Klagetråd!

Haha. Kjenner igjen det med mannen. Når jeg er sliten så er han og sliten. Hvis jeg har halsbrann så har han og halsbrann. Jeg sa til slutt til han at hvis han virkelig har så mye plager uten å være gravid så får han komme seg til legen :p

*ler* Den skal jeg ta neste gang :p :p

Formen er SÅ utrolig varierende fra dag til dag,kan ikke planlegge noe. :-(
I dag er det møkka dag/morgen. Kvalm,mye press i magen/bekkenet,svimmel og lei...
Alle planer om besøk osv rett i dass..

I dag er det møkka dag/morgen. Kvalm,mye press i magen/bekkenet,svimmel og lei...
Urk. Ikke kjekt når det er sånn! Jeg har funnet ut at for hver "gode" dag så har jeg 2-3 dårlige påfølgende dager:p snart i mål!:D

Kjipt :( kjenner til det. Blir lange og kjedelige dager hjemme når det er sånn.

Her er også formen dårlig.. Kan ha en god dag innimellom. Men magen samarbeider ikke. Til tider mye luft og mye løs mage som gjør at jeg ikke kommer meg ut.. :( både bekkenløsning og låsning..så hver minste bevegelse er VONDT. Tror mannen er drittlei av å høre på sytinga mi. Godt å kunne klage her inne ;)

Blir det aldri nok husarbeid?! Nå har jeg gått med fult opp i huset vær dag og er så lei at jeg nesten spyr! Når jeg endelig er ferdig er det noen som roter fordi mannen har besøk, dyra får raptus eller så roter mannen.. Vær dag har huset blitt like rotete igjen etter jeg har satt meg ned i 10min. Blææææ, vil bare kunne sitte litt uten at det ser ut som et bomba horehus! Og en dag uten å måtte støvsuge hadde også vert fantastisk.. -.-"

Jeg er så lei av at folk ikke skjønner hvor vanskelig det er å planlegge. Jeg må ta hver dag som den kommer i forhold til hvordan nattesøvnen har vært, hvor mye kynnere jeg har og hvordan bekkenet er. Også får man kommentarer på at det må jo være godt å komme seg ut av huset? Æsj, jeg er blitt ett hormontroll:banghead:

Laber dag - kun tilbragt på sofaen med Netflix og bare avbrutt av ett par turer på do i etg over her og en tur på kjøkkenet for å saumfare skap etter noe godt - byttet ble en halv flaske Mountain Dew, litt nøtter og bittelitt sjokolade + en rest med yoghurt.
Føler meg som 200 kg og 90 år!
Fortsetter det slik så vet jeg ikke... Får prøve å ta meg sammen litt...
I mårra kanskje...
Akkurat nå føles det ikke som jeg kommer meg på jobb igjen denne uka i hvert fall....

Kjipt :( kjenner til det. Blir lange og kjedelige dager hjemme når det er sånn.
Enig :(

Jeg følte meg sånn noen lynne etter 15 min på øye, og tenkte at jeg måtte få gjort noe her hjemme. Tok fatt på skikkelig grundig støvsuging/rydding, og nå klarer jeg knapt stå/gå :( Skikkelig smertefullt.

Får bare roe ned på sofaen så langt det lar seg gjøre med snart 2 åring i huset. Er heldigvis en stund til jeg må sette i gang med middag enda. Dessuten er det en enkel middag i dag :p Fiskekaker i brun saus :p

Sitter her med truse, sportsbh og treningstopp. Kom aldri så langt som til treningstightsen. Men så fort jeg reiser meg peiser pulsen på som om jeg allerede har løpt et maraton, svetter renner OPPOVER og jeg blir iskald i ansiktet. Hva ER det?! Tør jo ikke gjøre annet enn å ligge som et slakt i sofan, livredd for hjerteinfarkt eller noe haha. Jeg vil jo så gjerne trene litt, eller hvertfall komme meg ut døra. Kanskje henge opp de klærne som snart går ut av vaskemaskinen av seg selv... Sukk.

Leser at flere av dere føler dere som 200 kg nå. JEG OG! Det kom som et lynnedslag her om dagen. Jeg sverger, hvis magen vokser 1 mm mer nå, så sprekker jeg. Jeg kan godt gå opp i vekt liksom, men så mye på så kort tid... det er tungt. Både fysisk og psykisk.

