiativ. Blir så oppgitt. Må skrive en liste til han når jeg vil ha hjelp og så forventer han skryt! Sånn for å ta oppvasken og rydde kjøkkenet etter middagen. Jeg gjør det hver dag uten at noen sier takk!!

Som å høre meg selv. Mannen "hjelper" MEG hvis han støvsuger eller gjør annet i huset (selvfølgelig må jeg be om det, ser jo ikke rot selv) - og skal skrytes opp i skyene... *oppgitt*

Som å høre meg selv. Mannen "hjelper" MEG hvis han støvsuger eller gjør annet i huset (selvfølgelig må jeg be om det, ser jo ikke rot selv) - og skal skrytes opp i skyene... *oppgitt*
Kjenner jeg nesten blir litt lettet over å høre hva dere skriver :) Da har vi det nok ganske likt . Min skjønner heller ikke at det går an å sette inn ny dorull om den forrige er tom, eller at det lukter vondt inne når han ikke gidder å gå ut med bæsjebleier med en gang. Blir så innponert! Ingenting er som en bæsjebleie på varmekablene når man er gravid ❤️

Kjenner jeg nesten blir litt lettet over å høre hva dere skriver :) Da har vi det nok ganske likt . Min skjønner heller ikke at det går an å sette inn ny dorull om den forrige er tom, eller at det lukter vondt inne når han ikke gidder å gå ut med bæsjebleier med en gang. Blir så innponert! Ingenting er som en bæsjebleie på varmekablene når man er gravid ❤️

Samme her med dorullene, og blir helt sikkert likt med bæsjebleiene også... :-)

Enig. Blir nesten lettet av å lese det.. Blir altså SPRØ innimellom..

Hadde bett jordmor ta en prat med han så han får opp øynene sine!
Om ikke det hjelper og bruke din hormonelle stemme!

Hadde blitt fly forbannet om min mann hadde sagt noe sånt, og krevd noe sånt av meg nå!
Jeg er 36+1 dag, og kan knapt gå. Det hadde IKKE hjulpet, og sitte opp ned i en rullestol heller :o
Og jeg er i tillegg utrolig trøtt, og sliten og trenger pauser for meg selv.

Er drittlei av bekkenet mitt som gjør at jeg knapt kan gå. Det er så smertefullt :(

Beste plassen for bekkenet mitt nå er i senga. Ikke mye godt, og sitte i noen av møblene her på hytta.

Og nå i kveld har jeg vondt i hodet :(
Men nabo hytta skriker, synger, og skåler i høyt volum. Så om jeg klarer, og sovne frykter jeg at jeg våkner fort igjen!

Håper lille sover lenger i morgen tidlig men, hun gjør nok som vanlig... Opp før fuglene!

Hadde bett jordmor ta en prat med han så han får opp øynene sine!
Om ikke det hjelper og bruke din hormonelle stemme!

Hadde blitt fly forbannet om min mann hadde sagt noe sånt, og krevd noe sånt av meg nå!
Jeg er 36+1 dag, og kan knapt gå. Det hadde IKKE hjulpet, og sitte opp ned i en rullestol heller :o
Og jeg er i tillegg utrolig trøtt, og sliten og trenger pauser for meg selv.
Jordmor har sagt det veldig tydelig når han er med at jeg må roe meg ned, men tror han bare ser på ferien som avslappende.. Tror det henger litt sammen med at vi skal på feire med familien hans og han har endelig fått et godt forhold til moren igjen..
Han begynner heldigvis å skjønne nå at jeg virkelig ikke har lyst. Måten de planlegger turen er jo helt bak mål så de har lagt opp til 11t kjøring på 3dager isteden for 7t (2t omvei begge veier)..
Har hatt et utrolig lett svangerskap hele veien så er vel derfor han ikke skjønner det stopper seg litt om dagen. Vi har vell termin samme dag? :)
Håper bare de kan skjønne meg litt på tur så jeg slipper å la hormonene ta overhånd. Gruer meg egentlig og dette er eneste ferien vi skal på i sommer da mannen ikke har ferie.. :(

Back
Topp