Klagetråd!

Jeg er gørlei bekkensmerter, ryggvondt og dårlig søvn. Har grusomt dårlig samvittighet ovenfor de to malamutene våre som ikke får det de trenger fordi jeg har så vondt. Gleder meg til vi er ferdig med all faenskapen, til bølla er her og vi kan kose oss og trille turer og i det heletatt. Søvnløshet kan jeg fint takle, men denne dusteryggen tar totalt knekken på humøret mitt
 
Nei, nå trenger jeg å klage litt.. Er utrolig sliten og nedfor i dag:-( Alt kjennes tungt og vondt, matlysten er helt borte, og jeg orker ingenting. Ligger bare på sofaen. Tror jeg er veldig trøtt, men får ikke sove heller. Har en lang liste over ting jeg hadde planer om å gjøre, men orker ikke noe - føler meg helt ubrukelig i dag. I går var jeg både på modningsakupunktur og hos Kiropraktor - så håper det er derfor jeg er så utafor i dag.. I morgen skal vi på fødselsforbederende kurs på Ahus, og det blir en lang dag. Gruer meg kanskje litt..

Håper dagen i morgen blir mye bedre for deg, enn den i dag! <3 <3
Jeg var på fødselsforberedende kurs på ahus i forrige uke.. Jordmoren som holdt kurset var kjempe søt og dyktig. Jeg og mannen min syns kurset var veldig bra. Eneste ulempen var at det fort ble dårlig luft i rommet og at stolene var litt vonde å sitte på så lenge. Heldigvis var hun raus med å gi pauser underveis :)
 
Sniker meg inn i uke 37 på fredag, og føler meg fysisk og psykisk utslitt. Sover nesten ingenting til tross for en ekstremt sliten kropp, matlysten er borte, er småkvalm og uggen hele tiden. Heldigvis ingen kynnere eller smerter i magen, men har veldig nedpress og magen må ha sunket, for jeg føler jeg bærer baby mer under navlen enn over. Hun kan godt få komme i uke 38. Er så sliten og lei nå :oops:
 
Hadde maserier og nedpress i hele natt. Trodde fødselen var i gang, men den gang ei. Føles som om magen har sunket dog. Er så lei og skuffet over at kroppen bare lurer meg.
 
Nei, nå trenger jeg å klage litt.. Er utrolig sliten og nedfor i dag:-( Alt kjennes tungt og vondt, matlysten er helt borte, og jeg orker ingenting. Ligger bare på sofaen. Tror jeg er veldig trøtt, men får ikke sove heller. Har en lang liste over ting jeg hadde planer om å gjøre, men orker ikke noe - føler meg helt ubrukelig i dag. I går var jeg både på modningsakupunktur og hos Kiropraktor - så håper det er derfor jeg er så utafor i dag.. I morgen skal vi på fødselsforbederende kurs på Ahus, og det blir en lang dag. Gruer meg kanskje litt..

Hvordan har dagen i dag vært, Hermine? <3
Syns du kurset på Ahus var bra? :)
 
Hvordan har dagen i dag vært, Hermine? <3
Syns du kurset på Ahus var bra? :)

Ja, denne dagen har vært mye bedre enn gårsdagen:) Det var veldig hyggelig og lærerikt å være på kurs, og koselig å tilbringe tid med mannen. Vi synes også kurset var veldig bra! Var heldige og fikk full omvisning til og med:) Kroppen har oppført seg bra, og Lillegutt har vært veldig aktiv - til en forskjell. Tydelig at han liker å være med der det skjer. Hjemme er han så rolig i magen. Ser egentlig frem til fødsel nå:)
 
Vil klage litt.. Er lei vond rygg.. Også er smertene som jeg hadde når jeg hadde uvi kommet tilbake.. Vet ikke om det er det samme. Legen vil ikke nødvendigvis sette meg på antibiotika for han syntes det var bra det kunne framskynde fødsel nå. Vet ikke om jeg er enig. :eek:
 
Ja, denne dagen har vært mye bedre enn gårsdagen:) Det var veldig hyggelig og lærerikt å være på kurs, og koselig å tilbringe tid med mannen. Vi synes også kurset var veldig bra! Var heldige og fikk full omvisning til og med:) Kroppen har oppført seg bra, og Lillegutt har vært veldig aktiv - til en forskjell. Tydelig at han liker å være med der det skjer. Hjemme er han så rolig i magen. Ser egentlig frem til fødsel nå:)


Så godt å høre! :)
 
Vil klage litt.. Er lei vond rygg.. Også er smertene som jeg hadde når jeg hadde uvi kommet tilbake.. Vet ikke om det er det samme. Legen vil ikke nødvendigvis sette meg på antibiotika for han syntes det var bra det kunne framskynde fødsel nå. Vet ikke om jeg er enig. :eek:
Uhm.. det hørtes litt snodig ut av en lege å si.
 
Vil klage litt.. Er lei vond rygg.. Også er smertene som jeg hadde når jeg hadde uvi kommet tilbake.. Vet ikke om det er det samme. Legen vil ikke nødvendigvis sette meg på antibiotika for han syntes det var bra det kunne framskynde fødsel nå. Vet ikke om jeg er enig. :eek:

Ja, det var litt rart å si.. Vil kanskje vente på prøvesvarene.. Det er jo veldig viktig å behandle uvi. Håper ryggen oppfører seg bedre i dag, fælt med ryggvondt:-( klem
 
Jeg er lei av å aldri bli kvitt den forkjølelsen. Har holdt det gående i to uker nå:(
 
Baby negler er et herk! Så frustrert :( han sliter sånn med magen nå, så det er mye skriking, og han har jo blitt hes! Ligger nesten ikke rolig nok til at jeg får pillet av neglene hans. Så taddaa.. han klarte å klore seg til blods :( ikke mye, men gjør vondt i hjertet..
f0b6df6746754d9d749678676197d114
 
Back
Topp