Jeg er så lei av at folk ikke skjønner hvor vanskelig det er å planlegge. Jeg må ta hver dag som den kommer i forhold til hvordan nattesøvnen har vært, hvor mye kynnere jeg har og hvordan bekkenet er. Også får man kommentarer på at det må jo være godt å komme seg ut av huset? Æsj, jeg er blitt ett hormontroll:banghead:

Uff ja sånt blir jeg også irritert av :banghead:

Mannen min prøvde, og overtale meg til, og ta en 6-8 timers kjøretur til Svigers for der kunne jeg jo få avlastning, og sove mens Svigermor passet minste. Men HALLO. Så mye sitting, så lang kjøring alene med minste i bilen. Kjøre på natt/grytidlig med underskudd på søvn. Også tenke på at jeg må hjem igjen også.
Pluss de knirkete gulvene over hodet på meg der jeg skulle ha sovet, og en Svigerfar som tyter ørene av deg med masse uinteressant svada som han har fortalt 100 ganger før.... Eller tusen spørsmål om ting som er gørr, og svare på :o eeeeeh NEI ulempene er større enn fordelene kom jeg frem til :wtf:

For ikke å tenk om jeg plutselig hadde havnet inn:hungover:, for å føde DER jeg ville jo aldri hatt med meg noen av dem under fødsel:hilarious:

Enig :(

Jeg følte meg sånn noen lynne etter 15 min på øye, og tenkte at jeg måtte få gjort noe her hjemme. Tok fatt på skikkelig grundig støvsuging/rydding, og nå klarer jeg knapt stå/gå :( Skikkelig smertefullt.

Får bare roe ned på sofaen så langt det lar seg gjøre med snart 2 åring i huset. Er heldigvis en stund til jeg må sette i gang med middag enda. Dessuten er det en enkel middag i dag :p Fiskekaker i brun saus :p
Jeg prøvde å gjøre noe her hjemme men endte opp med å svimle. Venter bare på at datteren min kommer hjem. Da blir det full fart. Syns det er urettferdig når bekkenet straffer oss hver gang vi har lyst til å gjøre noe fornuftig. Her har heldigvis mannen støvsuget idag og vasket badene. Men jeg klør etter å rydde. Får se i morgen :p

Hjelpe så godt det hørtes ut med fiskekaker i brun saus... Tror jeg skal skrive det opp på middagslisten :D

Uff ja sånt blir jeg også irritert av :banghead:

Mannen min prøvde, og overtale meg til, og ta en 6-8 timers kjøretur til Svigers for der kunne jeg jo få avlastning, og sove mens Svigermor passet minste. Men HALLO. Så mye sitting, så lang kjøring alene med minste i bilen. Kjøre på natt/grytidlig med underskudd på søvn. Også tenke på at jeg må hjem igjen også.
Pluss de knirkete gulvene over hodet på meg der jeg skulle ha sovet, og en Svigerfar som tyter ørene av deg med masse uinteressant svada som han har fortalt 100 ganger før.... Eller tusen spørsmål om ting som er gørr, og svare på :eek: eeeeeh NEI ulempene er større enn fordelene kom jeg frem til :wtf:

For ikke å tenk om jeg plutselig hadde havnet inn:hungover:, for å føde DER jeg ville jo aldri hatt med meg noen av dem under fødsel:hilarious:

Skjønner deg så godt! Folk mener det sikkert godt, men det hjelper liksom ikke!

Sitter her å griner fordi jeg er så stressa over alt jeg skulle og egentlig ville ha gjort men som jeg ikke orker...klesvasken til mini blir aldri ferdig...maskinen går flere ganger til dagen..huset blir aldri ryddig/rent nok, og fødebagen blir aldri helt klar....i tillegg fyller jeg året, og det forventes at jeg skal ha selskap (noe jeg til vanlog synes er gøy, men som nå er super stress) Reiser på ferie på tirsdag, så har en tidsfrist på meg til å få alt i orden. Har lyst å rope høyt og lenge...men blir vell bare til at jeg går å legger meg igjen...blerk...

