Klagetråd!

Jeg får halsbrann av alle fun light saft og både rød og gul saft med sukker. Sjokolade kan jeg ikke spise lenger, halsbrann til de tusen med en gang :o
Oi. Jeg spiste masse sjokolade igår kveld.. skal prøve å kutte det ut. Får også halsbrann av jordbær har jeg funnet ut.

Samme her i natt som var...fikk ikke sove før kl 4, og måtte opp kl 8 for å kjøre mannen i utdrikningslag :o Kjenner det svir nå også...noen tips og triks?
Jeg har dessverre ingen gode tips eller triks da jeg gjerne skulle hatt det selv. Men det funker litt med melk/yoghurt :) håper det går over snart!

Har dere vurdert å be legen om omeprazol? Hvis dere har testet alt annet mener jeg..
Jeg er så skeptisk til p bruke legemidler jeg da :o men mulig jeg spør om det hvis jeg fortsatt er like desperat når jeg skal til legen om 2 uker :)

Er saft og sjokolade dårlig ift. Halsbrann?
Jeg må ha vann med natron på nattbordet for å slukke de værste gjennom natten, men det har du kanskje prøvd? :)

Obs, quota feil innlegg..

.

Jeg er så skeptisk til p bruke legemidler jeg da :o men mulig jeg spør om det hvis jeg fortsatt er like desperat når jeg skal til legen om 2 uker :)
Skjønner det. Men omeprazol er første valg dersom man har syreproblemer i svangerskapet og reseptfritt ikke virker. Kan jo prøve 1 og se hvis det hjelper deg. En natts god søvn er lurt nå på slutten :)

Skal egentlig på vekstestimering imorgen, men har ikke fått brev med tidspunkt osv, så jeg ringte sykehuset. De så meg ingen plass i morgendagens system, altså de har glemt å sette meg opp. Fikk ikke ny time før 4.august!! Åhh kjenner jeg blir så lei, hadde virkelig sett frem til imorgen, det er slike timer som gjør ventingen bedre.. :(

Skal egentlig på vekstestimering imorgen, men har ikke fått brev med tidspunkt osv, så jeg ringte sykehuset. De så meg ingen plass i morgendagens system, altså de har glemt å sette meg opp. Fikk ikke ny time før 4.august!! Åhh kjenner jeg blir så lei, hadde virkelig sett frem til imorgen, det er slike timer som gjør ventingen bedre.. :(
Så irriterende :( Og ikke ledig før 4 august? Det er jo veldig lenge til dersom det skulle være noe.

Back
Topp