Jeg har også lest at man må ha påvist bekkenløsning med gangvansker for å få alt gratis, men det virker som de fleste er ganske greie med det?Mange som sier man må få påvist bekkenløsning med gangvansker for å få gratis behandling hos fysio. Jeg fikk henvisning hvor det sto begynnende bekkenløsning og at jeg trengte forebyggende behandling. Jeg fikk gratis av fysio. Kiropraktor har jeg gått til 3 ganger i svangerskapet. Man skal ikke gå så ofte sa han til meg, da det kan gjøre vondt verre ved hyppige knekkingerbetalte egenandel på 350kr
jeg gikk til privat da, siden han hadde kurs/videre utdannelse for behandling av gravide og at det ikke var venteliste/tid. Gikk til fysio som ga meg god behandling og kjente når jeg hadde låsninger og sendte meg til kiropraktor ved behov. Ypperlig tilbud og funket fjell for meg. Manuell terapeut er til å anbefale også
fikk øvelser å gjøre av både kiropraktor og fysio, og ble anbefalt å investere i bekkenbelte og sånn yogaball, men må si, den slyngen hos fysio var herlig og gjorde underverker
Hvor går i så fall grensen til gangvansker? Krykker?
Tror heller ikke at jeg har bekkenløsning, men en låsning. Har ikke vondt i symfysen, men i hofter og korsrygg.
Mistenker i tillegg at jeg har enten knekt eller fått en kraftig forstuing i lilletåen etter et møte med et bordbein i forrige uke. Blåfargen har gitt seg, men den er fremdeles veldig vond og hoven. En uke etter. Bare elendighet med meg nå visst