Sitter her å griner fordi jeg er så stressa over alt jeg skulle og egentlig ville ha gjort men som jeg ikke orker...klesvasken til mini blir aldri ferdig...maskinen går flere ganger til dagen..huset blir aldri ryddig/rent nok, og fødebagen blir aldri helt klar....i tillegg fyller jeg året, og det forventes at jeg skal ha selskap (noe jeg til vanlog synes er gøy, men som nå er super stress) Reiser på ferie på tirsdag, så har en tidsfrist på meg til å få alt i orden. Har lyst å rope høyt og lenge...men blir vell bare til at jeg går å legger meg igjen...blerk...
Husk å ta time out for seg selv! Viktig om du kjenner stresset at du tar deg en pust i bakken. Det har krevd veldig mye av megselv ila graviditeten, men jeg har kommet til ett punkt hvor ting ikke er så viktig. Egen helse (og da til den lille) først.
Gratulerer så mye med dagen!! Synes du kan si at selskap kommer når ting roer seg eller at noen andre kan styre og stelle selskap for deg. Skrik ut til dem rundt deg. Må være noen som lytter og kan gi en hjelpende hånd (eller 8)? :)
Sender deg en klem❤️

Husk å ta time out for seg selv! Viktig om du kjenner stresset at du tar deg en pust i bakken. Det har krevd veldig mye av megselv ila graviditeten, men jeg har kommet til ett punkt hvor ting ikke er så viktig. Egen helse (og da til den lille) først.
Gratulerer så mye med dagen!! Synes du kan si at selskap kommer når ting roer seg eller at noen andre kan styre og stelle selskap for deg. Skrik ut til dem rundt deg. Må være noen som lytter og kan gi en hjelpende hånd (eller 8)? :)
Sender deg en klem❤️
Tusen takk :) Mannen min spurte hva jeg ønsker meg til jeg fyller året, sa at jeg ville at han skulle lage et lite selskap til meg, så det skulle han gjøre :) Har hatt et lite rydde marathon her nå...hjelper å få ting gjort også...vaskemaskinen går og går...oppdaget at jeg hadde glemt uvaskede duker fra bryllupet vårt som var for et år siden, og det hjelper ikke akkurat på. Vasket den nye dundynen til babyen i vaskemaskinen også og nå er den helt klumpete..uff...håper det hjelper å tørke den i trommelen med tennisballer...men men nå sitter jeg hvertfall her med ansiktsmaske og ser jordmødrene :p Må jo le litt av meg selv også, litt tragikomisk.

Tusen takk :) Mannen min spurte hva jeg ønsker meg til jeg fyller året, sa at jeg ville at han skulle lage et lite selskap til meg, så det skulle han gjøre :) Har hatt et lite rydde marathon her nå...hjelper å få ting gjort også...vaskemaskinen går og går...oppdaget at jeg hadde glemt uvaskede duker fra bryllupet vårt som var for et år siden, og det hjelper ikke akkurat på. Vasket den nye dundynen til babyen i vaskemaskinen også og nå er den helt klumpete..uff...håper det hjelper å tørke den i trommelen med tennisballer...men men nå sitter jeg hvertfall her med ansiktsmaske og ser jordmødrene :p Må jo le litt av meg selv også, litt tragikomisk.
Kose deg med jordmødrene!:)

Fått gjort masse du da :) bør vere fornøyd med deg selv da :)
Så bra at mannen din ordner opp ❤️
Har vasket babydyne jeg også, hatt i trommelen og blir kjempe fluffy og deilig etterpå:D
Kos deg, slapp av og ver fornøyd med å ha fått gjort en god del i dag:)

Fått gjort masse du da :) bør vere fornøyd med deg selv da :)
Så bra at mannen din ordner opp ❤️
Har vasket babydyne jeg også, hatt i trommelen og blir kjempe fluffy og deilig etterpå:D
Kos deg, slapp av og ver fornøyd med å ha fått gjort en god del i dag:)
Tusen takk :) Humøret er heldigvis stigende :) Fikk nettopp dyna ut av tørketrommelen, fluffy og fin så det hjalp på :D Skikkelig jordmødrene marathon i dag, sett hele første sesong, gleder meg nå kjenner jeg :) Masse søte små :)

Har hatt skikkelig kynnere i hele kveld! Såå slitsomt :(

Back
Topp