Klagetråd!

Han er jo bare litt over året gammel :-( han har fortykket skillevegg i hjertet. Må inn hvert halv år for kontroll med ny ultralyd. Om det blir verre, så må han nok avlives :'( også har han en infeksjon i magen sin, så fikk antibiotika kur. Hyyyylgriner her

Huff a meg, trøste, trøste.. Heldig han er som får bo hos deg, den tiden han har iallfall<3 Ikke alle dyr som er så heldige. Men vondt er det:-( Håper han blir raskt bedre med medisin.

Hun som sitter ved siden av meg under forelesningene på skolen pleier ALDRI å pusse tennene sine om morgenen og var ekstra snakkesalig i dag. Seriøst hva er greia med folk som ikke pusser tennene sine om morgenen?? Kjenner jeg er så sykt hormonell og irritabel. Alt som har gått meg på nervene i dag: folk som ikke pusser tenner, alle særskrivingsfeilene som florerer over alt, matpakken min på skolen var så kjedelig at jeg ikke gadd spise den, alle andre har ferie av venner og familie og vi har full uke med unødvendige oppgaver og en kollokviegruppe som på død og liv skal gjøre alle oppgavene sammen når jeg kjenner jeg er sliten og vil bli kjapt ferdig, hodepine, fireåringen som nektet å spise middag i dag og spurte om hun heller kunne få knekkebrød og kveldsmat. Håper jeg våkner i bedre humør i morgen :( Føler meg som en skikkelig drittkjerring i dag

Hun som sitter ved siden av meg under forelesningene på skolen pleier ALDRI å pusse tennene sine om morgenen og var ekstra snakkesalig i dag. Seriøst hva er greia med folk som ikke pusser tennene sine om morgenen?? Kjenner jeg er så sykt hormonell og irritabel. Alt som har gått meg på nervene i dag: folk som ikke pusser tenner, alle særskrivingsfeilene som florerer over alt, matpakken min på skolen var så kjedelig at jeg ikke gadd spise den, alle andre har ferie av venner og familie og vi har full uke med unødvendige oppgaver og en kollokviegruppe som på død og liv skal gjøre alle oppgavene sammen når jeg kjenner jeg er sliten og vil bli kjapt ferdig, hodepine, fireåringen som nektet å spise middag i dag og spurte om hun heller kunne få knekkebrød og kveldsmat. Håper jeg våkner i bedre humør i morgen :( Føler meg som en skikkelig drittkjerring i dag

Hvordan vet du at hun ikke pusser tennene?

Det er lov å være ei "drittkjerring" i ny og ne ;) er ikke lett å styre hormonene. Det vet jeg alt om :))

Hvordan vet du at hun ikke pusser tennene?
Vi har gått skole sammen i 3 år og jeg kjenner henne ganske godt. Hun er opprinnelig fra Afrika og har generelt andre vaner enn oss. Bruker ikke deo, generelt dårligere munnhygiene, bruker kjøpt hår som er flettet inn som hun ikke vasker fordi de bytter etter ei stund som også kan lukte litt. Generelt veldig mye annerledes. Og idag var lunta kort ift til dette kjente jeg :( synes det er ekkelt å si ifra om sånt uten å virke frekk, spesielt når hun bare har andre vaner. Forstår bare ikke hvordan folk klarer å starte dagen uten å pusse tenner, men mulig det er bare jeg som er sær der da :P

Uff har ikke kjent så mye til humørsvingninger enda, men i dag kjenner jeg det er vanskelig og ikke la seg irritere :P "godt" vi er flere :P
Jeg var et stort troll i begynnelsen av svangerskapet! Blir flau av å tenke på det :shy: ble bedre mot midten, men nå kjenner jeg at jeg begynner å miste lunta litt mer igjen :p reagerer på så mye rart og så lite også! Jeg får sånne barnslige tendenser om jeg blir sint. Blir illsint så tårene triller, også nekter jeg å snakke med personen jeg er sint på :p uff!

Jeg var et stort troll i begynnelsen av svangerskapet! Blir flau av å tenke på det :shy: ble bedre mot midten, men nå kjenner jeg at jeg begynner å miste lunta litt mer igjen :p reagerer på så mye rart og så lite også! Jeg får sånne barnslige tendenser om jeg blir sint. Blir illsint så tårene triller, også nekter jeg å snakke med personen jeg er sint på :p uff!
Hahah ja kjenner også at jeg har skikkelig behov for å bare få det ut av systemet og bare være litt barnslig og få utløp for det jeg føler inni meg :P men mannen er heldigvis på jobb på overtid og 4åringen har lagt seg, så da måtte det klages litt her inne :P skikkelig teit å føle seg sånn :P hvordan går det med deg da? Fremdeles på sykehuset? :)

Morgenånde sikkert? Men, om folk ikke spiser på en god stund, så får de fleste dårlig ånde også..

