Klagetråd!

Er så lei av husets 4vegger! Håper virkelig det gir seg når lillemann kommer i hus. Blir helt sprø!! I dag er det pakking og vasking av hus før ferietur i morgen, men å gå hjemme å tusle gjør meg så kvalm å lei! Mannen er å tar service på bilene så han er superflink slik, men er han som har støv på hjernen og jeg som må fikse hjemme så blir så grinete! Lyst å være alle andre plasser enn hjemme for tiden. :(

Argh!! Når skal familie slutte å spørre om jeg har begynt å få rier, når jeg tror jeg kommer til å føde og om jeg tror det skjer noe snart? Seriøst!! Jeg har jo sagt at jeg gir beskjed :mad: Denne gangen var det min mor som sendte mld og lurte på om jeg hadde begynt å få rier...sendte en litt "da ville dere jo fått beskjed" tilbake. Hun liker nok ikke den mld, men skal jeg holde på sånn i 3 uker til termin? Det skjer når det skjer........}^#*#*<$~!}%]<]

Er så lei av at alle skal snakke om svangerskapet mitt. Jeg prøver desperat å få temaet over på noe annet. Men nei. Kan godt prate svangerskap med andre som er gravide. Men jeg er drittlei av at folk som ikke er gravide skal fiske etter detaljer!! Er du varm? Hovner du opp? Nå er det ikke lenge igjen, tror du noe skjer før termin? Har du kynnere? Blææææææ!!!!

Argh!! Når skal familie slutte å spørre om jeg har begynt å få rier, når jeg tror jeg kommer til å føde og om jeg tror det skjer noe snart? Seriøst!! Jeg har jo sagt at jeg gir beskjed :mad: Denne gangen var det min mor som sendte mld og lurte på om jeg hadde begynt å få rier...sendte en litt "da ville dere jo fått beskjed" tilbake. Hun liker nok ikke den mld, men skal jeg holde på sånn i 3 uker til termin? Det skjer når det skjer........}^#*#*<$~!}%]<]
Off... for et mas! Og så unødvendig. De hadde jo fått beskjed dersom noe var på gang... får håpe moren din tok hintet nå :p

Er så enig med dere over her. Så lei alle spørsmål og kommentarer. Jeg sier ifra, så slutt å mas!!!! Ikke rart man blir utålmodig selv, når familien og andre folk ikke klarer å holde seg.

Er så enig med dere over her. Så lei alle spørsmål og kommentarer. Jeg sier ifra, så slutt å mas!!!! Ikke rart man blir utålmodig selv, når familien og andre folk ikke klarer å holde seg.
Ja det er så irriterende! Det er nok ekstra ille for oss nå når vi er så lei som vi er. Jeg kjenner jeg har lyst på livet tilbake igjen. Sove godt. Bli kvitt alle plagene. Heller kose meg med en baby. Så hvorfor skal andre gjøre meg enda mer utålmodig! Når noen spør på sms så gidder jeg ikke å svare.

Samboer kom akkurat hjem etter to dager sammen med familie, og jeg er ikke glad i det hele tatt!! Første han gjør når han kommer inn døra er å klage på varmen (som jeg ikke får gjort noe med), så spør han hvorfor jeg har laget pølsegrateng istedenfor pizza, og så presterer han å be meg tømme kattedoen - enda han VET om toksoplasmosen PLUSS at han sitter mye nærmere. ARGH, har mest lyst til å hive han ut når det bli sånn! Overreagering fra min side, men pokker heller, jeg har slitt meg helt ut de to siste dagene med klesvask, støvsuging og maling, han kan være litt takknemlig og kjærlig... :(

Last edited:
Samboer kom akkurat hjem etter to dager sammen med familie, og jeg er ikke glad i det hele tatt!! Første han gjør når han kommer inn døra er å klage på varmen (som jeg ikke får gjort noe med), så spør han hvorfor jeg har laget pølsegrateng istedenfor pizza, og så presterer han å be meg tømme kattedoen - enda han VET om toksoplasmosen PLUSS at han sitter mye nærmere. ARGH, får mest lyst til å hive han ut når det blir sånn. Overreagering fra min side, men pokker heller, jeg har slitt meg helt ut de to siste dagene med klesvask, støvsuging og maling, han kan være litt takknemlig og kjærlig... :(
Nei du verden så trivelig. Han må ha stått opp på feil fot. Syns ikke du overreagerer i det heletatt. Det går an å ta seg litt sammen. Greit om man har en dårlig dag. Men det går an å være litt hyggelig. Varmen er det ingen som får gjort noe med. Og du hadde laget middag til han og så klager han på at det ikke var pizza. Så utakknemlig! Får håpe han kommer til fornuft og ber deg om unskyldning for måten han kom hjem på. Be han snu i døra og komme inn på nytt :)

