Klagetråd?

Klager over gamle folk uten forståelse! Besøker mine besteforeldre som nærmer seg 80 år, så klager min mormor (som vet at jeg er gravid) over at hun i alle år har hatt en så flott lege, men når han gikk av med pensjon så fikk de en dame. Og de rakk såvidt å bli kjent med henne før hun sluttet, eller fikk permisjon da fordi hun fikk barn... "Ja, det er jo noe med å ansette disse damene..." Knurr! Man kan bare ikke si sånt!! Skulle ikke jeg ha fått jobb før etter overgangsalderen jeg da, så arbeidsgiver sikrer seg...? Huff....

Klager over katten! Vi har 3 kattunger og moren. Nå når de er så små sover mora også inne på natta. I natt hadde hu bæsja inne! Så nå har jeg stått og vaska og tørka kattedrit! Motbydelig.

Klager over at jeg ikke får sett gullet mitt på 6årsdagen hans idag siden han er på ferie hos pappan :( far har overkjørt avtalen vår om å passe på at vi hadde han annethvert år på bursdagen siden d er midt i ferien, men jeg har fått satt ned foten så nå er han hos meg både på 7&8 årsdagen sin.
Er litt spesielt med bursdager ...

Snakka med han og fikk gratulert han med dagen på tlf isted da, mens sambo var hjemme . Savner han så fælt :(

Klager stooort over at kroppen er skikkelig vrang :-(
Begynte å kjenne antydninger til bekkenplager de siste ukene på jobb... Har hatt ferie i en mnd nå og har klart å slappe av og hatt så og si ingen plager :-) I dag har jeg ikke gjort så mye, men har ikke sittet i ro. Har pakket til reise i morgen, gikk opp til butikken og handlet og ned igjen, står og lager mat nå. Og bekkenet mitt skriker :-( Hvordan i all verden skal jeg kunne fungere på jobben om bare tre små uker??? Jeg er lærer og løper rundt hele dagen...
Starter i ny jobb i tillegg, og hadde ingen planer om noen sykemelding som start der....! *sukk*

Elsker vann med lime oppi . Drakk d imorges, ble så kvalm at jeg kasta opp :o

Klager litt over det som er oppsummert i dagboka mi nå, siste to dages klaging på mat. Eller, altså, ubesluttsomhet ang mat som gjør at det blir sent. Eller utgår.

Klager egentlig over ALT for tiden (ifølge gubben) ;). Bekkenet krangler, allergien har nådd nye høyder, minstemann setter stadig nye rekorder i raserianfall (2 timer i kveld) og jeg tror jeg må få ordna meg ei t-skjorte hvor det står: ja, det var planlagt og nei, ikke fordi vi vil forsøke å få ei jente. ..

Også nå på natta når jeg ikke får sove klager jeg på gubbe som puster for høyt, fugler som kvitrer, katta som tusler over gårdsplassen, biler som kjører forbi, huset som knirker og for ikke å snakke om de fordømte fluene :(

Ellers er ikke livet så værst da ;)

Klager over at blødningene er tilbake....

Klager over at jeg sover dårlig for tiden. Er så var for lyder, og må tisse nesten hver natt, noe jeg ellers aldri må.

Klager over at jeg hr klart å overbevise meg selv (ubevisst) om at noe er galt i magen . At magen har krympa, at de bevegelsene jeg kjenner bare er luft , at lyden jeg hører på doppleren bare er min egen puls og at jeg kommer til å få dårlig nytt på OUL . Å hver gang jeg prøver å si til meg selv at der bare er innbilning så tenker jeg på de jeg har lest om som visste det før de fikk det bekreftet liksom .

Slitsomt å gå rundt sånn å bare vente liksom . Men går heldigvis fort til tirsdag siden jeg skal bruke helgen på å forberede til dobbelbursdag som skal feires her på mandag , men allikevel . Blæ, hodet kan virkelig kødde med kroppen !

Jeg vet jeg fant rett puls

Men kommer til å teste igjen.
For jeg pokkers spotter igjen!!!

Også klager jeg over det stoooor arbeidet med rom til guttungen. (se dagbok for detaljer)

Klager over at kvalmen ikke har forlatt kroppen enda, selv om jeg burde være takknemlig for at jeg bare kaster opp på morgenen nå :p
Kvalmen gikk over i uke 16 med datteren min, så krysser alt jeg har for at det blir samme denne gangen :) (er 15+2 hehe)

Klager over vanvittig vondt halebeinet/bekkenet i dag! Plukket bringebær i går kveld, veldig trangt og satt meg ned på huk. Der hadde visst gutta boys vært tømmerhuggere så jeg fikk stubben på et lite tre midt i halebeinet med ganske stor kraft. Holdt på å svime av men gikk over igjen og merket ikke så mye til det igår... I dag derimot!!!

Kom hjem fra tre ukers ferie i Spania i dag og var så klar for å kunne få utløp for litt klaging her inne, men da jeg først kom meg inn så glemte jeg klagen min :-P Hehe...
Men frustrasjonen kom raskt tilbake! Har som sagt vært borte i tre uker og jeg elsker å ta masse bilder for å lage album i etterkant. Ba sambo flere ganger om å ta noen bilder han og, så jeg også kunne vært med på noen. Trives best bak kameraet, men det får bare være. Helt frem til siste dagen var det fremdeles ikke tatt noen. Kun to bilder på hele kameraet av meg, de var tatt av treåringen min... Selvfølgelig uklare og grusomme! Så tok jeg noen skikkelig fine bilder av sambo og treåringen i bassenget i det siste badet det og sa "vær så snill å ta noen bilder du og, så jeg i det minste har ett fint av oss, det betyr mye for meg!"
Etter å ha badet i et par timer begynte det å regne og bassenget var fult av sprutende unger, ikke helt ideelt for et kamera. Ble så trist, hormonell og fortvilet at jeg bare gikk opp. Så tre ukers ferietur og ikke et eneste bevis på at jeg en gang har vært med på turen!!!
Blir faktisk lei meg bare av å skrive om det her....... :-(

Klager over at jeg er sykemeldt og det foregår flytting og oppussing for fult, og jeg blir sittende mest å se på at ting blir gjort! - Føler meg litt hjelpesløs.

Back
Topp