Ja var det jeg også tenkte! Noen får jo lett dårlig ånde! ;) også er man (ihvertfall jeg) meget sensitiv som gravid. Sender gutten min opp flere ganger daglig for tannpuss jeg, for jeg synes det lukter sånn - mannen kjenner ingenting :P

Hahah ja kjenner også at jeg har skikkelig behov for å bare få det ut av systemet og bare være litt barnslig og få utløp for det jeg føler inni meg :P men mannen er heldigvis på jobb på overtid og 4åringen har lagt seg, så da måtte det klages litt her inne :P skikkelig teit å føle seg sånn :P hvordan går det med deg da? Fremdeles på sykehuset? :)
Sant skal sies, jeg er ikke typen til å gråte slik som jeg gjør titt og ofte nå altså! :p og heller ikke av den barnslige typen. Jeg skrev litt om det som skjer nå på skjult forum :) går greit med meg da. Bare sliten.

:hilarious: Samboeren min skulle fått uttalt seg her. Ifølge han er jeg veldig hormonell og ekstremt barnslig når det står på!
Kjenner selv at jeg blir flau av og til. :bag:
Passer på å lese alt jeg kommer over av hvor vanlig det er til han, så ikke han skal få helt nok av meg. :joyful:

Jeg har hatt en fryktelig dårlig natt... :arghh:
Nå er det ikke bare hoftene som verker, men hele korsryggen i tillegg! Jeg har DooMoo + masse andre puter for å støtte best mulig, men det er bare så vondt.
"Heldigvis" skal jeg på glukosebelastning i morgen tidlig hos fastlegen, så da må jeg få meg en henvisning til en eller annen. Ser for meg at en delvis sykemelding også er uungåelig, i hvert fall i en periode.
Hva er vanlig å gå til, fysioterapaut?

Forresten, leser nå at man ikke trenger henvisning til kiropraktor?
Må man ikke betale i dyre dommer selv da?

Forresten, leser nå at man ikke trenger henvisning til kiropraktor?
Må man ikke betale i dyre dommer selv da?
Jeg går til manuelterapaut. Trenger ikke henvisning og betaler ikke en krone, så lenge de har støtteordning! Manuelterapeut er en videreutdannet fysio.. Tar seg av både låsningene mine og bekkenløsningen!

Jeg går til manuelterapaut. Trenger ikke henvisning og betaler ikke en krone, så lenge de har støtteordning! Manuelterapeut er en videreutdannet fysio.. Tar seg av både låsningene mine og bekkenløsningen!
Har du fått påvist bekkenløsning med gangvansker da?

Ringte manuellterapaut som ligger i nærheten. De fikk kaaaanskje ringt meg tilbake neste uke for å sette opp en time!
:arghh: Jeg trenger jo hjelp NÅ! :shifty:

Nei. Trenger ikke den diagnosen. Bare bekkenløsning, begynte å gå der tidlig for å forebygge. Vært gratis hele veien..
Ok, takk for svar- Det er bra! :) Er forsåvidt så desperat nå at jeg hadde betalt hva som helst tror jeg... Ga meg ikke og ringte noen flere. Var heldig og kommer til hos en annen i morgen.
Begynte å gråte i telefonen da jeg hørte ventetiden hos den første! Haha! :smiley-ashamed008

Ok, takk for svar- Det er bra! :) Er forsåvidt så desperat nå at jeg hadde betalt hva som helst tror jeg... Ga meg ikke og ringte noen flere. Var heldig og kommer til hos en annen i morgen.
Begynte å gråte i telefonen da jeg hørte ventetiden hos den første! Haha! :smiley-ashamed008
Uff, håper behandling hjelper da!!

Har du fått påvist bekkenløsning med gangvansker da?
Mange som sier man må få påvist bekkenløsning med gangvansker for å få gratis behandling hos fysio. Jeg fikk henvisning hvor det sto begynnende bekkenløsning og at jeg trengte forebyggende behandling. Jeg fikk gratis av fysio. Kiropraktor har jeg gått til 3 ganger i svangerskapet. Man skal ikke gå så ofte sa han til meg, da det kan gjøre vondt verre ved hyppige knekkinger :p betalte egenandel på 350kr :) jeg gikk til privat da, siden han hadde kurs/videre utdannelse for behandling av gravide og at det ikke var venteliste/tid. Gikk til fysio som ga meg god behandling og kjente når jeg hadde låsninger og sendte meg til kiropraktor ved behov. Ypperlig tilbud og funket fjell for meg. Manuell terapeut er til å anbefale også :) fikk øvelser å gjøre av både kiropraktor og fysio, og ble anbefalt å investere i bekkenbelte og sånn yogaball, men må si, den slyngen hos fysio var herlig og gjorde underverker

Back
Topp