Da var det en ny natt og halsbrannen er tilbake. Føles som brennende lava som kommer oppover halsen![]()
Har dere vurdert å be legen om omeprazol? Hvis dere har testet alt annet mener jeg..Er akkurat samme hos meg. Ødelegger nattesøvnen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det en ny natt og halsbrannen er tilbake. Føles som brennende lava som kommer oppover halsen![]()
Har dere vurdert å be legen om omeprazol? Hvis dere har testet alt annet mener jeg..Er akkurat samme hos meg. Ødelegger nattesøvnen!
Samme her.... men jeg har funnet to skyldige: saft og sjokoladeEr akkurat samme hos meg. Ødelegger nattesøvnen!
Samme her i natt som var...fikk ikke sove før kl 4, og måtte opp kl 8 for å kjøre mannen i utdrikningslagEr akkurat samme hos meg. Ødelegger nattesøvnen!
Er saft og sjokolade dårlig ift. Halsbrann?Samme her.... men jeg har funnet to skyldige: saft og sjokolade![]()
Er saft og sjokolade dårlig ift. Halsbrann?
Jeg får halsbrann av alle fun light saft og både rød og gul saft med sukker. Sjokolade kan jeg ikke spise lenger, halsbrann til de tusen med en gangEr saft og sjokolade dårlig ift. Halsbrann?
Oi. Jeg spiste masse sjokolade igår kveld.. skal prøve å kutte det ut. Får også halsbrann av jordbær har jeg funnet ut.Jeg får halsbrann av alle fun light saft og både rød og gul saft med sukker. Sjokolade kan jeg ikke spise lenger, halsbrann til de tusen med en gang![]()
Må nok det. Har testet det de har på reseptfritt..Har dere vurdert å be legen om omeprazol? Hvis dere har testet alt annet mener jeg..
Jeg har dessverre ingen gode tips eller triks da jeg gjerne skulle hatt det selv. Men det funker litt med melk/yoghurtSamme her i natt som var...fikk ikke sove før kl 4, og måtte opp kl 8 for å kjøre mannen i utdrikningslagKjenner det svir nå også...noen tips og triks?
Jeg er så skeptisk til p bruke legemidler jeg daHar dere vurdert å be legen om omeprazol? Hvis dere har testet alt annet mener jeg..
Jeg må ha vann med natron på nattbordet for å slukke de værste gjennom natten, men det har du kanskje prøvd?Er saft og sjokolade dårlig ift. Halsbrann?
Skjønner det. Men omeprazol er første valg dersom man har syreproblemer i svangerskapet og reseptfritt ikke virker. Kan jo prøve 1 og se hvis det hjelper deg. En natts god søvn er lurt nå på sluttenJeg er så skeptisk til p bruke legemidler jeg damen mulig jeg spør om det hvis jeg fortsatt er like desperat når jeg skal til legen om 2 uker
![]()
Hvor mye natron har du i vannet? Må prøve detJeg må ha vann med natron på nattbordet for å slukke de værste gjennom natten, men det har du kanskje prøvd?
Obs, quota feil innlegg..
En teskjed i et vanlig kjøkkenglassHvor mye natron har du i vannet? Må prøve det![]()
OkEn teskjed i et vanlig kjøkkenglass![]()
Vært helt avhengig med alle tre. Få høre når du har prøvd daOkskal prøve det. Liker bedre naturlige kjerringråd framfor medisiner
![]()
Så irriterendeSkal egentlig på vekstestimering imorgen, men har ikke fått brev med tidspunkt osv, så jeg ringte sykehuset. De så meg ingen plass i morgendagens system, altså de har glemt å sette meg opp. Fikk ikke ny time før 4.august!! Åhh kjenner jeg blir så lei, hadde virkelig sett frem til imorgen, det er slike timer som gjør ventingen bedre..![]()