Nei du verden så trivelig. Han må ha stått opp på feil fot. Syns ikke du overreagerer i det heletatt. Det går an å ta seg litt sammen. Greit om man har en dårlig dag. Men det går an å være litt hyggelig. Varmen er det ingen som får gjort noe med. Og du hadde laget middag til han og så klager han på at det ikke var pizza. Så utakknemlig! Får håpe han kommer til fornuft og ber deg om unskyldning for måten han kom hjem på. Be han snu i døra og komme inn på nytt :)

Ja huff, synes det er unødvendig å ta det utover meg om han har en dårlig dag.. Han er på butikken nå, men om han kommer tilbake med samme holdning så skal han nok få snu i døra og prøve på nytt ja!

"Har du ikke fått enda?" Liker ikke den kommentaren! Det er enda 5 dager til termin for guds skyld:inpain: familien har fått streng beskjed om å ikke spørre om jeg kjenner noe.

"Har du ikke fått enda?" Liker ikke den kommentaren! Det er enda 5 dager til termin for guds skyld:inpain: familien har fått streng beskjed om å ikke spørre om jeg kjenner noe.
Kjenner til det og her er det enda 3 uker til termin... Sendte en mld tilbake i går som ikke kan misforståes, så håper jeg ikke får flere sånne :mad:

Alle er ute..bader,fisker,leker og koser seg.. Jeg..jeg sitter/ligger inne.
Vil jobbe og være sosial,gå meg en liten tur med hunden,men keeperen av varmen og alle er så overbeskyttende. Får ikke gå i båten og skal bare være i ro. Dumt av meg å klage på det,men jeg kjeder meg og er SÅ lei av å sitte... Vil være aktiv...

Alle er ute..bader,fisker,leker og koser seg.. Jeg..jeg sitter/ligger inne.
Vil jobbe og være sosial,gå meg en liten tur med hunden,men keeperen av varmen og alle er så overbeskyttende. Får ikke gå i båten og skal bare være i ro. Dumt av meg å klage på det,men jeg kjeder meg og er SÅ lei av å sitte... Vil være aktiv...

Huff, føler med deg.. ❤️ De siste dagene har det vært så varmt ute at jeg bare har ligget på sofaen med vifta på full guffe... Ikke noe gøy å høre om alt det morsomme både venninner og familie finner på i varmen :(

Nei bare viften som er ødelagt. Men pga at hele det hvite kjøkkenet er blitt svart må alt males. Mye som må gjøres, må vaske alle babyklærne en gang til så ikke det er giftige stoffer i dem. Vil bli satt igang på grunn av alt stresset rundt meg nå og alt som må gjøres som sliter meg helt ut. Er dritsliten fra morgen til kveld og jobber mange timer i huset hver dag. Med dette peset oppi termin trenger jeg en dato å forholde meg til, så jeg tar det skikkelig med ro i dagene før det. Hvis fødselen starter og jeg er slik som nå kommer jeg ikke til å klare det. Kroppen er kaputt.
Hmm de er litt strenge på igangsetting så pga bekkenløsning vet jeg ikke.. Snakket med legen din?

Det er altfor varmt om dagene/nettene!! Det gjør det ekstra hardt å holde følge med 2,7 åringen kan du si!
Eg veit da e stygt å si det, men det at det er meldt regn og noe lavere temperatur passer meg perfekt, det gjør dagene mine endel bedre :p

Det er altfor varmt om dagene/nettene!! Det gjør det ekstra hardt å holde følge med 2,7 åringen kan du si!
Eg veit da e stygt å si det, men det at det er meldt regn og noe lavere temperatur passer meg perfekt, det gjør dagene mine endel bedre :p

Jeg er også veldig glad for at det er meldt lavere temperaturer :-)

Back
Topp