Klagetråd?

Klager over at jeg var så "smart" at jeg satt ute i sola i 7 timer i dag, og ikke smørte meg!

Enig !
Blir så frustrert nå at jeg nesten tenker av og til at det heller bare kunne gått galt med en gang hvis det skal gå galt, så jeg slipper å pines over tid , men heller kan starte på nytt .
Samtidig så prøver jeg å være positiv , for har jo sett 4 ganger at lillen har d bra selv om jeg spotter . Å nå har jeg jo faktisk hatt sex, å da kan d vel komme litt og som jeg har forstått .

Men uansett ... Jævla dritt !
Er ikke så glad i denne spottingen jeg heller, nei...

Klager over at jeg var så "smart" at jeg satt ute i sola i 7 timer i dag, og ikke smørte meg!
Solkrem anbefales ja. Definitivt.

Og ikke bli for varm heller, det liker ikke baby

Solkrem anbefales ja. Definitivt.

Og ikke bli for varm heller, det liker ikke baby

Ja skal helt klart huske på å smøre meg selv også nå ;)

Ja det vet jeg :) Ble ikke sånn ubehagelig varm i dag, for kom noen skyer nå og da :)

Ja skal helt klart huske på å smøre meg selv også nå ;)

Ja det vet jeg :) Ble ikke sånn ubehagelig varm i dag, for kom noen skyer nå og da :)
Jeg lærte på samme vis for et par uker siden, men jeg ble ikke vondt-brent, bare rød. Aloe-vera gel bidrar til å kjøle. Jeg bruker det som aftersun, og vips er jeg bra igjen.

Men har smurt meg siden, ja

Jeg lærte på samme vis for et par uker siden, men jeg ble ikke vondt-brent, bare rød. Aloe-vera gel bidrar til å kjøle. Jeg bruker det som aftersun, og vips er jeg bra igjen.

Men har smurt meg siden, ja

Misunner deg som ikke ble vondt-brent ;) Jeg har slitt med å få sove i natt, siden den siden jeg pleier å sove på er verst :P Ja smurte meg godt inn med aloe vera lotion etter dusjen i går :)

Er på en liten ferietur med treåringen, min far og bror. Og jeg må klage på de håpløse mannfolka!! Vi har vært på hyttetur på fjellet og det var en grad og snø! Jeg står opp først med datteren min og henter ved, fyrer opp og ordner for oss. Så står de andre opp og mener at jeg skal lage frokost til dem. Jeg skulle visst også lage middagen og ta oppvasken! Trenger jeg å nevne at min bror og far begge er single??? Hva F....? Bare fordi jeg har vagina så skal jeg gjøre alt husarbeid, er vi tilbake 100 år i tid eller? Huff...
Litt hormoner kan man si. Åh... Nå har vi kommet oss opp til min farmor og det er godt med litt mer østrogener :-P

Er på en liten ferietur med treåringen, min far og bror. Og jeg må klage på de håpløse mannfolka!! Vi har vært på hyttetur på fjellet og det var en grad og snø! Jeg står opp først med datteren min og henter ved, fyrer opp og ordner for oss. Så står de andre opp og mener at jeg skal lage frokost til dem. Jeg skulle visst også lage middagen og ta oppvasken! Trenger jeg å nevne at min bror og far begge er single??? Hva F....? Bare fordi jeg har vagina så skal jeg gjøre alt husarbeid, er vi tilbake 100 år i tid eller? Huff...
Litt hormoner kan man si. Åh... Nå har vi kommet oss opp til min farmor og det er godt med litt mer østrogener :-P
Føler jeg hadde klikka;) :p

Tuller du eller? :-P Og det var bare en liten del av turen... Huff! Blir godt å komme hjem igjen og ;-)
Nei,jeg hadde virkelig klikka;) De skulle fått laget maten sin selv!!

Prøvde å holde igjen for alles del... Men når hver ting du gjør i tillegg kritiseres så er det nære på klikk ja!
Godt forståelig! All ære til deg som beholdt roen!:)

Klager over folk som aldri lærer respekt for andre! De mener at de fortjener nye sjanser osv. Uten at de skal si takk!

Back
Topp